AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

okido, ik keek net ff naar de status van mn order en stond nu op Aproved, en ook shipped...dus dat is mooi, het kan best dat hij al een paar dagen terug geshipt is omdat ik pas nu na paar dagen weer kijk.

maar de klantenservice had gezegd dat ze me een mailtje zouden sturen als het geld binnen was..maar niet gekregen dus.

waarschijnlijk zijn ze het mailtje vergeten, als er bij je status staat dat het verstuurd is mag je er zeker van uitgaan dat het onderweg is.

ja precies, alleen kan ik niet zien wat de shipping date is, ik weet nog dat ik bij mn 1e order zag staat "your order has been shipping today!" en nu kan ik er niet achter komen op welke datum mn status veranderd is...maarja boeien :P als het maar snel hiero komt

Hallo

gewoon een post om mijn ervaring met BB.com uit te leggen.

Prachtig gewoon had het gewoon niet verwacht:)

Lipoderm Ultra dinsdag 24/07 besteld in de morgent.
Krijg na 3uur een mail dat het gestuurd is geweest en na 12u een mail met de tracking nummer van fedex. Op deze tracking nummer stond dat Lipoderm "estimated arrive in Belgium on 30/07" deze morgent komen ze het al brengen.

Het heeft dus exact 48u geduurd.

Had het gewoon niet verwacht prachtig service. Ga zeker nog bestellen bij BB.com

Hallo

gewoon een post om mijn ervaring met BB.com uit te leggen.

Prachtig gewoon had het gewoon niet verwacht:)

Lipoderm Ultra dinsdag 24/07 besteld in de morgent.
Krijg na 3uur een mail dat het gestuurd is geweest en na 12u een mail met de tracking nummer van fedex. Op deze tracking nummer stond dat Lipoderm "estimated arrive in Belgium on 30/07" deze morgent komen ze het al brengen.

Het heeft dus exact 48u geduurd.

Had het gewoon niet verwacht prachtig service. Ga zeker nog bestellen bij BB.com
hopelijk kun je dat van fedex zeggen:p

hoe bedoel je "hopelijk kun je dat van fedex zeggen?" :) begrijg het niet goed...

precies, grote kans dat je die nog krijgt.

Waarom is het niet normaal dat ik deze nog krijg?

Lol begrijp het niet, ik heb het besteld en betaald. Dus waarom zou ik het niet moeten krijgen? er zitten trouwens geen verboden producten in de lipoderm buiten mss (yohimbine) weet niet of dit verboden is in belgië

maar als het zo raar is dat ik deze gekregen heb, had ik beter een paar potjes meer van lipoderm ultra moeten bestellen ???

Lol begrijp het niet, ik heb het besteld en betaald. Dus waarom zou ik het niet moeten krijgen? er zitten trouwens geen verboden producten in de lipoderm buiten mss (yohimbine) weet niet of dit verboden is in belgië

maar als het zo raar is dat ik deze gekregen heb, had ik beter een paar potjes meer van lipoderm ultra moeten bestellen ???

:D nee je zult het krijgen maar je kunt een brief krijgen nadien van fedex, dat je nog naheffing zal moeten betalen

ok ok lol nu begin ik het te begrijpen:d
en waarom zou ik nog een naheffing moeten betalen? en kan dit veel kosten?

je krijgt dan vaak

-invoerkosten
-btw
-"overige douane kosten"

dit komt vaak boven de 30% uit van het totale orderbedrag (incl. verzendkosten)

maar ik heb niet de speciale verzending genomen, ik heb de gewone verzending genomen die ze me aanboden?:s

was er dan nog een andere keuze?

maar ik heb niet de speciale verzending genomen, ik heb de gewone verzending genomen die ze me aanboden?:s

was er dan nog een andere keuze?

gwn hopen dat je door de mazen van het net bent geraakt ;) :D
hoewel de mazen van het net bij fedex wel ergggg klein zijn :rolleyes:

vandaag weer me bestelling gehad :eyebrow:

Terug
Naar boven