XXL Nutrition

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Nog eens 10min later kreeg ik dit:

Thank you for ordering from Bodybuilding.com! We appreciate your business,
MIJN NAAM.

Your order number is 280xxxx.

Your order shipped today! You should have it at your door very soon.

USA Orders: For Priority Mail orders, It takes 2- 3 days to arrive on
average, NOT counting Sunday. It may take a day or two extra on rare
occasions. For FedEx orders, you will get a tracking number by e-mail
within 24 hours. It will take 2 - 6 days to arrive on average, NOT counting
weekends.

=========================================================
(2) Schiek Padded Lifting Straps, 1 Pair Shipped From: ID
(1) Combo: BSN Mass Stack - Foundation Cycle, Lemonade Frost/Grape
Cooler Shipped From: ID
(1) Bodybuilding.com Shaker Bottle, 20 oz. Shipped From: ID
(2) BSN Nitrix, 180 Tablets Shipped From: ID
(1) BSN NO-Xplode, 1.81 Lbs., Lemonade Shipped From: ID
(2) BSN CellMass, 640 Grams, Grape Cooler Shipped From: ID
(1) ALRI Cr2, 240 Capsules Shipped From: ID
(1) Xyience NOX-CG3, 400 Grams - Buy One, Get One Lemon-Lime Free!, Blue
Raspberry Shipped From: ID
(1) Xyience NOX-CG3, 400 Grams, Blue Raspberry Shipped From: ID
(1) Xyience NOX-CG3, 400 Grams, Lemon-Lime Shipped From: ID
(1) FREE GIFT: Bodybuilding.com Gym Bag, Black W/Silver Strip Shipped
From: ID
=========================================================

NOTE: We ship orders from both of our Idaho and Florida warehouses. The
summary of your order above shows where your items were shipped from.
Sometimes, we ship part of your order from one warehouse and the rest from
the other to get your order to you quicker.

On rare occasions, part of your order may still be on backorder. If it says
that the item is on backorder above, it will be shipped VERY soon. Normally,
it only takes an extra 1 - 3 days at the most for backordered items. We
apologize for the short delay.

You can view your order status at
Bodybuilding.com - View Your Order Status! online. This system is
updated every 12 hours! Sinds de tijd dat ze geupdate hebben zijn er al meer dan 1000 nieuwe bestellingen gedaan, gezien mijn bestellings nr.

Please visit Bodybuilding.com again soon! We have just added a ton of
amazing articles on building muscle and burning fat! Be sure to check it
out.

Bodybuilding.com
1-877-991-3411 Toll Free
webmaster@bodybuilding.com

Het ziet er allemaal tot nu toe veel belovend uit!
Ik hou jullie op de hoogte!;)

• Topic Starter Topic Starter
wtf das wel zot, 100 000 orders op 1 maand tijd want toen ik bestelde had ik order nummer 2 699 ???

Dat is een fixse bestelling man...DAMN!

UPDATE:

Ik had nog gevraagd naar een 2e FREE gift, tja ik ben een Nederlander he;)

Dus kreeg ik een mail waarin stond dat ze het appart moesten versturen omdat het systeem mijn eerdere order al had verstuurd.
ik had gelijk ff nagevraagd of ik niet extra moest betalen voor die extra verzending.
netjes een mailtje terug gekregen waarin stond dat het hun schuld was en dat de 2e verzending geheel voor hun kosten was.

het betreft een BB.com tshirt.

ik heb mij nog verontschuldigd dat het allemaal zo'n gezeik was dat ik hun een extra verzending kost maar daar hadden ze totaal geen problemen mee!:o

Over de snelheid van het email verkeer tussen mij en BB.com ben ik zeer te spreken... je wordt ontzettend goed geholpen zeg!

UPDATE:

Ik had nog gevraagd naar een 2e FREE gift, tja ik ben een Nederlander he;)

Dus kreeg ik een mail waarin stond dat ze het appart moesten versturen omdat het systeem mijn eerdere order al had verstuurd.
ik had gelijk ff nagevraagd of ik niet extra moest betalen voor die extra verzending.
netjes een mailtje terug gekregen waarin stond dat het hun schuld was en dat de 2e verzending geheel voor hun kosten was.

het betreft een BB.com tshirt.

ik heb mij nog verontschuldigd dat het allemaal zo'n gezeik was dat ik hun een extra verzending kost maar daar hadden ze totaal geen problemen mee!:o

Over de snelheid van het email verkeer tussen mij en BB.com ben ik zeer te spreken... je wordt ontzettend goed geholpen zeg!

nice update !!!

staat idd erg scherp geprijst maar de verbotingskosten zijn weer een stuk hoger wat de prijs zo goed als gelijk trekt met bodybuilding.com of zelfs hoger !!
De service ken ik daar niet en bijkomende voordelen als free gifts zal je er wrs ook niet krijgen. Verder is bodybuilding.com toch veel groter en bekender bij de douane dan 1fast400 dus het risico dat ze iets tegenhouden lijkt mij toch net dat ietsje minder, niet dat ik of de meesten hier risicoproducten bestellen maar toch ...

Ik kreeg van bb.com onlangs nog een mail waarin stond: het is al 30 dagen geleden dat je green magnitude bestelt hebt. Hoe bevalt dit creatineproduct je, als je er vragen over hebt laat ons gerust iets weten en je mag ook altijd een review schrijven op ons forum *linkje* ...
Das toch wel zeer mooi dat ook hun naservice zo goed is :p

ik kreeg ook laatst die mail, is gewoon auto-message maar tog leuk :p

Ik heb nu besteld bij BB.com ik zal jullie op de hoogte houden!

ik bestel samen met iemand.

De producten:

1x ALRI Cr2
2x Schiek Padded Lifting Straps
1x BSN Mass stack
1x Xyience NOX-CG3 Order 1 get 1 free

Ik kreeg ook gelijk die mail over mijn Creditcard...gelijk de nodige shizzle terug gestuurd.

Toen kreeg ik 10min later deze mail:

Hello,

Thank you for verifying the required information on your Bodybuilding.com order! I will update the information in our system and get your order shipped Monday morning! If you have any questions, please respond directly to this email or call our toll-free customer service line at 1-866-236-8417 (US and Canada) or 011-208-377-9002 (Internationally). Thank you for being a great customer. Have a great day!

Thank you,
Scissor Kicking Shawna (coole naam :D)
Bodybuilding.com

ik vind het heel raar dat ik dat niet heb moeten doen met die credit card, en ik heb niet eens me eigen credit card gebruikt maar van me tante, dus zelfs op een ander adres ingeschreven maar op mijn adres laten bezorgen:D

Ik wil binnekort ook gaan bestellen. Maar wil ff vragen of jullie niet een paar tips hebben.

Ik wil iig 10lbs 100% whey. Daar wil ik nog een soort no-product bij maar weet niet welke. Ook zoek ik nog een goede fatburner en dan nog wat andere producten. No explode en cellmass lijken me wel wat, of no shotgun? Wat vinden jullie een goede fatburner?

Eigenlijk dus een combo van een paar producten. Wil ongeveer voor 250dollar aan producten besteden. Daar komt dan nog hoeveel dollar verz kosten bij?

Alvast bedankt.

Ik wil binnekort ook gaan bestellen. Maar wil ff vragen of jullie niet een paar tips hebben.

Ik wil iig 10lbs 100% whey. Daar wil ik nog een soort no-product bij maar weet niet welke. Ook zoek ik nog een goede fatburner en dan nog wat andere producten. No explode en cellmass lijken me wel wat, of no shotgun? Wat vinden jullie een goede fatburner?

Eigenlijk dus een combo van een paar producten. Wil ongeveer voor 250dollar aan producten besteden. Daar komt dan nog hoeveel dollar verz kosten bij?

Alvast bedankt.

ik zou zelfs voor NO-Shotgun gaan en als fatburner Hydroxycut Hardcore 210 caps. die producten zijn hier namelijk best duur en vallen daar wel mee. De verzendkosten hangen van het gewicht af.

Laatst bewerkt:
ik zou als fatburner gaan voor red acid - gen 2 van controlled labs en als no-product het allernieuwste op de markt: White flood van controlled labs :D

Maar er zijn zoveel goeie producten uiteraard.

ok als iemand dan nog de verzendkosten wilt zeggen (ongeveer) bij een bestelling van 250dollar ben ik helemaal tevreden:)

Als jij een volledig lijstje samenstelt van welke producten je wilt bestellen dan kunnen we dit doen voor jou. Hangt namelijk af van het gewicht en elke product verschilt ... en anders kan je het helemaal zonder je te registreren zelfs eens bekijken. Gewoon alles in het mandje zetten wat je wilt en als verzendingskosten international postal service kiezen.

ok als iemand dan nog de verzendkosten wilt zeggen (ongeveer) bij een bestelling van 250dollar ben ik helemaal tevreden:)

Sorry ik maakte een foutje in me eerdere post de verzendkosten hangen van het gewicht af en dat kan je alleen zien als je alles in je winkelwagentje hebt.

Moet je op ddb.com met creditcard betalen? Ik heb namelijk geen creditcard.

met creditcard ja...gewoon ff en aanvrage en bestellen maar.

heb nooit problemenn gehad met supps bestellen, nooit plakband van de douane dus is ook nooit gecontroleerd.
nu bestel ik alles of bijna alles uit GB, snel goedkoop en goed.

Terug
Naar boven