Fitness Seller

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Euunhhh hallo, die mails zijn echt niet persoonlijk hoor, gewoon standaard auto replies ;)

• Topic Starter Topic Starter
Euunhhh hallo, die mails zijn echt niet persoonlijk hoor, gewoon standaard auto replies ;)

Toch leuk dat je ze krijgt hé :D
Goed geprogrammeerd dan ook. Maar in de beginpost zie je dat ik heel wat gemailt heb naar ze en ze hebben telkens zeer snel teruggemailed dus over de service kan je gewoon nix slechts zeggen :D

Toch leuk dat je ze krijgt hé :D
Goed geprogrammeerd dan ook. Maar in de beginpost zie je dat ik heel wat gemailt heb naar ze en ze hebben telkens zeer snel teruggemailed dus over de service kan je gewoon nix slechts zeggen :D

helemaal mee eens !!!!!!!!:D

hoeft niet je kan ook een paypal account aanmaken en daaroop geld storten, dan kun je ook daarmee betalen.

Hoeveel zijn dan de verzendkosten als je niet via een creditcard betaalt en hoelang duurt het voordat je het in huis hebt? als het heel wat euro's scheelt dan is dat mooi meegenomen, zeker als student:D

Hoeveel zijn dan de verzendkosten als je niet via een creditcard betaalt en hoelang duurt het voordat je het in huis hebt? als het heel wat euro's scheelt dan is dat mooi meegenomen, zeker als student:D

De verzendkosten hangen af van het gewicht dat je besteld, niet van je betalingsmethode. Zeg wat je wil bestellen en de verzendkosten + totale kosten zullen tevoorschijn komen op dit forum :p

op de site kun je ook zien wie je allemaal helpt :)
een meisje dat me een mailtje stuurt ziet er niet slecht uit ;)

kga ff checken wie mij helpt. vast een harige vent :(

Bedankt allemaal. Ik weet nu ong wat de verzendkosten zijn voor mn bestelling.

Nog een vraagje. Welke combo hebben jullie de beste ervaringen mee?
SizeOn en Superpump250 of de BSN Mass Stack (Nitrix, No-explode en Cellmass)?

Ik wil namelijk 1 van deze 2 combo's gaan proberen. Wie o wie helpt me?;)

Zondagavond heb ik ook een bestelling geplaatst bij dbb.com

-------------------------------------------------------------------------
Thank you for ordering from Bodybuilding.com! We appreciate your business.

Your order number is xxxxxxx.

Your order shipped today! You should have it at your door very soon.

USA Orders: For Priority Mail orders, It takes 2- 3 days to arrive on
average, NOT counting Sunday. It may take a day or two extra on rare
occasions. For FedEx orders, you will get a tracking number by e-mail
within 24 hours. It will take 2 - 6 days to arrive on average, NOT counting
weekends.

=========================================================
(1) Universal Hi Protein Bar, Box Of 16, Chocolate Brownie Shipped
From: ID
(1) Optimum 100% Whey Protein, 5 Lbs., Gold Standard Rocky Road
Shipped From: ID
(1) Optimum 100% Whey Protein, 5 Lbs., Gold Standard Delicious
Strawberry Shipped From: ID
(1) Optimum 100% Whey Protein, 10 Lbs., Gold Standard Double Rich
Chocolate Shipped From: ID
(1) Olympian Labs Omega-3 Fish Oils, 240 Softgels Shipped From: ID
(2) NOW ADAM, 120 Tablets Shipped From: ID
(1) FREE GIFT: Bodybuilding.com Quality T-Shirt, Large, Dark Blue

Alles betaald met paypal, en 5 minuten nadien kreeg ik ook de mail om kredietkaart en id door te sturen, dit had ik hier al gelezen, dus die had ik reeds ingescand. Onmiddellijk doorgestuurd, en 10 minuten later kreeg ik al het bericht dat alles ging geshipped worden op maandagmorgen!
Wel snelle service zeg!

Nu nog even afwachten wanneer het wordt geleverd. Ik hou jullie op de hoogte!

Zondagavond heb ik ook een bestelling geplaatst bij dbb.com

-------------------------------------------------------------------------
Thank you for ordering from Bodybuilding.com! We appreciate your business.

Your order number is xxxxxxx.

Your order shipped today! You should have it at your door very soon.

USA Orders: For Priority Mail orders, It takes 2- 3 days to arrive on
average, NOT counting Sunday. It may take a day or two extra on rare
occasions. For FedEx orders, you will get a tracking number by e-mail
within 24 hours. It will take 2 - 6 days to arrive on average, NOT counting
weekends.

(1) Universal Hi Protein Bar, Box Of 16, Chocolate Brownie Shipped
From: ID
(1) Optimum 100% Whey Protein, 5 Lbs., Gold Standard Rocky Road
(1) Optimum 100% Whey Protein, 5 Lbs., Gold Standard Delicious
Strawberry Shipped From: ID
(1) Optimum 100% Whey Protein, 10 Lbs., Gold Standard Double Rich
Chocolate Shipped From: ID
(1) Olympian Labs Omega-3 Fish Oils, 240 Softgels Shipped From: ID
(2) NOW ADAM, 120 Tablets Shipped From: ID
(1) FREE GIFT: Bodybuilding.com Quality T-Shirt, Large, Dark Blue

Alles betaald met paypal, en 5 minuten nadien kreeg ik ook de mail om kredietkaart en id door te sturen, dit had ik hier al gelezen, dus die had ik reeds ingescand. Onmiddellijk doorgestuurd, en 10 minuten later kreeg ik al het bericht dat alles ging geshipped worden op maandagmorgen!
Wel snelle service zeg!

Nu nog even afwachten wanneer het wordt geleverd. Ik hou jullie op de hoogte!

Ja hè! :cool:

Ik kreeg de mail op creditcard en Id in te sturen, ik vroeg WHY>? i dont got anny creditcards and I already payed you trough paypal. Hoefde nix te sturen alles was goed. Het begon met.

Hello! Your order #2***** has been placed on hold because we need to verify someinformation with you before it can ship. This is most likely because of thesize of the order and because the address we are shipping to does not matchthe address that is on file with your credit card company, but it could havebeen flagged for other similar reasons. In order to immediately ship out your order, we simply need you to e-mail orfax us a copy of your credit card statement or a copy of the front and backof your credit card, along with your government issued picture ID (like yourdriver's license). Please include your order number on the cover page, andsend the fax to our USA number at 208-377-9993. We will then verify thisinformation with your credit card company. We know this is an extra hassle, but we need to do this to protect ourawesome customers like you from fraud. We prosecute fraud every time. Oncethis is done, you will be on our list of verified customers! We look forwardto hearing from you. Let me know if you have any questions! Thanks!Tommy ZarateBodybuilding.com

Ik reageerde met.
Hi im willing to cooperate with you, But i dont have a creditcard and payed with PayPal. I never registred a creditcard at PayPal and already sended the money towards you. My Name and Adress:

I Used PayPal because you dont need to have acreditcard to pay. what is is that you want me to send you. I cn send you a copy of my I.D. and bankpass....

Reactie daarop
Thanks for your email! I apologize for the inconvenience you have experienced on your order number 2******. I do see that we have received your PayPal payment for $259.93 on 3-09-2007. With the address information you have provided, I will be able to remove your order number 2****** from hold status. I will update the information in our system and get your order shipped today! If you have any questions, please respond directly to this email or call our toll-free customer service line at 1-866-236-8417 (US and Canada) or 011-208-377-9002 (Internationally). Thank you for being a great customer. Have a great day!

en daarna mn ship confirmation gekregen

Hoe zit het eigenlijk met de shipping?
Subtotal:
$289.90
Shipping:
$169.99
TOTAL:
$459.89
met intern. expr. courier..

stoppen de shipping kosten niet op een bepaald gewicht ofzo?
of hoe doen jullie dat?

Grtz

Hoe zit het eigenlijk met de shipping?
Subtotal:
$289.90
Shipping:
$169.99
TOTAL:
$459.89
met intern. expr. courier..

stoppen de shipping kosten niet op een bepaald gewicht ofzo?
of hoe doen jullie dat?

Grtz

Ikzelf heb zo veel mogelijk gekocht bij een shipping kost van 99$ (shipping kosten zijn per gewicht).
'k ben begonnen met het zwaarste (whey), en dan zoveel mogelijk proberen toevoegen zonder dat de shipping kost van 99->139 ging.

Ikzelf heb zo veel mogelijk gekocht bij een shipping kost van 99$ (shipping kosten zijn per gewicht).
'k ben begonnen met het zwaarste (whey), en dan zoveel mogelijk proberen toevoegen zonder dat de shipping kost van 99->139 ging.

idem. Kijk of je nog iets kan toevoegen zonder dat je shippingskosten verhogen. Dan haal je het maximum uit je bestelling. Als je eigenlijk totaal nix meer wilt toevoegen kan je altijd voor iemand anders iets bijbestellen ook en met winst doorverkopen aan hem :D
Wat is je bestelling trouwens en waarom bestel je met express courier? International postal service is toch beter of ben ik nu verkeerd?

Laatst bewerkt:
idem. Kijk of je nog iets kan toevoegen zonder dat je shippingskosten verhogen. Dan haal je het maximum uit je bestelling. Als je eigenlijk totaal nix meer wilt toevoegen kan je altijd voor iemand anders iets bijbestellen ook en met winst doorverkopen aan hem :D
Wat is je bestelling trouwens en waarom bestel je met express courier? International postal service is toch goedkoper?

International postal service was 99 bij mij, express courier 89, maar heb voor het eerste gekozen omdat ik hier gelezen heb dat bij express courier het risico op naheffing groot is.

Heel veel whey potten die veel wegen natuurlijk :)
Ken een aantal mensen die whey nodig hebben en ikzelf kan ook wel paar gebruiken.. dus ik begon te rekenen mr shipping costs :o is bijna evenveel als mn order..

Terug
Naar boven