AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

misschien komt ie nog :evilnana:

ik kies normaal altijd ips maar had dringend een supp nodig. het kwam toe in een bruine envolope, was maar 1 klein potje. het is al zeker 2 maand geleden en bij mijn vorige grote fedex bestellingen kreeg ik binnen de maand naheffing

ik kies normaal altijd ips maar had dringend een supp nodig. het kwam toe in een bruine envolope, was maar 1 klein potje. het is al zeker 2 maand geleden en bij mijn vorige grote fedex bestellingen kreeg ik binnen de maand naheffing

Als je dan een naheffing krijgt, is het er wsl eentje van 10euro..

• Topic Starter Topic Starter
tis hier stil de laatste tijd :eek:

oke dan , update :P heb wat shizzle besteld

heb als betalingswijze gekozen voor cheque ofzo...dan willen ze dat je geld of een cheque in een envolop op stuurt, maar je kan ook gewooon via bank overschrijven.

hopelijk ontvangen ze mn betaling elk moment, en doen ze mn stuff op de post met IPS :D

• Topic Starter Topic Starter
oke dan , update :P heb wat shizzle besteld

heb als betalingswijze gekozen voor cheque ofzo...dan willen ze dat je geld of een cheque in een envolop op stuurt, maar je kan ook gewooon via bank overschrijven.

hopelijk ontvangen ze mn betaling elk moment, en doen ze mn stuff op de post met IPS :D

kan je gewoon via overschrijving betalen ofzo? hoe doe je dat? rekenen zij dat dan om van dollar naar euro en zeggen ze je hoeveel je moet storten enzo?

je kan gewoon bij het overschrijven de valuta kiezen, USD dus, en ik had bij die customer service om te bankgegevens gevraagd ,die sturen zo meteen op.

ik betaal echter 5e extra transactie kosten bij de rabobank...dus dat is een nadeel

Vandaag voor het eerst besteld op ironmind.com. Ben eens benieuwd hoe dat gaat meevallen.

Heb besteld:
Coc #1, Coc #2 & Coc #3
Rolling Thunder, revolving deadlift handle
Plate Loading pin + snap clip
Hand health kit, bevat: ironmind egg, expand-your-hand bands(5 verschillende niveaus) & mini boekje "How to Develop Strong, Pain-Free Hands"
Plakaat van ironmind om men grippers kwijt te kunnen.

Paar weken terug iets bij bodybuilding.com besteld. Na exact 14 dagen ontvangen en gewoon 10 euro naheffing. Supergoeie service daar! Ik weet waar ik in de toekomst ga bestellen.

Paar weken terug iets bij bodybuilding.com besteld. Na exact 14 dagen ontvangen en gewoon 10 euro naheffing. Supergoeie service daar! Ik weet waar ik in de toekomst ga bestellen.

voor welk bedrag had je gekocht dan? en wanneer moest je die heffing betalen

10 Euro is niet veel.

oke...ik heb 155dllr, dus zal ook wel rond de 10e liggen ALS ik moet betalen..

met fedex zou het een stukje hoger liggen denk ik :P

ik had voor iets van 200 dollar een maand geleden en nog steeds geen naheffing :D

nounou, ik heb al 8 dagen geleden mn geld overgemaakt per Rabobank (online)....maar ze zeggen nog niks te hebben ontvangne :( iemand enig idee hoelang dit normaal duurt (naar BB.com of de US dus)

Direct via de rabobank overboeken? Is dat uberhaupt mogelijk.

Ik zou eens naar rabo bank bellen en erachter vragen.. maar het duurt idd wel even eer de overschrijving gebeurd dacht ik..

okido, ik keek net ff naar de status van mn order en stond nu op Aproved, en ook shipped...dus dat is mooi, het kan best dat hij al een paar dagen terug geshipt is omdat ik pas nu na paar dagen weer kijk.

maar de klantenservice had gezegd dat ze me een mailtje zouden sturen als het geld binnen was..maar niet gekregen dus.

Terug
Naar boven