MuscleMeat

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Omdat van alle bestellingen die ik al gedaan heb bij bb.com (en vertrouw me, het zijn er al heel wat ondertussen :D) en via IPS verzonden zijn er nog geen enkel door de douane gecontroleerd is.

Enkel mijn potjes Jungle Warfare eens, maar deze was via express koerrier verzonden. Op dat pakje hing rode tape v.d. douane.

Omdat van alle bestellingen die ik al gedaan heb bij bb.com (en vertrouw me, het zijn er al heel wat ondertussen :D) en via IPS verzonden zijn er nog geen enkel door de douane gecontroleerd is.

Enkel mijn potjes Jungle Warfare eens, maar deze was via express koerrier verzonden. Op dat pakje hing rode tape v.d. douane.

ik zeg ook niet per definitie, maar ik zeg meer kans..

ik heb 1x bestelt bij supplementmarket.com in een normale doos 12,5kg whey en creatine --> niet opengemaakt..
1x klein pakketje met bodybuilding.com erop en meteen eruit gehaald:p

BTW hoe telt iedereen met zijn verzenddagen?Bijv verzendtijd is 7-14 dagen.Is het de bedoeling alleen werkdagen te tellen of ook het weekend erbij?

Met m'n bulkpowders.co.uk bestelling gaat het een stuk minder goed. Parcelforce (diegene verantwoordelijk voor bezorging) heeft zeer waarschijnlijk mijn pakket verloren, 18 april is m'n pakket ergens afgeleverd en ondertekend door iemand die ik niet ken. Heb ook geen buren met die naam, ook geen berichtje in m'n post gehad waar hij is afgeleverd. Slechte zaak in iedergeval want die bestelling vind ik veel belangrijker! Ik moet nog een telefoon van parcelforce krijgen.

wacht nu ook al bijna een maand op men bestelling van bulkpowders. Het was na 2 dagen al in Nederland, maar die gasten van parcelforce doen er blijkbaar maar niets mee.

ik heb gisteren glutamine, superpump,size on en xfactor bestelt, als alles weer goed gaat net als de vorige keer heb ik het met 2 weken binnen, en kan ik dit alles eind deze maand als stack een maandje gaan proberen

ik heb gisteren glutamine, superpump,size on en xfactor bestelt, als alles weer goed gaat net als de vorige keer heb ik het met 2 weken binnen, en kan ik dit alles eind deze maand als stack een maandje gaan proberen

Klinkt goed, Xfactor zelf nog niet gedaan. Weet er wel van dat je visolie en eten dat omega-3 rijk is zoveel mogelijk moet mijden als je X-factor neemt.
Die Size-on en superpump kan je ik je beloven dat je trainingen zullen gaan gelijk niks.

wacht nu ook al bijna een maand op men bestelling van bulkpowders. Het was na 2 dagen al in Nederland, maar die gasten van parcelforce doen er blijkbaar maar niets mee.

Das best lang indd.Had een tijdje terug mijn bestelling van bulkpowders binnen 10 dagen thuis.

Tip: neem contact op met 'Adam' op MuscleSoc Bodybuilding Forums - Bulk Powders

Dat is de forum van bulkpowders, via hem heb ik alles kunnen regelen.

Verhaal bij mij was, m'n pakket stond ergens in een loods, is nooit bij mij afgeleverd en hij stond daar totdat het tijd was om de hele zooi terug te sturen. Bulkpowders had de pakket beschadigd en al teruggekregen... toen hebben ze alles vervangen en opnieuw verzonden en had ik het ook binnen 10 dagen.

Het is echt parcelforce/GLS die niet zuiver is echt irri :grumble:

moet ik per se een creditcard invoeren voor een paypal account? ik wou juist net niks met een creditcard doen!

Nee hoor dat is alleen als je je account 'verified' wilt hebben (als ik het goed heb). Er moet een mogelijkheid zijn om dit over te slaan.

Tip: neem contact op met 'Adam' op [Link niet meer beschikbaar]

Dat is de forum van bulkpowders, via hem heb ik alles kunnen regelen.

Verhaal bij mij was, m'n pakket stond ergens in een loods, is nooit bij mij afgeleverd en hij stond daar totdat het tijd was om de hele zooi terug te sturen. Bulkpowders had de pakket beschadigd en al teruggekregen... toen hebben ze alles vervangen en opnieuw verzonden en had ik het ook binnen 10 dagen.

Het is echt parcelforce/GLS die niet zuiver is echt irri :grumble:

Ja heb al rondgemaild en het word uitgezocht. Maar als ik de tracking van GLS moet geloven is het pakket nu al 14 keer (geen grap) heen en weer tussen de UK en NL geweest.

Klinkt goed, Xfactor zelf nog niet gedaan. Weet er wel van dat je visolie en eten dat omega-3 rijk is zoveel mogelijk moet mijden als je X-factor neemt.
Die Size-on en superpump kan je ik je beloven dat je trainingen zullen gaan gelijk niks.

wat bedoel je met gelijk niks??

Nee hoor dat is alleen als je je account 'verified' wilt hebben (als ik het goed heb). Er moet een mogelijkheid zijn om dit over te slaan.

ja en toch als ik wil betalen bij bb.com en ik kom bij de paypal scherm uit vraagt ie een creditcard! of pin met vista of mastercard en die heb ik geen!

ohh wacht heeft het ermee te maken dat er nog geen geld op me paypal staat? dus zodra me geld er is dat ik dan geen creditcard meer hoef in te vullen?

haha ok das mooi

met een beetje geluk morgen geleverd:p

Terug
Naar boven