MuscleMeat

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

:D als mijne nou ook beetje opschieT :D (8 dage onderweg)

Hellow,

Iemand hier evaring met grote ( > 450 $ ) bestellingen via IPS ?
Enige kans op naheffing misschien omdat het zo een groot pakketje is ?

PS. Vorige bestelling van bb.com 2 potjes Nitrix 360 caps via IPS, geleverd op 2 weekjes en 10 eurootjes aan de postbode :p

Linky, heb je dan 120 $ betaald voor die 2 potjes + 31,99 $ verzendkosten IPS + € 10

151,99 $ /1,35 = € 112,59 + € 10 = € 122,59 totaal

Dus per potje €61,29

Dat is dan toch nauwelijks voordeliger dan in Nederland?

heb just een bestelling gedaan op BB.com, betalen aan kerel die levert.
Spotgoedkoop en enorm gemakkelijk

Samboooo,

Bij Bardolino kost Nitrix 360 caps € 99

€ 198 t.o.v. € 122,59 is toch wel eventjes € 77 voordeel :D

Je hebt gelijk.
Ik zie al waar ik in de fout ben gegaan. Je hebt 2 x 360 capsules.

Ongelofelijk dat het met zulke verzendkosten nog zoveel kan schelen.

yay :D

net grote doos binne :D

vorige week maandag besteld..dus redelijk snel :D

geen naheffing of iets aan de post bode moeten betalen (125e order)

Na 50 pagina's leesvoer....

Kga 1 dezer dagen ook wat bestellen bij bb.com geen whey omdat dan gelijk de shipping super stijgt. Tot nu toe heb ik wat Bcaa en 2 potten Green bulge nu vraag ik me af of je ook nog een hele bende free samples kan toevoegen en waar deze te vinden zijn.

Kga 1 dezer dagen ook wat bestellen bij bb.com geen whey omdat dan gelijk de shipping super stijgt. Tot nu toe heb ik wat Bcaa en 2 potten Green bulge nu vraag ik me af of je ook nog een hele bende free samples kan toevoegen en waar deze te vinden zijn.

boven 75 dollar kan je kiezen uit een free gift, meestal steken ze wel staaltjes of (info)magazine's erbij

ik heb zelf wat rond gezocht en 2 "bestelbare" samples gevonden.

als je zoekt naar controlled labs, kan je 1 sample van green magnitude , moet je gewoon op "order" klikke, staat dan 0.00dollar. bij

En, Syntax fire, kan je ook een sample bestellen, ook 0 dollar.

ik heb beide samples ook vandaag binnen gekregen, + in de doos van mn N.O. xplode zaten ook nog 5 samples ofzo van cellmass en syntha6

volgende week bestel ik hele shitload ALWEER, om gewoon beetje te kijken wat beetje bij mij werkt kwa crea's en NO producten, en ook 3 potjes leviathan (voor vrienden ook). dus we weten snel genoeg of we nog gewono yohimbine kunne kope :D

heb net me AX stack binnen, met sportas :) negen dagen geduurt

is die sporttas wat? dan kies k em ook als gift

ja met ips, de langzame methode zeg maar. Tas valt wat klein uit, maar ik neem hem nu cker elke keer mee

hoop dat ze de gifts wat meer gaan uitbreiden naar ook halter hempjes ect, die kan ik nooit genoeg hebben zeker als ik 2 x op een dag train

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.000
Hellow,

Iemand hier evaring met grote ( > 450 $ ) bestellingen via IPS ?
Enige kans op naheffing misschien omdat het zo een groot pakketje is ?

PS. Vorige bestelling van bb.com 2 potjes Nitrix 360 caps via IPS, geleverd op 2 weekjes en 10 eurootjes aan de postbode :p

omdat je in belgie woont 95% kans dat je geen naheffing moet betalen als je via international postal service besteld dacht ik.

Terug
Naar boven