XXL Nutrition

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.001
1000ste post :D :D i love you aaaaaaaaaaaaaaaallllllll :D :D :D

Vandaag nieuw snoepgoed bestelt : 2x hyperdrol, 2x massFX, 2 Alri pro anabol, 1 pot glutamine en 1 pot Goliath Labs thermoloid.

:D Gaat leuk worden

:D

ik heb ook nieuwe order ( hopelijk is morgen mn paypal opgewardeerd)

-Leviathan x3 (is verboden dus ...eens kijken of het WEL aankomt :D )
- superpump250
-Whiteflood
-BCAA's
- Huidplooi meter

ja met ips, de langzame methode zeg maar. Tas valt wat klein uit, maar ik neem hem nu cker elke keer mee

9 dagen vind ik niet langzaam, ik heb de laatste 3 keer 16 dagen op m'n shit moeten wachten. Slome bastards in mijn district blijkbaar :mad:

hee ripaf ga je dubbel dosering nemen of 2x de stack doen?

Groot nieuws:

Controlled labs White Flood...kan NIET betaald worden met Paypal!? (op BB.com)
maffe shizzle, omdat er WF in mn order zit, wordt de gehele order geweigerd door paypal, dat zegt de klanten service iig.

dus ff creditcard regelen van mn pa ( moet er echt zelf 1tje hebbe)

hee ripaf ga je dubbel dosering nemen of 2x de stack doen?

Nog geen idee, ben nog wat logs aan het afzoeken om mijn dosering te bepalen. Ben wel nieuwsgierig nr wat de verschillen gaan zijn tussen JW en BAM ivg met Hyperdrol en MassFX. Die pro-anabol heb ik er maar bijgezwierd voor te testen.

Dat vraagt om een logje ripaf!!!

Bwa, er zijn al logs van Hyperdrol en massFX, zal wel een paar updates geven.

Groot nieuws:

Controlled labs White Flood...kan NIET betaald worden met Paypal!? (op BB.com)
maffe shizzle, omdat er WF in mn order zit, wordt de gehele order geweigerd door paypal, dat zegt de klanten service iig.

dus ff creditcard regelen van mn pa ( moet er echt zelf 1tje hebbe)

ook de blood variant of? dan moet ik ff mn voorgenomen bestelling aanpassen..

hoelang duurt dat eigelijk bij de douane wacht nu alweer vanaf 26 juli tot de douane me pakje is vrij gaat geven. 12 dagen is toch vrij overdreven. Zit overigens niks illegaals in ofzo.

ik heb mijn bestelling op 4dagen gekregen van bodybuilding.com
en een free shirt

Wat heb je besteld Kazz Unit?

weet iemand trouwens wat het betekent als er 'Clearance in progress' staat bij je tracking? ik hoop namelijk niet dat hij nu bij de douane staat ofzo, ken er ook niet achterkomen wat het nou betekent

das balen :o

zeker k*t. ik hoop echt niet dat het lang gaat duren :headbang:

Verdikke man, ik ging juist terug white flood bestellen, is wel kloten dat je die niet kan betalen met paypall. Es superpump proberen denk'k

superdump...:P lol...ik wou die eerst ook bestellen maar na eens wat op bb.com forum te hebben gelezen heb ik daar snel van afgezien.

Terug
Naar boven