AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

De verzendkosten hangen af van het gewicht dat je besteld, niet van je betalingsmethode. Zeg wat je wil bestellen en de verzendkosten + totale kosten zullen tevoorschijn komen op dit forum :p

Ik wil 210 caps van hydroxycut hardcore bestellen, alri venom hipe en ephedrine als het kan:D

Ben van plan om voor 150 euro te bestellen, maar de enige manier
is bestellen met meerdere personen. Ik ben niet alleen bereid om de helft
van de transportkosten op me te nemen maar ik geef ook minimaal 10 euro aan degene
die helpt, als provisie voor de te verlenen service.

Als hier iemand al van plan is om een bestelling te plaatsen op BB.COM
ik zou graag mee willen bestellen, delen we de kosten en ben zelfs bereid
om meer bij te betalen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil 210 caps van hydroxycut hardcore bestellen, alri venom hipe en ephedrine als het kan:D

alri venom hipe? bedoel je alri venom hyperdrive 3.0? en aan welk ephedrine product had je zo gedacht?

hydroxycut hardcore 210 capsules: 59.99 dollar
alri venom hypderdrive 3.0: 32.98 dollar
Totaal: 107.96 dollar

zelfs met verzendkosten ben je cheaper uit als je wat meer bestelt.

Mijn bestelling van ALRI Lean Dreams en Special Tactics (bestelling bb.com)zijn allebei in beslag genomen door de douane.
Voor beide producten moet er blijkbaar toestemming aangevraagd worden voor het importeren. 1 ingredient viel onder de Flora en Fauna wet terwijl een ander uitsluitend voor medische doeleinden gebruikt mag worden. Ik zal voor voor de F&F overtreding waarschijnlijk ook nog een kleine boete krijgen.
Had dit blijkbaar beter moeten onderzoeken maar helaas.

Alri Lean dreams is een HGH product, kan je ook niet met paypal betalen.
Die special tactics verbaasd mij wel dat dat niet door mag.

Ben je zeker van die tactics dat die niet mag ?

Edit : Las net dat er in die tactics een variant van het hormoon DHEA zit. Zal daar wel met te maken hebben.

Hey Masato,

kan je eens een beetje uitleg geven hoe dat gaat met die overtreding ?

1) Welke verzendwijze had je genomen
2) Klein pakje / groot pakje (enkel die 2 artikelen of waren er nog meer supplementen bij)
3) Wanneer en hoe wist je dat het in beslag genomen is ?

Altijd handig om te weten

Mijn bestelling van ALRI Lean Dreams en Special Tactics (bestelling bb.com)zijn allebei in beslag genomen door de douane.
Voor beide producten moet er blijkbaar toestemming aangevraagd worden voor het importeren. 1 ingredient viel onder de Flora en Fauna wet terwijl een ander uitsluitend voor medische doeleinden gebruikt mag worden. Ik zal voor voor de F&F overtreding waarschijnlijk ook nog een kleine boete krijgen.

THnx voor de info. Ik stond net op punt ze te bestellen.

Spijtig dat ze er niet door geraken.... leken me super supps!

Oleamide
L-Tryptophane Ethyl Ester
Ziziphus JujubaPE 2%
Jujubosides
Valeriana Officinalis Root Extract
Scutellaria baicalensis Root PE 90% Baicalin
Berberine
Salvia Officianlis Proprietary Extract
Rotundine
Magnolia officinalis BArk PE 90% Magnolol/Honokiol
Piperine
Melatonin

Lean dreams samenstelling

Stimulant Free Proprietary Matrix: 1000mg
Theobroma cacao ext. 12% OEA, polygonum, multiflorum proprietary extract, 3-thia palmitic acid, berginin, green tea extract 45% EGCG, gallic acid, rhodial rosea ext. 4% rosavins, hoodia gordonii 25:1, oleanolic acid, salvia miltiorrhiza ex 40%, tanshinones, clary sage extract bAET ECPE, piperine.

Special tactics samenstelling.

Nu is melatonine verboden om in te voeren, maar de rest wordt toch lastig om uit te zoeken of het legaal is of niet om in te voeren. Lijkt meer op volstrekte willekeur bij de douane, wat planataardige extracten zijn dus ook al verboden?

Enige opvallende ingredient is : beta-androstenetriol ECPE). Stelletje zeikerds zijn het.

Ik heb eens een mailtje gestuurd naar Muscle2muscle en die kunnen het mij tegen dinsdag bekomen. Voor 180€ dan wel... (en hier is korting bij)

Spijtig van de prijs.

Hey Masato,

kan je eens een beetje uitleg geven hoe dat gaat met die overtreding ?

1) Welke verzendwijze had je genomen
2) Klein pakje / groot pakje (enkel die 2 artikelen of waren er nog meer supplementen bij)
3) Wanneer en hoe wist je dat het in beslag genomen is ?

Altijd handig om te weten
1)Standaard verzending (IPS 7-14 days)
2)Ik had alleen die 2 producten besteld. Klein pakje dus.
3)Ik kreeg gisteren een telefoontje. Mn vader nam op en vroeg waar t over ging. Ze deden er nogal geheimzinning over en wilden me alleen persoonlijk vertellen waar t over ging. Ik had vandaag toevallig vrij dus ik heb smorgens meteen gebeld. Hij noemde de "verboden" ingredienten op maar ik sliep nog half dus ik heb t helaas niet allemaal onthouden. T ging in ieder geval om Hoodia*. Als ik t lijstje van Eric af ga, dan kom ik uit op "hoodia gordonii".
T was overigens bij Douane Rotterdam.

• Topic Starter Topic Starter

das wel balen :s

alri venom hipe? bedoel je alri venom hyperdrive 3.0? en aan welk ephedrine product had je zo gedacht?

hydroxycut hardcore 210 capsules: 59.99 dollar
alri venom hypderdrive 3.0: 32.98 dollar
Totaal: 107.96 dollar

ja, alri venome hyperdrive bedoelde ik sorry, welke ephedrine, hmmm weet zo niet wat de keuzes zijn.

1)Standaard verzending (IPS 7-14 days)
2)Ik had alleen die 2 producten besteld. Klein pakje dus.
3)Ik kreeg gisteren een telefoontje. Mn vader nam op en vroeg waar t over ging. Ze deden er nogal geheimzinning over en wilden me alleen persoonlijk vertellen waar t over ging. Ik had vandaag toevallig vrij dus ik heb smorgens meteen gebeld. Hij noemde de "verboden" ingredienten op maar ik sliep nog half dus ik heb t helaas niet allemaal onthouden. T ging in ieder geval om Hoodia*. Als ik t lijstje van Eric af ga, dan kom ik uit op "hoodia gordonii".
T was overigens bij Douane Rotterdam.

Hoodia is toch niet verboden in NL?

Moet ik me zorgen maken als mijn bestelling van 1fast400 26 feb geshipped is en nu nog niet binnen is? Het is via deutsche interne post gegaan... vorige keer ging het goed...Ik heb wel yohimbine besteld..

Moet ik me zorgen maken als mijn bestelling van 1fast400 26 feb geshipped is en nu nog niet binnen is? Het is via deutsche interne post gegaan... vorige keer ging het goed...Ik heb wel yohimbine besteld..

Yohimbe is niet verboden. De shipping tijd bij 1fast400 ken ik niet, maar als de douane bij bb.com na 10 tot 12 dagen nog niet gebeld hebben zou ik mij toch geen zorgen maken.

Terug
Naar boven