Fitness Seller

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Spulletjes vandaag binnengekregen.Ga maandag beginnen met 6 weken lipoderm ultra,sesathin en leviathan. Ben benieuwd:D

helaas nog niks binnen, vreemd

mijn hyperdrol en massfx is toegekomen met nog andere staaltjes. ik had ook een sportzak van bb besteld maar helaas dubbel besteld. ik heb 9 werkdagen moeten wachten.:cool:

ik heb 2x jw, 2x bam en 2x restore besteld en is 08-06 verscheept dus ben benieuwd wanneer ik het binnen krijg :D:D! ik begin er toch pas in augustus mee denk ik! ik wil namelijk wel het volle effect van hebben en in de vakantie zal trainen denk ik op een iets lager pitje komen!

ben benieuwd of ik ook staaltjes erbij krijg :D

het zijn capsules van liquicap jetfuel, eens proberen:cool:

Ik vroeg gisteren even via de chat bij bb.com of mijn pakketje al in nederland was. Ik heb gekozen voor international postal service. Zij vertelde mij dat ik voor de express had moeten kiezen ivm een tracking nr. Doen jullie dat ook zo? Of heb je op die manier weer meer kans op extra kosten vanwege duane?

er is door een paar mensen hier gezegd dat je beter geen express ken doen omdat je dan een groter risico loopt dat je invoerkosten moet betalen!

Zon man op marktplaats verkoop 5 kilo suikervrij 80% vol voor 55 euro ik snap niet wat iedereen moeilijk doet
Etc...

is het zoveel goedkoper daar dan :/?

Zon man op marktplaats verkoop 5 kilo suikervrij 80% vol voor 55 euro ik snap niet wat iedereen moeilijk doet
Etc...

is het zoveel goedkoper daar dan :/?

Voor Whey sheelt het bijna niks, maar wel voor zoals Big-T het mooi verwoordde "Luxe-supplementen".

No Xplode, Jungle Warfare, X-Factor, Size-on, Superpump....

Had vorige donderdag via bodybuilding.com size-on 240 tabs besteld. Deze zijn met fedex maandag reeds aan huis afgeleverd, douane heeft er alvast niet ingekeken. Heb tot nog toe ook nog geen naheffing moeten betalen. Pakje is via Parijs en Melsbroek gekomen.

Had vorige donderdag via bodybuilding.com size-on 240 tabs besteld. Deze zijn met fedex maandag reeds aan huis afgeleverd, douane heeft er alvast niet ingekeken. Heb tot nog toe ook nog geen naheffing moeten betalen. Pakje is via Parijs en Melsbroek gekomen.

bij mij enkele fedex bestellingen kreeg ik nog naheffing na 3 a4 weken

bij mij enkele fedex bestellingen kreeg ik nog naheffing na 3 a4 weken

en betaal je dat dan nog :p

heb 2 maal besteld 1 maal de normale verzending (9/14 dagen dacht ik) omdat die toen stuk goedkoper was na 9 dagen aangekomen weekenddagen bijgerekent wel gecontroleert door duane + 10€ taks bijbetalen

2 de maal fedex 2/5 omdat beide verzendingen even duur waren (omdat het gewicht veel hoger was)na 4 dagen ontvangen niet gecontroleerd en nog niets moeten bij betalen

Hoe gaat de white flood bij jullie? en is dit eigenlijk een "zwaar" suppl?

iemand al pro anabol van alri besteld?

• Topic Starter Topic Starter
jupla blijven posten dan wordt dit topic groter dan het xxl topic :D :D :D

zoals vroeger ooit gepost door mij kan je als je besteld bij bb.com korting krijgen op de al zeer lage prijzen !!

Als je alles in je mandje hebt en naar onderen scrolt zie je een kotje staan met coupon code: .. daar vul je dan een van volgende up to date codes in:

$10 off an order of $99.00 or more - 10off99afflat
$20 off an order of $150 or more - 20off150afflat
$25 off an order of $200 or more - 25off200afflat
$40 off an order of $300.00 or more - 40off300afflat
10% off entire order - ComeBack10PerOff

veel plezier :p

Laatst bewerkt:
zotte shit
had ik wel verwacht dat ze gingen doorbreken.
Ze zitten al over de 3 100 000 orders !! Waarvan meer dan 400 000 in de laatste 4 maand !!!!

Terug
Naar boven