XXL Nutrition

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

laat eens weten of die IForce 1,4 AD Bold er door geraakt. Ben er al een tijdje naar aan het kijken maar vermits de ingredienten op de verboden lijst staan wou ik niet echt het risico nemen.

Ja ok.

Die Bold heb ik zelf nog niet geprobeerd, maar het schijnt inderdaad ook een zeer goed prohormoon te zijn. En echt mild.

Las net dat de euro serieus hoog staat => 1,39 $

Dus wie in Amerika wil bestellen haalt er nu heel wat voordeel uit

zeker, ik ga van de week weer ff leviathan bestellen, is trouwens in de aanbieding. 25euro incl verzendkosten! (wel via IPS bestellen want anders komt ie niet door de douane)

alles kan je weigeren :D

31 augustus heb ik mijn bestelling van bb.com bevestigd.
Ik schat zo'n 20 kilo Eiwit ( Optimum 100% & cyto sport weightgainer ).
Dit verrijkt met 7 potjes vitamines van NOW ADAM.

Verzendingswijze: IPS

Het is nu 16 september... Douane,...,...?
Of geen reden om zorgen te maken?

31 augustus heb ik mijn bestelling van bb.com bevestigd.
Ik schat zo'n 20 kilo Eiwit ( Optimum 100% & cyto sport weightgainer ).
Dit verrijkt met 7 potjes vitamines van NOW ADAM.

Verzendingswijze: IPS

Het is nu 16 september... Douane,...,...?
Of geen reden om zorgen te maken?
Al beetje lang idd, mss morgen dat ze het brengen... de post in belgie he:rolleyes:. Bij mij heeft het nooit langer geduurd dan ong 8 werdagen

Vraagje, waarom raden ze eigenlijk ips aan voor de kleinere bestellingen?

Vraagje, waarom raden ze eigenlijk ips aan voor de kleinere bestellingen?

omdat als ik mij niet vergis als je grote bestellingen doet (gewicht) het verschil in prijs tussen fedex en ips marginaal wordt (denk zelf dat fedex goedkoper wordt ZONDER TAXEN GEREKEND) terwijl je toch gemakkelijk een tiental dagen langer moet wachten.

aan de vorige poster: geen zorgen maken over je bestelling, ik heb laatste keer 3 weken moeten wachten op mijn bestellling (stond toen ongeveer 1 week bij europese douane, die mannen werken daar gewoon traag)(en je supplementen vormen normaal geen probleem bij de douane vermits ik deze zelf al wel wat heb ingevoerd).

grtz

bart

dank je bart

omdat als ik mij niet vergis als je grote bestellingen doet (gewicht) het verschil in prijs tussen fedex en ips marginaal wordt (denk zelf dat fedex goedkoper wordt ZONDER TAXEN GEREKEND) terwijl je toch gemakkelijk een tiental dagen langer moet wachten.

aan de vorige poster: geen zorgen maken over je bestelling, ik heb laatste keer 3 weken moeten wachten op mijn bestellling (stond toen ongeveer 1 week bij europese douane, die mannen werken daar gewoon traag)(en je supplementen vormen normaal geen probleem bij de douane vermits ik deze zelf al wel wat heb ingevoerd).

grtz

bart

Ik heb voor ips gekozen o.w.v. dat als je met een andere soort verzendingswijze wel is achteraf problemen kan hebben. Dit heb ik toch uit dit topic afgeleid.

BINNEN 7/14 WERKDAGEN:

dat betekend dat het binnen die tijd in Nederland is aangekomen. Het kan nog een week bij tnt post blijven liggen of rondslingeren daar kan bb.com nix aan doen.... daarom niet gelijk bang worden en geduld hebben...

Ik heb voor ips gekozen o.w.v. dat als je met een andere soort verzendingswijze wel is achteraf problemen kan hebben. Dit heb ik toch uit dit topic afgeleid.

Ja dat is goed, nog een keer voor iedereen die hier mee is beginnen lezen:

verzendingswijze: IPS

wat schrijf je bij je bestelling bij?
a) kortingscoupon (als je site wil vraag je er maar naar)
b) free lifting straps please!

Ik zou graag vanuit amerika bestellen maar aangezien ik overdag altijd weg ben, laat ik de bestelling afleveren bij men grootmoeder.

Die zogenaamde douane naheffing moet die rechstreeks betaald worden aan de koerier of komt dit later via overschrijving of zoiets?
Of anders gezegd moet er ooit iets direct betaald worden bij aflevering want dat wil men bomma niet doen.
Ze wil enkel aftekenen en ontvangen.

Ik zie dat iedereen vooral bij BB.com besteld maar als je beetje rondsnuistert op het net vind je vele sites met suplementen en deftige transportkosten.
Zijn deze niet betrouwbaar of???

Greetz

Ik zou graag vanuit amerika bestellen maar aangezien ik overdag altijd weg ben, laat ik de bestelling afleveren bij men grootmoeder.

Die zogenaamde douane naheffing moet die rechstreeks betaald worden aan de koerier of komt dit later via overschrijving of zoiets?
Of anders gezegd moet er ooit iets direct betaald worden bij aflevering want dat wil men bomma niet doen.
Ze wil enkel aftekenen en ontvangen.

Ik zie dat iedereen vooral bij BB.com besteld maar als je beetje rondsnuistert op het net vind je vele sites met supplementen en deftige transportkosten.
Zijn deze niet betrouwbaar of???

Greetz

1) als je via fedex besteld heb je je producten een stuk sneller maar heb je bijna altijd nahefffing. Deze naheffing komt achteraf toe door middel van een overschrijving; Als je IPS gebruikt heb je kleine kans op naheffing maaar dan moet je een stuk langer wachtne op je producten

2) velen bestellen bij bb.com om wille van hun uitstekende klantenservice (alleszins tot nu toe voor mij) , hun enorm aanbod, hun BETROUWBARE leveringswijzen (dit durft wel eens tegen vallen bij andere winkels) en omwille de enorme bron van informatie die ze bieden (zowel site als forums).

P.S.: als je de coupons gebruiikt die actief zijn op hun site dan kan je al mooie kortingen krijgen.

grtz

bart

1) als je via fedex besteld heb je je producten een stuk sneller maar heb je bijna altijd nahefffing. Deze naheffing komt achteraf toe door middel van een overschrijving; Als je IPS gebruikt heb je kleine kans op naheffing maaar dan moet je een stuk langer wachtne op je producten

Ik heb maar 1 mening over fedex en die is: NIET DOEN!!
ok je hebt je pakketje mss paar daagjes sneller (zooo erg veel schilt het ook niet) maar betalen zal je ervoor! Die paar dagen dat je het suppl nog niet zal kunnen nemen zullen het écht niet maken hoor..

Over het betalen aan de deur: er is een hele kleine kans dat je 10euries moet betalen aan de deur (dit heb ik nl al 1x gehad)

2) velen bestellen bij bb.com om wille van hun uitstekende klantenservice (alleszins tot nu toe voor mij) , hun enorm aanbod, hun BETROUWBARE leveringswijzen (dit durft wel eens tegen vallen bij andere winkels) en omwille de enorme bron van informatie die ze bieden (zowel site als forums).

Jep, de service bij bb.com is gwn de beste! Je kan chatten met de verkopers als je vragen hebt, dit doe ik natuurlijk vaak als ik vragen heb..

Zo ben ik te weten gekomen:
Als de douane je pakketje niet aanvaard en terugst naar bb.com = refund

Als je pakketje op mysterieuze wijze nooit bij je aankomt (je koerrier heeft het gepikt ofzo..) = na 60 dagen kan je stappen ondernemen

enz...

P.S.: als je de coupons gebruiikt die actief zijn op hun site dan kan je al mooie kortingen krijgen.

Ik raad korting van 20dollar op 150dollar aan.. maar ja dan moet je al redelijk aardig bestellen want die 150 is EXCL shippingrate..

Nog enkele tips, bestel met wat vrienden van je gym.. des te goedkoper wordt de shippingrate (zorg wel dat je niet over de 250euro (excl shipping) gaat (douane e.d.)
Vraag om free samples, een extra free gift

Nonsens, ik heb al meerdere keren boven de 250 euro gezeten en nog nooit probs of naheffing gehad via IPS

Ik durf dat risico toch niet te pakken..
Voor 3 redenen

1) Het pakketje wordt meestal lager geprijsd dan de "echte" prijs.. maar als je voor meer dan 250euro besteld en je pakketje wordt toch (kleine kans maar ze bestaat) door de douane gecheckt dan heb je het vlaggen..

Want de douane kosten beginnen pas door te rekenen als je boven een bepaald bedrag zit, anders is het forfetaire kosten = 10euries
(als je meer info erover wil moet je maar vragen ik heb uitleg hierover liggen)

2) Als ik mn pakketje van bvb 150 euro kwijt geraak.. ok dat is slikken en niet fijn
maar als je voor bvb 300euries besteld en je geraakt het kwijt.. :mad: dat zou gwn zot worden zijn.. daarom bestel ik meestal mn pakketje.. komt het allemaal goed aan en zonder problemen, bestel ik mn volgende pakketje..

3) welke coupon gebruik jij hiervoor dan?
de 10% off? jaaah :rolleyes: niet slim..
$40 off $300 purchase is de hoogste coupon die er is denk ik..
gaat over 216 euries... je hebt een korting die hoger is dan 10%

sorry dat ik die redenen allemaal hierboven niet bijzette maar ik dacht dat "e.d." genoeg was :rolleyes:

mooie info weer steven, ik verwacht eind deze week ook mijn yohimbine via IPS. afgelope 3x al goed aangekomen dus verwacht geen gekke dingen.

Ja kijk kerel, ik heb het al zo'n 10x gedaan en nog nooit problemen met gehad. Heeft me al een hoop verzendkosten uitgespaard ipv het in kleine pakketjes op te splitsen.

En geraakt je pakket zoek, dan krijg je toch je geld terug. Daar bb.com een bewijs van aflevering moet hebben.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven