AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

monoydraat: AST micronised creatine (zeer goedkoop als je kilo koopt)
andere types van creatine: green bulge/gren mag, cellmass, size-on, clout,...

grtz

bart

zal cellmass eens proberen, van gewone mono merk ik niet zoveel.

en is jungle warfare de moeite?

zal cellmass eens proberen, van gewone mono merk ik niet zoveel.

en is jungle warfare de moeite?

JW is zekers de moeite, en zoals eerder al gezegd is verwacht geen super gains maar het is gewwon een heerlijke supp. Enig nadeel is dat het bij sommige mensen waaronder mijzelf het libido wat doet verlagen maar dat is ook het enigste negatieve aan dit supplement.

ok thnx :)

no shotgun hoor ik ook positieve ervaringen over, denk dat ik die ook mee bestel.

hoe zit het trouwens met creditcard betalen, is dit een stuk sneller dan gewoon via de bank? als ik paypal wil aanvragen moet ik er ook geld op storten en dat duurt ook weer 5-6 dagen heb ik begrepen.

creditcard is meteen klaar, wordt dezelfde dag nog verzonden dan ..als het factuur adres zelfde is als verzendadres. Paypal duurt echt lang ij mij, min 7 dagen voordat het van mn bank naar mn account is

toch een kijken voor een creditcardje, altijd wel handig. overschrijvingen duren altijd zo lang..

rabocard denk ik bij mijn bank, kost iets van 2.50 per kwartaal.

Laatst bewerkt:
rabocard kan ja...bij mij is die gewoon gratis..misschien omdak student ben ofzo.

Dit is voor mij de eerste keer dat het zolang duurt. (is mijn 4de bestelling daar)
Normaal zit het tussen de 9 en 14 dagen weekends erbij gerekend. Vandaar dat ik mij bijna zorgen ging maken.

Ik heb gemerkt dat het ze het pakje gerust 10 dagen bij de douane laten liggen.
Ik vraag me af wat ze er al die tijd mee doen?
Het zijn wel ambtenaren, dus kan je niet anders verwachten... :coffeepc:

Deze week eindelijk mijn bestelling aangekomen!

10kg Whey van ON
10kg Cyto gainer van cytosport
7 potjes van now adam

Dit natuurlijk samen met een collega van me:D

Binnen een maand zou ik ook deftige creatine willen bestellen. Die van gaspari leek me goede, iemand ervaring mee?

Juist mijn nieuwe spullen besteld.

- 1x Oh Yeah! Bars By: ISS ResearchFlavor: Vanilla
- 1x RPM By: Applied Nutriceuticals
- 1x Drive By: Applied Nutriceuticals
- 1x Super EPA By: NOW Foods
- 1x Workout Nutrition Stack By: ScivationFlavors: Watermelon + Lemonade
- 1x 100% Casein By: Optimum NutritionFlavor: Creamy Vanilla

Sub Total: $173.41
United States Postal Service (Priority Mail International (6 - 10 Days)) (12.42 lbs): $65.70
Total: $239.11
Totaal Euro: €168,05

Grtz

Juist mijn nieuwe spullen besteld.

- 1x Oh Yeah! Bars By: ISS ResearchFlavor: Vanilla
- 1x RPM By: Applied Nutriceuticals
- 1x Drive By: Applied Nutriceuticals
- 1x Super EPA By: NOW Foods
- 1x Workout Nutrition Stack By: ScivationFlavors: Watermelon + Lemonade
- 1x 100% Casein By: Optimum NutritionFlavor: Creamy Vanilla

Sub Total: $173.41
United States Postal Service (Priority Mail International (6 - 10 Days)) (12.42 lbs): $65.70
Total: $239.11
Totaal Euro: €168,05

Grtz

waar ? bb.com ?

suprememuscle.com

Ben op dit moment voor mijn werk in de USA:D
Heb ff inkopen gedaan. Het is hier echt een walhalla voor de supp vretende bodybuilder.

De sport school zelf is trouwens ook een walhalla voor de hardcore bodybuilder. Die amerikanen sporen echt niet.
Is alleen wel ff lastig met de gewichten. Moet alles omrekenen van ponden naar kilo's

Mijne maat zijn pakketje is eindelijk ook toegekomen, ook voor de eerste maal sinds we bij bb.com bestellen via IPS gecontroleerd door de douane (sticker op doos).

Iforce Bold + Iforce Testabolan en Igf-2 van AN zonder problemen gekregen :)

Iforce Bold is een prohormoon, ik wist dat ze het in Canada toelieten, maar hier dus ook.

Vandaag is mijn pakket ook aangekomen. We hebben met een paar kameraden samen besteld, zie hier mijn pakket:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

alri wtf pumped, bam en jungle warfare

houd de douane een deze produkten tegen?

Idd nice stack!

Ik heb de gaspari stack besteld (superpump250, sizeon en novedex)

Ik kan echt ni wachten om hiermee te gaan knaaaaalllleeeeen:lifter::hedbang:

Gimme gimme gimme!!! :shake:

ik heb 20/9 bestelling gedaan bij bb.com, en heb op vr 28/9 een mail gekregen "Bodybuilding.com Order Delivered"

der staat in "order will be delivered any day..??" maar ondertussen is het al enkele dagen verder.

wil dit zeggen dat mijjn pakje op de douane ligt?

Hou me op de hoogte, ik heb ook op de 20 ste besteld.

Ik ben beniewd wie dat het eerste zijn pret-pakje :D zal krijgen.

Ik heb enkel afgelopen vrijdag een email gehad "follow up" waarin ze wat info geven over hun artikels.

Vandaag is mijn pakket ook aangekomen. We hebben met een paar kameraden samen besteld.

Toen ik gisteren mijn supps te goeie bekeek zag ik dat energized xpand geleverd was in plaats van de gewone xpand die ik besteld had. Ik een mailtje gestuurd naar bodybuilding.com. Vandaag reactie gekregen dat ze de gewone versie van xpand achterna gaan sturen en ik mag de energized xpand ook houden.

WAT EEN SERVICE!!! :thumbs:

Terug
Naar boven