XXL Nutrition

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

kdenk dat ik ook maar via bb.com ga bestellen als mn lading supplementen weer op zijn. kep alleen geen creditcard :( :sad:

Hoeft ook niet ...paypal !! :)

Gaat als volgt in zijn werk....

1
Je maakt een account aan bij https://www.paypal.com/nl

2
Je onvangt 2 kleine bedragen op je bankrekening gestuurd door paypal.
Die vul je in bij paypal in op het reg formulier om te verifiëren dat jij de eigenaar van de opgegeven bankrekeningnummer bent.

3
Je stort het gewenste bedrag op de rekening van je paypal account.

4
Dan 4a5 dagen wachten dat het geld op de paypal account staat en je kunt bestellen.

Het is gratis kost je alleen geld als je cash ontvangt dus als je betaald krijgt op dat account maar er mee betalen kost je niets. :D

Hoeft ook niet ...paypal !! :)

Gaat als volgt in zijn werk....

1
Je maakt een account aan bij https://www.paypal.com/nl

2
Je onvangt 2 kleine bedragen op je bankrekening gestuurd door paypal.
Die vul je in bij paypal in op het reg formulier om te verifiëren dat jij de eigenaar van de opgegeven bankrekeningnummer bent.

3
Je stort het gewenste bedrag op de rekening van je paypal account.

4
Dan 4a5 dagen wachten dat het geld op de paypal account staat en je kunt bestellen.

Het is gratis kost je alleen geld als je cash ontvangt dus als je betaald krijgt op dat account maar er mee betalen kost je niets. :D

Bedankt bro :aai:

Het staat nog maar 1000x vermeld in dit topic van IPS te nemen. Veel kans dat het Fedex is. :D

Ik ben dan ook niet achterlijk en heb dit topic dan ook eerst gelezen voor ik ben beginnen bestellen op bb.com.
Lipo 6 kan ik nog steeds bestellen bij verscheidene Nederlandse sites. Dat het in Belgie verboden is ligt dan ook aan de bekrompen en kortzichtige wijze van denken van onze ongeloofelijke knappe regering.
Dus als ik het goed begrijp is het best mogelijk om ook prohormonen te bestellen langs deze weg of is dat een beetje te hoog gegrepen?

Vanaf welke prijs ongeveer is het voordelig om van BB.com te bestellen? De verzendkosten zij namelijk redelijk hoog vind ik (30 dollar is niet niets). Dingen zoals whey enzo zijn hier ook wel goedkoop te krijgen maar kvind het zo zonde om maar een paar dingen op BB.com te bestellen en dan bv de whey hier in NL te bestellen.

Zeg kerel pak een rekenmachine en tel uw bestelling uit. Daar waar je het goedkoopste zit bestel je toch. Volgens mij had je dat wel zelf kunnen bedenken, niet! :p

Ik ben dan ook niet achterlijk en heb dit topic dan ook eerst gelezen voor ik ben beginnen bestellen op bb.com.
Lipo 6 kan ik nog steeds bestellen bij verscheidene Nederlandse sites. Dat het in Belgie verboden is ligt dan ook aan de bekrompen en kortzichtige wijze van denken van onze ongeloofelijke knappe regering.
Dus als ik het goed begrijp is het best mogelijk om ook prohormonen te bestellen langs deze weg of is dat een beetje te hoog gegrepen?

ja, met ips kan er wel eens controle zijn maar dat is eerder een zeldzaamheid. dus kun je gerust je proh bestellen

115 euro.....nee dat is niet duur.
Kost je hier in nederland ongveer 170 euro......

Ik kreeg bij het verzenden van mijn bestelling al direct mail terug.

Your order #3584851 has been placed on hold because we need to verify some information with you before it can ship. This is most likely because the address we are shipping to does not match the address that is on file with your credit card company, but it could have been flagged for other similar reasons.

In order to immediately ship out your order, we simply need you to e-mail us your credit card billing address and the 3 or 4 digit CVV2 number from the back of your card. We will then contact your credit card company to verify the information, then ship your order immediately if it matches!

Ik weet dat in dit topic nog iemand een soortgelijke tekst had maar die moest zijn visa card inscannen of zoiets dacht ik?

Moet ik nu mijn adres geven gewoon en die CVV
number? Is dat die nummer die staat naast uw handtekening? (bij visa)?

Ik dacht dat SizeOn hier zo'n €90 en Novodex XT €60 euro kost, dat is al €150. Van Super(d)pump weet ik de prijs niet.
Anyway je zult makkelijker meer dan 170 euro kwijt zijn aan die stack hier.

Grtz

I heb een email teruggekregen van bb.com en de extra info dat ze nog nodig hadden bleek in orde.

Maar even 3 kwartier later weer een email dat 1 van mijn producten niet meer in stock is en dus hierdoor een vertraging is ontstaan.:janken:

Maar ze begrijpen dat ik het dringend nodig heb en dat ze hun uiterste best gaan doen....blablabla.

I heb een email teruggekregen van bb.com en de extra info dat ze nog nodig hadden bleek in orde.

Maar even 3 kwartier later weer een email dat 1 van mijn producten niet meer in stock is en dus hierdoor een vertraging is ontstaan.:janken:

Maar ze begrijpen dat ik het dringend nodig heb en dat ze hun uiterste best gaan doen....blablabla.

Het is mss maar een kwestie van enkele dagen... alles dat ik al heb besteld hadden ze nog in stock:p

Zozo deftige prijs!

Ze versturen het of via Fedex of IPS. Aangezien ik bij beide wel eens issues heb gehad vroeg ik heel simpel het prijsverschil tussen die 2 voor deze order en hoe ik daarvoor kon betalen. Zo lastig was die vraag niet volgens mij.

Uiteindelijk de hele boel op 04/09 opnieuw laten verschepen via IPS. Nog steeds niets binnen helaas. Naw is eea weer gestrand bij de douane.

So much voor IPS shipping dus. Volgende keer maar weer Fedex.

31 augustus heb ik mijn bestelling van bb.com bevestigd.
Ik schat zo'n 20 kilo Eiwit ( Optimum 100% & cyto sport weightgainer ).
Dit verrijkt met 7 potjes vitamines van NOW ADAM.

Verzendingswijze: IPS

Het is nu 16 september... Douane,...,...?
Of geen reden om zorgen te maken?

Nog steeds niets...

Terug
Naar boven