XXL Nutrition

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

LIPO 6, bevat Yohimbine, wat sinds 1 aug. 2007 illegaal is in NL.

ik heb ook LEviathan gekocht ( met yohimbine), maar dan laten verzenden via IPS, en die kwam wel gewoon aan :D

denk idd dat het dat moet geweest zijn, wel mooi dat je ze het pakketje terugzenden, had dat nog nooit gehoord.

grtz

bart

t*ring wat een gezeik zeg. Gewoon nogmaals proberen te versturen dan?

het zijn gewoon mafkezen bij de douane.

pakketje van mij staat ook al sinds 9 augustus bij de douane. Heb al 3x gebeld, staat bij het lab ovso, kunnen ze verder ook niks doen(:S). Had JW bestelt, maar waarom ze het zo lang vasthouden is voor mij ook een raadsel.

het zijn gewoon mafkezen bij de douane.

pakketje van mij staat ook al sinds 9 augustus bij de douane. Heb al 3x gebeld, staat bij het lab ovso, kunnen ze verder ook niks doen(:S). Had JW bestelt, maar waarom ze het zo lang vasthouden is voor mij ook een raadsel.

lelijk...:P

Zojuist wel een erg slechte ervaring met hun klantenservice hoor:

Hi BB,

I found out that Yohimbi had just been banned in our country. However I still would like to receive the package.

Can you please tell me the price differences (if any) between IPS and Fedex express? And how do I pay for this new shipping?

Thanks in advance,

Jeroen

Reactie:

Hello,

Thank you for contacting us about your recent order. I am seeing that this order was originally shipped via International Postal. Please let us know if you have any further questions.

Eh... ???

Nu maar dit teruggestuurd.

Hi,

I asked the following: "Can you please tell me the price differences (if any) between IPS and Fedex express? And how do I pay for this new shipping? ".

Please read the whole e-mail before sending a more or less standard reply. Due to the time difference I've just lost another complete day for things to happen. To bad...

O well, nevermind. Please refund the complete order. I'll go to another shop for this then.

Best regards,

Kijk voor deze bestelling wel rond voor een andere webshop. 1fast400 is echter alweer duurder. Iemand nog tips voor een goede webshop?

Ze versturen het of via Fedex of IPS. Aangezien ik bij beide wel eens issues heb gehad vroeg ik heel simpel het prijsverschil tussen die 2 voor deze order en hoe ik daarvoor kon betalen. Zo lastig was die vraag niet volgens mij.

Laatst bewerkt:
Damn Mr. J, het zit je niet echt mee. Ik heb altijd mijn bestellingen al gekregen zonder probs. Zelfs Havoc en DHEA200 heb ik zonder probs kunnen binnensmokkelen.

Anders eens supremuscle.com proberen

maar ik snap het niet. Als ik JW bestel staat het gelijk een maand bij de douane ???

Mr. J, bestel het gewoon onder een andere naam, ander adres (van je buurman) ofzo..
als je eenmaal op een "zwarte lijst" staat gaat alles veel moeilijker.. dus dan omzeil je best dat gezeik gewoon even :D

vandaag brievenbus opengemaakt en factuur van invoerrechten en die andere dingen terwijl IK TOCH MET IPS heb besteld vanop bb.com :(

alles blijft nog altijd goedkoper dan hier in europa, maar toch had graag nog wat extra geld bespaard
:)

grtz

bart

vandaag brievenbus opengemaakt en factuur van invoerrechten en die andere dingen terwijl IK TOCH MET IPS heb besteld vanop bb.com :(

alles blijft nog altijd goedkoper dan hier in europa, maar toch had graag nog wat extra geld bespaard

grtz

bart

f*ck dan kan ik dat ook wsl verwachten want mijn levering is morgen al 14dagen onderweg dus wsl ook douane :mad:

grtz

bart

wat had je besteld? voor hoeveel euro had je besteld? en wat was er gefrankeerd op de doos? en hoeveel was de naheffing?

mja dit vraagt om een onderzoek :cool:

f*ck dan kan ik dat ook wsl verwachten want mijn levering is morgen al 14dagen onderweg dus wsl ook douane :mad:

nou nou , ik heb laatste x 16 dagen op mn leviathan moeten wachten, zat em ook te knijpen wat daar zit yohimbine in :P maargoed, de 16e dat kwam die gewoon aan

Maatje van me heeft ook een leuke bestelling geplaatst, 2x IGF-2 en RPM van applied neutraceuticals, iForce 1,4 AD bold + testabolan en Activate Xtreme.

Vandaag binnen gekeregen :

2 x Dymatize bcaa 2200
1 x no shotgun
1 x liver longer van thermolife

120 eurie incl verz

greetz

ps hoop niet op naheffing met ips gedaan!

Bodybuilding.com Quality T-Shirt, Medium, Dark Blue Ordered: 1
Shipped: 1
Needed: 0 09/11/2007 Idaho ? Not Updated Yet

Get Diesel NOS Ether, 1085 Grams, Lemonade Ordered: 2
Shipped: 2

Harbinger Classic Gloves #130, Medium, Black Ordered: 1

Optimum 100% Whey Protein, 2 Lbs., Tropical Punch Ordered: 1

Syntrax Nectar, 2.11 Lbs., Apple Ecstasy Ordered: 1

en nu maar w8en

Maatje van me heeft ook een leuke bestelling geplaatst, 2x IGF-2 en RPM van applied neutraceuticals, iForce 1,4 AD bold + testabolan en Activate Xtreme.

laat eens weten of die IForce 1,4 AD Bold er door geraakt. Ben er al een tijdje naar aan het kijken maar vermits de ingredienten op de verboden lijst staan wou ik niet echt het risico nemen.

@ steven: woops, heb mij vergist, die tax waren voor een bestelling via fededx (dus dat was te verwachten). Sorry voor de verwarring maar met al die bestellingen die ik doe voor mij en vrienden geraak ik soms beetje verward.

grtz

bart

Terug
Naar boven