AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

ik zit te twijfelen over die pro-anabol van alri! ken ik niet gewoon mailen naar de douane met de vraag of deze supps mogen? dan heb ik tenminste zwart op wit staan!

is dit een grote bestelling voor de douane waardoor ze mij extra eruit pakken of niet? dit wordt namelijk de eerste keer dat ik bestel uit amerika!

ik zit te twijfelen over die pro-anabol van alri! ken ik niet gewoon mailen naar de douane met de vraag of deze supplementen mogen? dan heb ik tenminste zwart op wit staan!

is dit een grote bestelling voor de douane waardoor ze mij extra eruit pakken of niet? dit wordt namelijk de eerste keer dat ik bestel uit amerika!

ik denk niet dat de douane je hier een antwoord op geeft waar je echt wat mee kan:D, je kan iig. aan bodybuilding.com vragen of ze het in een doos doen zonder reclame erop... Als er groot op je doos bodybuilding staat heb je een grotere kans dat ze het openmaken...

Ik heb op 17 mei 5 producten besteld op 1fast. Op 18 mei zou het verzonden zijn. Ik heb gekozen voor International Shipping. Het zou binnen 5 a 10 werkdagen moeten arriveren. Het is nu 2 weken later en nog niets binnen. Ik begin me ernstig zorgen te maken of het nog wel aankomt. Wie heeft dit eerder gehad? Ik bestel bijna altijd via Fedex maar dit keer schijnt het via 'Deutse post intern' te gaan. Hier is helaas geen tracking bij te houden.
Wie weet meer?

Hey Smooth,

Zoek eens in deze thread op "1fast400" , er staan zeker al een paar gelijkaardige zaken in.

Van mij staat al 3 weken een pakketje met 3 x Plasmavol bij de doane..volgens BB.com zit er niks in wat niet mag in nederland maar de doane zeggen het toch heeeeeeeeeelemaal te controleren.

Nu nog een bestelling gedaan meteen op een ander adres en naam want anders houden ze het weer tegen!

Van mij staat al 3 weken een pakketje met 3 x Plasmavol bij de doane..volgens BB.com zit er niks in wat niet mag in nederland maar de doane zeggen het toch heeeeeeeeeelemaal te controleren.

Nu nog een bestelling gedaan meteen op een ander adres en naam want anders houden ze het weer tegen!

tja, ik heb allemaal legale dingen dus ik kan me ook niet voorstellen dat het wordt vastgehouden. Anders had ik toch al een belletje mogen verwachten?

iemand ervaring met de gewone internationale verzending zonder track and trace

tegenwoordig neem ik steeds internationale, na 6 a 7 werkdagen heb ik het in huis

mijn euro viel toen in de bestelling wou nakijken en er geen track and trace voor beschikbaar was laat ons hopen dat het inordekomt inmiddels +-8 dagen verstreken dus mss nog iets te vroeg voor paniek:p

Te vroeg paniek, ik bestel al lang niet meer via fedex door die lekkere naheffing altijd

Ik bestel altijd via BB.com en dan ook via Internation Postal Service.Staat 7-14dagen voor.En ik krijg het altijd pas de 14e dag.Dus No panic:D

tja, ik heb allemaal legale dingen dus ik kan me ook niet voorstellen dat het wordt vastgehouden. Anders had ik toch al een belletje mogen verwachten?

ze bellen je niet altijd als ze gaan controleren, alleen als ze iets vinden...heb ook weleens ****in lang moeten wachten...

ik had nog een mailtje eergisteren verstuurd naar 1fast dat ik vond dat het zo lang duurde. Ik kreeg gisteren direct een mailtje terug dat het in Nederland tussen de 2 a 3 weken duurt met International Shipping. Dus ik kreeg wel direct reply. :) Maar ja, wachten is nooit leuk.

Ik zit ook al 14 dagen te wachten op een pakketje van bodybuilding.com

het duurde bij mij 20 dagen, zonder dat de doos is open geweest dus kan ook zo wat langer duren van die 7-14 dagen, maar dat verschilt wel erg heb ik door

Terug
Naar boven