Fitness Seller

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

raish kan jij eens de verhouding van Betaine Anhydro vs Glycocyamine geven van je green bulge? of van green magnitude?
die is nergens te vinden op het internet en ik hoop dat die wel op je pot staat.. of mss kan iemand anders mij helpen? thx

• Topic Starter Topic Starter
green magnitude:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

de samenstelling van green bulge is lichtjes anders maar die kan ik ook nergens vinden. Die zal iemand anders moeten posten :p

Ja idd ik ook, maar vond het wat raar.. ze zeggen van bet en glyc moet je in 1 zin zeggen en blablabla.. mr als het erop aankomt zeggen ze niet hoeveel erin zit..

Ik denk ik ga ff wat spullen bestellen op bb.com Geld overgeboekt naar de PayPal account, staat dus een saldo op.

Wil ik afrekenen, optie PayPal, ja uhuh je moet een CreditCard toevoegen om deze transactie te voltooien..

Iemand enig idee hoe ik daar omheen kan? Ik heb het niet voor niets overgeboekt, omdat ik dus geen CC heb.

zat ik ook eerst mee te kloten. Je moet eerst het euro saldo omzetten naar dollars op je paypal account!

ik heb ook op BB besteld, maar na 14 dagen (nu) nog steeds nix binnen gehad...met die IPS

EDIT: lol, net 2 sec nadat ik dit bericht typte kwam de postbode aan de deur :P

Das fijn, zet je je saldo om. Rekent PayPal daar kosten voor ofzo? Kom ik verdomme 4 dollar te kort.. Volgens xe.com is 172.00 EUR = 233.757 USD , maar me saldo is nu dus $228,26 USD , das verdomme helemaal het toppunt.

Das fijn, zet je je saldo om. Rekent PayPal daar kosten voor ofzo? Kom ik verdomme 4 dollar te kort.. Volgens xe.com is 172.00 EUR = 233.757 USD , maar me saldo is nu dus $228,26 USD , das verdomme helemaal het toppunt.

ja das lelijk, had ik gehad, alleen had ik kleiner bedrag en wat extra (paar euro) gestort om dat te voorkomen :P maar op Paypal kan je toch ook de koers zien?

Inmiddels is de hele zooi besteld, 2x JW, 2x BAM, 1x Restore en een zak ON 100% Whey. Verwachte levertijd is 11 Juni. Hoop dat het zonder gezeik door de doanue komt, ik wil me JW/BAM stack hebben :P

maar he, je mag toch tot 175 euro kostenloos invoeren of zie ik dat verkeerd?

als ik mijn volgende order van 100euro incl,. verzendkosten plaats...kan ik toch geen extra invoerkosten ofzo verwachten?

IK heb in België toch al bestellingen van 300 euro gedaan zonder naheffing. Wel via ips.

in belgie kan je volgens mij onbeperkt van bedrag bestellen via international postal service zonder naheffing te krijgen.

Inmiddels is de hele zooi besteld, 2x JW, 2x BAM, 1x Restore en een zak ON 100% Whey. Verwachte levertijd is 11 Juni. Hoop dat het zonder gezeik door de doanue komt, ik wil me JW/BAM stack hebben :P

Weet je zeker dat je die dingen al gaat nemen op je 18e...er zitten waarschijnlijk prohormonen/steroids in he... daarom worden ze haast overal uit de handel gehaald omdat het niet zeker is wat er in zit...

Terug
Naar boven