XXL Nutrition

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.161
Beoordeling bestelling

Ik ga volgende bestellen. (Stats: 1,87m bij 70kg) Wil massa gaan pakken en dit natuurlijk met behulp van een voedingsschema.

Delete Qty SKU Product Price Total
Delete OPT083 Optimum 100% Whey Protein, 10 Lbs., Gold Standard Double Rich Chocolate $69.99 $69.99
Delete NOW110 NOW ADAM, 120 Tablets $16.99 $50.97
Delete OPT191 Optimum 100% Whey Protein, 5 Lbs., Gold Standard Rocky Road $37.99 $37.99
Delete CYTO045 CytoSport Cyto Gainer, 6 Lbs., Rocky Road $34.99 $34.99
Delete CYTO088 CytoSport Cyto Gainer, 3.25 Lbs., Vanilla Caramel Swirl $20.99 $20.99

Subtotal:
$214.93
Promotional coupon Unset coupon :
$25.00
Discounted subtotal:
$189.93
Shipping:
$99.99

TOTAL:
$289.92 = 211.538€

Wat denken jullie hierover?

ziet er goed uit, alleen zijn whey's en weightgainers niet VEEL goedkoper (mede door verzendkosten) om gewoon in NL te kopen?

• #1.164
ziet er goed uit, alleen zijn whey's en weightgainers niet VEEL goedkoper (mede door verzendkosten) om gewoon in NL te kopen?

waarom niet? goedkoper = goedkoper en zo een zak whey van 10 lbs van het merk optimum kost in belgie al 120 euro dus dat zit wel goed denk ik zo.

achja..ik ging er vanuit dat je in NL zou kopen, en 4.5kg whey is hiero gewoon 80eurie, dus of jij zoveel meer wilt betalen met het enige voordeel dat je Optimu
m hebt

• #1.166
achja..ik ging er vanuit dat je in NL zou kopen, en 4.5kg whey is hiero gewoon 80eurie, dus of jij zoveel meer wilt betalen met het enige voordeel dat je Optimu
m hebt

in NL kost die optimum ook minstens 100 euro + verzendingskosten . Alhoewel ik voor dymatize zou gaan dat minstens even goed is als optimum en 10 dollar goedkoper .

in NL kost die optimum ook minstens 100 euro + verzendingskosten . Alhoewel ik voor dymatize zou gaan dat minstens even goed is als optimum en 10 dollar goedkoper .

Net ff de bb.com site gecheckt..
Enkele weken terug stond die Cytosport Complete whey nog stukken goedkoper dan de ON whey, nu zijn de prijzen al identiek :eek:
Damn, weer te laat!

Ik ga volgende bestellen. (Stats: 1,87m bij 70kg) Wil massa gaan pakken en dit natuurlijk met behulp van een voedingsschema.

Delete Qty SKU Product Price Total
Delete OPT083 Optimum 100% Whey Protein, 10 Lbs., Gold Standard Double Rich Chocolate $69.99 $69.99
Delete NOW110 NOW ADAM, 120 Tablets $16.99 $50.97
Delete OPT191 Optimum 100% Whey Protein, 5 Lbs., Gold Standard Rocky Road $37.99 $37.99
Delete CYTO045 CytoSport Cyto Gainer, 6 Lbs., Rocky Road $34.99 $34.99
Delete CYTO088 CytoSport Cyto Gainer, 3.25 Lbs., Vanilla Caramel Swirl $20.99 $20.99

Subtotal:
$214.93
Promotional coupon Unset coupon :
$25.00
Discounted subtotal:
$189.93
Shipping:
$99.99

TOTAL:
$289.92 = 211.538€

Wat denken jullie hierover?

ziet er een serieus voorraadje proteinen en multivitaminen uit, maar zijn zeer goede keuzes volgens mij.

nu nog een goede free gift kiezen en FREE STRAPS vragen (als ze het vergeten gewoon hun emailke sturen en ze zorgen wel dat je het krijgt).

grtz

bart

ziet er een serieus voorraadje proteinen en multivitaminen uit, maar zijn zeer goede keuzes volgens mij.

nu nog een goede free gift kiezen en FREE STRAPS vragen (als ze het vergeten gewoon hun emailke sturen en ze zorgen wel dat je het krijgt).

grtz

bart

Heb de bestelling samen met een collega besteld. Dus alles 2maal en verzendingskosten gedeeld. Beiden die mixer besteld.

Straps noodzakelijk?

Ik heb gemerkt dat mijn laatste 2 bestellingen op BB.com eerst via Duitsland passeren en dan naar België gaan. Gevolg: geen geopende pakjes en geen 10 euro naheffing meer. :D

bij ips gaan ze allemaal via duitsland, allee bij mij toch;)

idd ja, IPS wordt altijd door Deutsche Post gedaan, of ze ook echt IN duitsland komen weet ik niet...aangezien DP nog al mondiaal werkt..lijkt het me sterk dat alles dat ze verzenden via duitsland gaat :P

idd ja, IPS wordt altijd door Deutsche Post gedaan, of ze ook echt IN duitsland komen weet ik niet...aangezien DP nog al mondiaal werkt..lijkt het me sterk dat alles dat ze verzenden via duitsland gaat :P

Het viel me gewoon op omdat de laatste bestellingen stickers op het pakje hadden van Deutsche Post en mijn eerste bestelling niet. Wel iets van de Belgische Post en een grote tape met 'douanecontrole' rond het pakje.

Des te beter natuurlijk nu.

klopt ja, via duitsland of niet :D IPS is gewoon de beste :D

hoe lang duurt het voor die pakjes van BB.com geleverd worden?
Hoe weet je trouwens wat hier als 'illegaal' wordt beschouwd als je iets besteld ?

rond de 10 dagen ongeveer....ik heb een x 9 dagen gehad, en een x 16 dagen :P

wat illegaal is moet je ff maar googlen

Net binnen van BB.com:

Dear Jeroen,
This is just a quick note to inform you that your order #xxxx has been sent back to us from customs in your country. Customs has not given us a reason as to why they have refused the package. I would like to get this reshipped or refunded to you as soon as possible. I can be reached at xxxxxxxx or you can reply to this e-mail.

Vage shit dus. is dit iemand ooit eerder overkomen? De bestelling was geheel legaal (Nutrex Lipo 6, 120 Liqui-Caps, BSN CellMass, BSN NO-Xplode) en verzonden via de normale postal service, niet de Express optie.

Echt vaag en uncool dit.

LIPO 6, bevat Yohimbine, wat sinds 1 aug. 2007 illegaal is in NL.

ik heb ook LEviathan gekocht ( met yohimbine), maar dan laten verzenden via IPS, en die kwam wel gewoon aan :D

Terug
Naar boven