AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

kan je de bestelling van bodybuilding.com ook op een postbus-adres laten bezorgen.

had ik al gedaan, maar hun konden mij alleen vertellen dat me bestelling bij de local customs zou liggen en dat het nog niet opgehaald was door de koerier

Ik zit met hetzelfde probleem... 3 weken terug, 31 augustus besteld. De 7-14 werkdagen zijn nu ook al verlopen sinds vorige donderdag. Dus ik hoop dat het deze week eindelijk prijs gaat zijn.

heb in iedergeval maar ff een klein potje eiwitten besteld, want ik weet niet hoelang het gaat duren

denk het wel...en anders gewoon ff toelichten bij de klantenservice!

Ik heb ook nog wel voor iemand jw,bam en restore te koop als diegene om de 1 of andere reden geen risico wil lopen voor 120 euro! Ik heb besloten om het toch maar niet te gaan gebruiken.

Ik heb ook nog wel voor iemand jw,bam en restore te koop als diegene om de 1 of andere reden geen risico wil lopen voor 120 euro! Ik heb besloten om het toch maar niet te gaan gebruiken.

??? Kerel, meen je dat nou ? Zo goeie supplementen en dan ze doorverkopen omdat je denkt dat je echte AAS hebt die je lichaam volledig gn om zeep helpen.

Of vrees je dat je 15 kg gaat bijkomen en iedereen gaat zeggen dat je aan iets zit :D

Al me bestellingen zijn goed gegaan bij bb.com behalve nu, sta nu al 3 weken te wachten op me shizzle. Enig iedee wat te doen kwa info of contact?

Ik zit met hetzelfde probleem... 3 weken terug, 31 augustus besteld. De 7-14 werkdagen zijn nu ook al verlopen sinds vorige donderdag. Dus ik hoop dat het deze week eindelijk prijs gaat zijn.

Ben dus niet de enige die al een tijdje zit te wachten. :)

??? Kerel, meen je dat nou ? Zo goeie supplementen en dan ze doorverkopen omdat je denkt dat je echte AAS hebt die je lichaam volledig gn om zeep helpen.

Of vrees je dat je 15 kg gaat bijkomen en iedereen gaat zeggen dat je aan iets zit :D

haha, werkt die shizzle echt goed dan?

Nee daar ligt het niet aan ripaf! ik heb trainen nu gewoon ff op een laag pitje staan en ken het geld wel goed gebruiken. Wordt een dure maand voor mij die eraan komt, vandaar.

haha, werkt die shizzle echt goed dan?

Ze werken, maar niet zoals de meesten denken. Hier op dit forum doen velen die ze nog niet gebruikt hebben of het gevaarlijke prohormonen zijn die je test volledig gaan plat leggen en er veel side effects bij zijn. En je Nolvadex nodig hebt om na te kuren en dat je lever eraan gaat en weet ik veel wat nog allemaal van kinderachtige zever.

Ze werken, maar niet zoals de meesten denken. Hier op dit forum doen velen die ze nog niet gebruikt hebben of het gevaarlijke prohormonen zijn die je test volledig gaan plat leggen en er veel side effects bij zijn. En je Nolvadex nodig hebt om na te kuren en dat je lever eraan gaat en weet ik veel wat nog allemaal van kinderachtige zever.

Mja je moet ze dat vergeven he ripaf.. er gaan verhaaltjes rond over ALRI he.. :rolleyes:

Mja je moet ze dat vergeven he ripaf.. er gaan verhaaltjes rond over ALRI he.. :rolleyes:

Idd, vooral van gasten die het nog nooit geprobeerd hebben. Het is al meer dan een jaar 1 v.d. populairste producten op bb.com

Over dingen zoals superdrol en M1T ben ik niet te spreken, maar JW. Ha ha, laat me niet lachen.

Idd, vooral van gasten die het nog nooit geprobeerd hebben. Het is al meer dan een jaar 1 v.d. populairste producten op bb.com

Over dingen zoals superdrol en M1T ben ik niet te spreken, maar JW. Ha ha, laat me niet lachen.

Nee met die producten weet je dat je je lichaampje aan het verkloten bent. Bij JW is alles een beetje overtrokken doordat veel mesnen maar wat roepen. Ik zal vandaag de postbode aan de deur verwachte met 2 nieuwe potjes en 2 stuks BAm.

Vandaag zit ik dus op dag 16 weekends NIET inbegrepen. Jullie zijn dus absoluut niet de enige die aan het wachten zijn.

bij mij duurt het ongeveeer 20 dagen (weekends inbegrepen) voor iets via IPS toekomt, maar vindt het wel waard wat te wachten als je dan geen naheffing en zo krijgt.

grtz

bart

Ik heb ook voor die manier gekozen, altijd eigenlijk, meestal rond de 14 dagen ook wel eens eerder, maar ik zit nu op 3 weken dus hoop wel dat t snel komt, het probleem is ook dat me eerste potjes mass stack op zijn

Dit is voor mij de eerste keer dat het zolang duurt. (is mijn 4de bestelling daar)
Normaal zit het tussen de 9 en 14 dagen weekends erbij gerekend. Vandaar dat ik mij bijna zorgen ging maken.

ben ook even een bestelling aan het samenstellen.

word ws 10kg whey ongeveer, en misschien jungle warfare met bam. die laatste 2, krijg ik dat zonder problemen thuis?

en heeft iemand nog tips? voor goede creatine op bodybuilding.com of andere shit.. :)

ben ook even een bestelling aan het samenstellen.

word ws 10kg whey ongeveer, en misschien jungle warfare met bam. die laatste 2, krijg ik dat zonder problemen thuis?

en heeft iemand nog tips? voor goede creatine op bodybuilding.com of andere shit.. :)

monoydraat: AST micronised creatine (zeer goedkoop als je kilo koopt)
andere types van creatine: green bulge/gren mag, cellmass, size-on, clout,...

grtz

bart

Terug
Naar boven