Den_bb
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hypterdrol & MassFX ontvangen! Inklaring duurde lang gebeld door de douane maar geen verboden middelen, hopelijk gaat het de volgende keer toch wat sneller
Klopt idd geen vragen, alleen de mededeling dat ik de Flora en Fauna wet heb overtreden ivm de Hyperdrive en er zat een medische stof (naam weet ik ff niet meer maar krijg alles nog op papier) in de Lean Dreams zat die niet was toegestaan.Ik kreeg een schikkingsvoorstel van een boete van EUR 50,-
Heb dat maar geaccepteerd...
Wat een klotezooi zeg, bestel ik ook een keer uit de VS en meteen eruit gepikt...maar goed dat ik niet meer heb besteld.
Wat een land zeg...blowen mag,junks krijgen gratis heroine en als ik een voedingssupplement invoer ben je bijna een crimineel.
Maar ja spullen kwijt en geld kwijt...voortaan maar alles hier kopen....desnoods op de zwarte markt...dat willen ze blijkbaar hier in Nederland![]()
En dat doen ze gewoon een lagere prijs erop zetten? Heb je anders zowiezo gezeik als je zoveel besteld?

ja de hoodia gordoni, het is echt bullshit want als je een vergunning aanvraagt om het te importeren (geld betaald) dan mag het wel..
ik snap niet in hoeverre het een beschermde plant dan is als die voor een paar euro wel ingevoerd mag worden maargoed...
ik had maar 1 potje en ik hoefde niets te betalen..
.Klopt idd heb vandaag de papieren thuis gekregen.
Hoodia gordonii voor de hyperdrive en Melatonin van de Lean Dreams.Kon ook via een site...Welcome to CITES kijken wat er verboden is.Deze verwijst je door naar de Nederlandse tak, en die site werkt niet...fijn zeg.
Bestel toch maar voortaan in NL.Aangezien ik nu vast op de zwarte lijst sta

Ik heb maandag 16 april besteld bij suprememuscle. Mijn pakketje heeft volgens USPS Amerika in Miami verlaten op 19 april. Maar nu heb ik nog steeds geen update erna gekregen. Iemand zoiets ook gehad?
Ik had global express mail gekozen en het zou binnen 3 tot 5 dagen afgeleverd moeten worden.
Ik bestel voortaan in engeland, had mijn bestelling binnen in 3 dagen met verzendkosten van 6 euro, wel netjes dacht ik zo
hie groot is de kans dat ze mij eruit pakken als ik dit bestel:
3x bam
3x jw
3x restore
1x alri cr2
1x alri pro-anabol
wat voor risico loop ik als ik dit bestel bij bb.com?