even offtopic vraagje, mijn credit kaart loopt ten einde deze maand stuurt de bank een nieuwe of moet je er zelf om?
als je toch nie meer zou kunnen bestellen..

p.s. word automatisch een nieuwe naar je gestuurd...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
even offtopic vraagje, mijn credit kaart loopt ten einde deze maand stuurt de bank een nieuwe of moet je er zelf om?

als je toch nie meer zou kunnen bestellen..
p.s. word automatisch een nieuwe naar je gestuurd...
verleden week nog vlug een bestelingske gedaan
Wat dacht jezelf 2hard2die
Had mijn bestelling op 9 dagen binnen via international post service

helaas een brief van fedex in mijn bus, 17,48 euro... tis altijd hetzelfde bedrag

Kan iemand me helpen i.v.m. de kortingen op bb.com?
El smurfo raadde me aan de 10% kortingscodes te gebruiken.
Bodybuilding.com Forums - View Single Post - 10% coupon refreshed! so what will you buy?
alle coupons die daar actief zijn, afhankelijk van je order moet je maar kiezen.
grtz
bart
Bodybuilding.com - F.I.T. Mobile Mixer - Mixes In Seconds! On sale now!
Is dit een aanrader als gift? Ik zit in militaire opleiding en zoiets als dit is wel vrij makkelijk. Of is het eerder gewoon rommel?
Gewoon 2-3 seconden ermee in mijn glas en klaar is mn eiwitshake, shake it baby and drive me crazy with your ultra mobile mixer rrrrrrauuuuuwtsch
*ktsssshhh*heb die mixer net nog gebruikt, zeker een aanrader!
Als de jouwe ook zo trilt als in het filmpje ga je mijn mixer niet overtreffen 
maar de mijne is beter zeg ik je !!! BEEEETEER !!!!!!! i'm the best nananaAls de jouwe ook zo trilt als in het filmpje ga je mijn mixer niet overtreffen
![]()
heb ik in het begin gehad maar na wat geknutsel zit ie nu beter vast, en mixt ie stuk beter