Fitness Seller

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

tja het blijft allemaal geluk hebben de ene wel de ander niet

ik heb gelukkig me alri stack zonder problemen binnen gehad het kan best zijn al sik dat weer bestel dat ik straks er uit word gepikt

Hypterdrol & MassFX ontvangen! Inklaring duurde lang gebeld door de douane maar geen verboden middelen, hopelijk gaat het de volgende keer toch wat sneller

Vandaag de 2e helft van m'n bestelling ontvangen, ik ben al benieuwd om die white flood te proberen vanavond:D

Klopt idd geen vragen, alleen de mededeling dat ik de Flora en Fauna wet heb overtreden ivm de Hyperdrive en er zat een medische stof (naam weet ik ff niet meer maar krijg alles nog op papier) in de Lean Dreams zat die niet was toegestaan.Ik kreeg een schikkingsvoorstel van een boete van EUR 50,-
Heb dat maar geaccepteerd...
Wat een klotezooi zeg, bestel ik ook een keer uit de VS en meteen eruit gepikt...maar goed dat ik niet meer heb besteld.
Wat een land zeg...blowen mag,junks krijgen gratis heroine en als ik een voedingssupplement invoer ben je bijna een crimineel.
Maar ja spullen kwijt en geld kwijt...voortaan maar alles hier kopen....desnoods op de zwarte markt...dat willen ze blijkbaar hier in Nederland:cool:

ja de hoodia gordoni, het is echt bullshit want als je een vergunning aanvraagt om het te importeren (geld betaald) dan mag het wel..
ik snap niet in hoeverre het een beschermde plant dan is als die voor een paar euro wel ingevoerd mag worden maargoed...

ik had maar 1 potje en ik hoefde niets te betalen..

weer een klein bestelling bij bb, supp quercitine besteld, lees er goede dingen over op het net.

En dat doen ze gewoon een lagere prijs erop zetten? Heb je anders zowiezo gezeik als je zoveel besteld?

ze hebben et bij mij wel aangepast..volgens het etiket waren de goederen 89 dollar..dus ik heb het idee dat BB.com het bedrag al automatisch vermeld dan wat het werkelijk kost...ik heb alles gekregen na 20 dagen en doos is niet open geweest:)

ja de hoodia gordoni, het is echt bullshit want als je een vergunning aanvraagt om het te importeren (geld betaald) dan mag het wel..
ik snap niet in hoeverre het een beschermde plant dan is als die voor een paar euro wel ingevoerd mag worden maargoed...

ik had maar 1 potje en ik hoefde niets te betalen..

Klopt idd heb vandaag de papieren thuis gekregen.
Hoodia gordonii voor de hyperdrive en Melatonin van de Lean Dreams.Kon ook via een site...Welcome to CITES kijken wat er verboden is.Deze verwijst je door naar de Nederlandse tak, en die site werkt niet...fijn zeg:mad: .
Bestel toch maar voortaan in NL.Aangezien ik nu vast op de zwarte lijst sta

Klopt idd heb vandaag de papieren thuis gekregen.
Hoodia gordonii voor de hyperdrive en Melatonin van de Lean Dreams.Kon ook via een site...Welcome to CITES kijken wat er verboden is.Deze verwijst je door naar de Nederlandse tak, en die site werkt niet...fijn zeg:mad: .
Bestel toch maar voortaan in NL.Aangezien ik nu vast op de zwarte lijst sta

tja, ik zit nog te denken of ze ff zou bellen om te vragen wat nou wel en niet mag.. ik wil namelijk nog graag een keertje een alri stack doen of hyperdrol+massfx, en die ga ik niet in nederland kopen:D

Vandaag mijn bestelling binnen!!!!!:D

Hyperdrol&Mass-FX voor mij en Havoc en Liver Protect voor mijn maat! heeft vanaf maandag 14 mei bij de douane gelegen..... Moest wel €20,- betalen als invoerbelasting en inklaringskosten! Maar dat maakte mij niet uit, was allang blij dat ik het binnen had, na al die verhalen hier!

:)

YES YES YES:cool:
Mijn pakketje is gister aangeboden, maar was niet thuis. Dus wordt vandaag weer aangeboden. Heeft nog niet één hele dag bij de douane gelegen volgens de gegevens van USPS.

Detailed Results:

Attempted Delivery Abroad, May 24, 2007, 5:24 pm, NETHERLANDS
At Foreign Delivery Unit, May 24, 2007, 1:30 am, NETHERLANDS
Arrived Abroad, May 23, 2007, 3:51 pm, NETHERLANDS
International Dispatch, May 21, 2007, 8:28 pm, MIAMI AMC
Electronic Shipping Info Received, May 17, 2007

Had Havoc en 6-OXO bij suprememuscle besteld.:D

Ik heb maandag 16 april besteld bij suprememuscle. Mijn pakketje heeft volgens USPS Amerika in Miami verlaten op 19 april. Maar nu heb ik nog steeds geen update erna gekregen. Iemand zoiets ook gehad?
Ik had global express mail gekozen en het zou binnen 3 tot 5 dagen afgeleverd moeten worden.

Heb nu hetzelfde voor.

Verzonden uit Amerika 18 Mei om 7u ongeveer in de ochtend, sindsdien niets meer van gehoord was ook verzonden via Express Mail USPS, dus normaal 3 tot 5 dagen. Blijven duimen, ben blij dat het voor jouw in orde is gekomen, stelt me allesinds een beetje meer op mijn gemak.

Asclepios

fijn om te lezen dat de douane Hyperdrol en MassFx doorlaat....

zo hyperdrol en mass fx besteld, plus 2 sportzakken van bb maar moest eigenlijk maar 1 zijn:(

hie groot is de kans dat ze mij eruit pakken als ik dit bestel:
3x bam
3x jw
3x restore
1x alri cr2
1x alri pro-anabol

wat voor risico loop ik als ik dit bestel bij bb.com?

hie groot is de kans dat ze mij eruit pakken als ik dit bestel:
3x bam
3x jw
3x restore
1x alri cr2
1x alri pro-anabol

wat voor risico loop ik als ik dit bestel bij bb.com?

Buiten die pro-anabol geen enkel, Pro-anabol ken ik niet. De andere kan je zonder problemen bestellen.

pro-anabol is de nieuwe toevoeging tot de stack van alri! ze beweren dat het geen ph is!
hoeveel zouden de invoertoeslag hiertoe kennen zijn? moet namelijk dat allemaal ff in me bereking meenemen voor vrienden van mij! en dan natuurlijk de internet postal service toch?

ik dacht al dat het allemaal voor u was :)

haha nee niet als ik zelf nog nooit gebruikt heb! wil het eerst zelf gebruiken voordat ik meer bestel

Terug
Naar boven