Fitness Seller

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

zojuist mijn eerste bestelling gedaan op bodybuilding.com :) door goeie commentaar te lezen op dit forum, kon er niet meer aan weerstaan :D

SV020 SciVation Xtend, 345 Grams, Refreshing Lemonade
SF008 SciFit Extra Strength HMB, 750mg/120caps
NOW332 NOW L-Arginine, 500mg/250 Capsules
DYM069 Dymatize L-Carnitine Xtreme, 60 Capsules
ALRI029 ALRI Jungle Warfare, 90 Capsules
ALRI032 ALRI Bad Ass Mass, 60 Capsules
ALRI031 ALRI Restore, 90 Capsules
+coupon +samples

ben eens benieuw, IPS gekozen, en betaald met card

zojuist mijn eerste bestelling gedaan op bodybuilding.com :) door goeie commentaar te lezen op dit forum, kon er niet meer aan weerstaan :D

+coupon +samples

hoeveel euries?

na heel lang puzzelen heb ik een lijstje opgesteld van wat ik wil gaan bestellen:

PrimaForce ZMA, 180 Capsules $17.79 $17.79
PrimaForce BCAA, 500 Grams $28.99 $28.99
NOW ADAM, 120 Tablets x2 $16.99 $33.98
AST Micronized Creatine, 1000 Grams $29.99 $29.99
Controlled Labs Purple Wraath, Free Sample!, Juicy Grape
Controlled Labs Green MAGnitude, Free Sample!, Sour Green Apple

is bij elkaar 150 dollar (inclusief verzending)
zit alleen nog een beetje te twijfelen over de timing omdat ik niet eens weet of ik respond op creatine mono... wil volgende week eerst ns wat mono bestellen van powersupplements. Aan de andere kant wil ik mn BCAA poeder wel snel binnenhebben... ook vraag ik me ergens af of die 500gr BCAA niet beetje weinig is en niet meteen beter een kilo kan bestellen... grrr..

Hoeveel van die BCAA poeder gebruik je nou ongeveer in een week? De ene zegt 5gr voor de training en 5gr na, de ander heeft het weer over 15gr voor en na en sommige roepen zelfs dat je het in je brinta (ontbijt) moet stoppen. Very confusing.

na heel lang puzzelen heb ik een lijstje opgesteld van wat ik wil gaan bestellen:

PrimaForce BCAA, 500 Grams $28.99 $28.99
AST Micronized Creatine, 1000 Grams $29.99 $29.99

is bij elkaar 150 dollar (inclusief verzending)
zit alleen nog een beetje te twijfelen over de timing omdat ik niet eens weet of ik respond op creatine mono... wil volgende week eerst ns wat mono bestellen van powersupplements. Aan de andere kant wil ik mn BCAA poeder wel snel binnenhebben... ook vraag ik me ergens af of die 500gr BCAA niet beetje weinig is en niet meteen beter een kilo kan bestellen... grrr..

Hoeveel van die BCAA poeder gebruik je nou ongeveer in een week? De ene zegt 5gr voor de training en 5gr na, de ander heeft het weer over 15gr voor en na en sommige roepen zelfs dat je het in je brinta (ontbijt) moet stoppen. Very confusing.

Voor de creatine, gewoon bestellen, pas na "tijdje" gebruik zal je écht kunnen zeggen of je al dan wel of al dan niet een responder bent..
het kan zijn dat de creatine al werkt bij je de eerste week, kan ook pas de derde week zijn.. hangt van jouw lichaam af..

voor de BCAA:
Ik heb even opgezocht wat verschillende suppl.merken zeggen

*Directions: As a dietary supplement, consume 0.17 grams of BCAA per pound of Lean Body Mass (LBM) around training. To obtain LBM, subtract total fat mass from total bodyweight.

*Directions:
Mix one heaping teaspoon (=5.6gram) with 6-8 ounces of water or lyour favorite cold beverage for 15 to 20 seconds using a shaker cup or simply with a glass and spoon. Try adding some to your favorite protein supplement, MRP, or weight-gainer. Combine with a sensible diet and regular exercise.

*Directions: As a dietary supplement, take 1 heaping teaspoon (5 grams) with your pre-workout shake or meal at least 1 hour prior to training and 1 heaping teaspoon with your post-workout meal.

*The best way to use BCAA: 0.17g BCAAs/lb bodyweight sipped during your workout

*De meeste studies laten blijken dat men voor een optimale werking ongeveer 10 gram BCAA´s per dag nodig heeft.

*Elke tablet bevat 1000 mg pure BCAA's!
Aanbevolen gebruik:
Neem 3 tabletten 45 minuten voor de training en 3 tabletten direct na de training.

* ...

Voor de creatine, gewoon bestellen, pas na "tijdje" gebruik zal je écht kunnen zeggen of je al dan wel of al dan niet een responder bent..
het kan zijn dat de creatine al werkt bij je de eerste week, kan ook pas de derde week zijn.. hangt van jouw lichaam af..

voor de BCAA:
Ik heb even opgezocht wat verschillende suppl.merken zeggen

*Directions: As a dietary supplement, consume 0.17 grams of BCAA per pound of Lean Body Mass (LBM) around training. To obtain LBM, subtract total fat mass from total bodyweight.

*Directions:
Mix one heaping teaspoon (=5.6gram) with 6-8 ounces of water or lyour favorite cold beverage for 15 to 20 seconds using a shaker cup or simply with a glass and spoon. Try adding some to your favorite protein supplement, MRP, or weight-gainer. Combine with a sensible diet and regular exercise.

*Directions: As a dietary supplement, take 1 heaping teaspoon (5 grams) with your pre-workout shake or meal at least 1 hour prior to training and 1 heaping teaspoon with your post-workout meal.

*The best way to use BCAA: 0.17g BCAAs/lb bodyweight sipped during your workout

*De meeste studies laten blijken dat men voor een optimale werking ongeveer 10 gram BCAA´s per dag nodig heeft.

*Elke tablet bevat 1000 mg pure BCAA's!
Aanbevolen gebruik:
Neem 3 tabletten 45 minuten voor de training en 3 tabletten direct na de training.

* ...

Dank voor de reactie. Ik zou dan inderdaad op ongeveer 10gr per training gaan zitten, dus 50 trainingsdagen met een potje van 500gr wat dus ongever 12 weken is. Denk dat ik tegen die tijd wel weer wat supps zal importeren ;).

maar je hoeft het dus niet op non-trainingsdagen te nemen? (iets wat me ook niet praktisch lijkt sinds je dan niet een hele snelle opname nodig hebt)

Nee, aangezien het eigenlijk nog niet uit is.
Maar RPM en de andere producten van AN zijn top notch, dus daarom wil ik deze ook wel proberen.

holy crappers, dat is inderdaad wel een beetje veel. een artikel op T-nation had het ook al over 45gr per dag... geld groeit me niet aan me rug :p.

heb wel besloten toch geen creatine te bestellen en ipv 500gr BCAA een kilo te nemen. boodschappenlijstje ziet er nu zo uit:

SciFit BCAA Powder 5000, 1000 Grams $53.95 $53.95
Optimum Fish Oil, 100 Softgels $3.99 x2 $7.98

Subtotal:
$113.70
Promotional coupon Unset coupon :
$10.00
Discounted subtotal:
$103.71
Shipping:
$49.99

TOTAL:
$153.70

Dan heb ik volgens mij wel het benodigde om weer eens de bulk in te gaan... whey+crea mono van powersupplements, visolie, multivitamine, BCAA's en ZMA's van BB.com.

dan zal ik later misschien nog wel wat fancy shit zoals NO-Xplode, Cellmass, SuperPump250, Animal Pump en weetikveel wat bestellen. Eerst eens kijken hoe ik op deze "standaard" stuff ga. Zoals ik al zei, ben zelfs nog nooit aan de creatine geweest (welke vorm dan ook) en de multivitamine en visolie die ik nu gebruik zijn erg shitty vergeleken bij degene die ik nu heb besteld.

zoiezo voor de cut wou ik later nog wat venom hyperdrive e.d. importeren dus dat zien we dan wel ;).

holy crappers, dat is inderdaad wel een beetje veel. een artikel op T-nation had het ook al over 45gr per dag... geld groeit me niet aan me rug :p.

heb wel besloten toch geen creatine te bestellen en ipv 500gr BCAA een kilo te nemen. boodschappenlijstje ziet er nu zo uit:

SciFit BCAA Powder 5000, 1000 Grams $53.95 $53.95
Optimum Fish Oil, 100 Softgels $3.99 x2 $7.98

Subtotal:
$113.70
Promotional coupon Unset coupon :
$10.00
Discounted subtotal:
$103.71
Shipping:
$49.99

TOTAL:
$153.70

Dan heb ik volgens mij wel het benodigde om weer eens de bulk in te gaan... whey+crea mono van powersupplements, visolie, multivitamine, BCAA's en ZMA's van BB.com.

dan zal ik later misschien nog wel wat fancy shit zoals NO-Xplode, Cellmass, SuperPump250, Animal Pump en weetikveel wat bestellen. Eerst eens kijken hoe ik op deze "standaard" stuff ga. Zoals ik al zei, ben zelfs nog nooit aan de creatine geweest (welke vorm dan ook) en de multivitamine en visolie die ik nu gebruik zijn erg shitty vergeleken bij degene die ik nu heb besteld.

zoiezo voor de cut wou ik later nog wat venom hyperdrive e.d. importeren dus dat zien we dan wel ;).

beginnen met een sterke basiststack is altijd goed en je hebt blijkbaar dit volledig in orde

grtz

bart

Ik wist niet dat ZMA tot een basisstack behoorde? ???

Ik ben ook pas kort achter het bestaan van ZMA gekomen, maar aangezien er niet veel fancy shit inzit leek het me een logische keus. Ik bedoel, het is Zink, een aminozuur dat het zink beter laat opnemen, magnesium en vitamine B6. Lekker "down-to-earth".

had daar over gekeken, nu ja is niet slecht, bevordert slaap en nog paar andere dingen maar er zit reeds een hoeveelheid zma in now adam

basisstack is voor mij (van supplementen)

multi
protein
creatine
BCAA's
en eventueel fish oil/flax oil

grtz

bart

+coupon +samples

totaal 205$ bij mij... (met 20$ coupon korting natuurlijk :) )

Al me bestellingen zijn goed gegaan bij bb.com behalve nu, sta nu al 3 weken te wachten op me shizzle. Enig iedee wat te doen kwa info of contact?

Al me bestellingen zijn goed gegaan bij bb.com behalve nu, sta nu al 3 weken te wachten op me shizzle. Enig iedee wat te doen kwa info of contact?

Ik moest pas ook erg lang wacht op mn stuff :mad: je kan altijd even om raad vragen door online te chatten met iemand van bb.com

had ik al gedaan, maar hun konden mij alleen vertellen dat me bestelling bij de local customs zou liggen en dat het nog niet opgehaald was door de koerier

Terug
Naar boven