Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
had ik al gedaan, maar hun konden mij alleen vertellen dat me bestelling bij de local customs zou liggen en dat het nog niet opgehaald was door de koerier
kan je de bestelling van bodybuilding.com ook op een postbus-adres laten bezorgen.
Ik heb ook nog wel voor iemand jw,bam en restore te koop als diegene om de 1 of andere reden geen risico wil lopen voor 120 euro! Ik heb besloten om het toch maar niet te gaan gebruiken.
Kerel, meen je dat nou ? Zo goeie supplementen en dan ze doorverkopen omdat je denkt dat je echte AAS hebt die je lichaam volledig gn om zeep helpen.
Al me bestellingen zijn goed gegaan bij bb.com behalve nu, sta nu al 3 weken te wachten op me shizzle. Enig iedee wat te doen kwa info of contact?
Ik zit met hetzelfde probleem... 3 weken terug, 31 augustus besteld. De 7-14 werkdagen zijn nu ook al verlopen sinds vorige donderdag. Dus ik hoop dat het deze week eindelijk prijs gaat zijn.

Kerel, meen je dat nou ? Zo goeie supplementen en dan ze doorverkopen omdat je denkt dat je echte AAS hebt die je lichaam volledig gn om zeep helpen.
Of vrees je dat je 15 kg gaat bijkomen en iedereen gaat zeggen dat je aan iets zit![]()
Ze werken, maar niet zoals de meesten denken. Hier op dit forum doen velen die ze nog niet gebruikt hebben of het gevaarlijke prohormonen zijn die je test volledig gaan plat leggen en er veel side effects bij zijn. En je Nolvadex nodig hebt om na te kuren en dat je lever eraan gaat en weet ik veel wat nog allemaal van kinderachtige zever.

Mja je moet ze dat vergeven he ripaf.. er gaan verhaaltjes rond over ALRI he..![]()
Idd, vooral van gasten die het nog nooit geprobeerd hebben. Het is al meer dan een jaar 1 v.d. populairste producten op bb.com
Over dingen zoals superdrol en M1T ben ik niet te spreken, maar JW. Ha ha, laat me niet lachen.
ben ook even een bestelling aan het samenstellen.
word ws 10kg whey ongeveer, en misschien jungle warfare met bam. die laatste 2, krijg ik dat zonder problemen thuis?
en heeft iemand nog tips? voor goede creatine op bodybuilding.com of andere shit..![]()