Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ff update van mij pakket:
This is just a quick note to inform you that your order #xxxxxx has been sent back to us from customs in your country. Customs has not given us a reason as to why they have refused the package. I would like to get this reshipped or refunded to you as soon as possible. I can be reached at 1-877-991-3411 or you can reply to this e-mail.
Cable Row Caleb
HUH!!!
Massfx
Multi vit
Size on
11-oxo
6-oxo
Sinds wanneer mag dit niet?
Ik laat het ze gewoon nog een keer opsturen. Vroeg aan ze of ze het als gift willen versturen. Tjah ik wil geen geld terug, wat moet ik met 3de wereld geld![]()

Ik wacht nu ook al ruim 3 weken op m'n bestelling van bb.com
Het gaat steeds langer duren. M'n eerste bestelling van bb.com had ik na 9 dagen binnen. Word echt kotsziek van die flapdrollen bij de douane.
Ff update van mij pakket:
This is just a quick note to inform you that your order #xxxxxx has been sent back to us from customs in your country. Customs has not given us a reason as to why they have refused the package. I would like to get this reshipped or refunded to you as soon as possible. I can be reached at 1-877-991-3411 or you can reply to this e-mail.
Cable Row Caleb
HUH!!!
Massfx
Multi vit
Size on
11-oxo
6-oxo
Sinds wanneer mag dit niet?
Ik laat het ze gewoon nog een keer opsturen. Vroeg aan ze of ze het als gift willen versturen. Tjah ik wil geen geld terug, wat moet ik met 3de wereld geld![]()
wat is het beste om te kiezen bij nutraplanet? usps? die is het goedkoopste namelijk. fedex is veeeel duurder.
en als je 1 sup erin hebt wat niet mag en ze snappen je, houden ze dan heel het pakketje in? of halen ze eruit wat niet mag en krijg je boete?

oke.. vond het namelijk een groot verschil en weet niet waarom iemand dan fedex zou nemen? minder kans op naheffing of boetes?

wat is het beste om te kiezen bij nutraplanet? usps? die is het goedkoopste namelijk. fedex is veeeel duurder.
en als je 1 sup erin hebt wat niet mag en ze snappen je, houden ze dan heel het pakketje in? of halen ze eruit wat niet mag en krijg je boete?

Mijn pakket is nu 7dagen onderweg. (besteld op bb.com)
!!je weet het niet met bb.com... soms krijg je hem binnen 14 dagen soms wacht je 3 a 4 weken en ik heb al gelezen dat er mensen zijn die 7 weken w8en.... dus tjah....