XXL Nutrition

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

update, ik heb 8nov mijn order via IPS op bb.com besteld (hyperdrive etc)

dus ik hoop het begin volgende week binnen te krijgen (nu op 15dagen incl weekendS)

vorige week wederom een aantal producten besteld bij bodybuilding .com.

En heb het nu al binnen.En met de huidige $ koers scheelt het me bijna de helft van wat het hier in Nederland kost.(Inclusief de verzendkosten):D

Ik wacht nu ook al ruim 3 weken op m'n bestelling van bb.com
Het gaat steeds langer duren. M'n eerste bestelling van bb.com had ik na 9 dagen binnen. Word echt kotsziek van die flapdrollen bij de douane.

Ff update van mij pakket:
This is just a quick note to inform you that your order #xxxxxx has been sent back to us from customs in your country. Customs has not given us a reason as to why they have refused the package. I would like to get this reshipped or refunded to you as soon as possible. I can be reached at 1-877-991-3411 or you can reply to this e-mail.

Cable Row Caleb :roflol:

HUH!!!
Massfx
Multi vit
Size on
11-oxo
6-oxo
Sinds wanneer mag dit niet?

Ik laat het ze gewoon nog een keer opsturen. Vroeg aan ze of ze het als gift willen versturen. Tjah ik wil geen geld terug, wat moet ik met 3de wereld geld :p

Laatst bewerkt:
This is just a quick note to inform you that your order #xxxxxx has been sent back to us from customs in your country. Customs has not given us a reason as to why they have refused the package. I would like to get this reshipped or refunded to you as soon as possible. I can be reached at 1-877-991-3411 or you can reply to this e-mail.

HUH!!!
Massfx
Multi vit
Size on
11-oxo
6-oxo

Ik laat het ze gewoon nog een keer opsturen. Vroeg aan ze of ze het als gift willen versturen. Tjah ik wil geen geld terug, wat moet ik met 3de wereld geld :p

Heel raar !!
In bélgië mag het, in Nederland niet !? Ik dacht juist dat onze wetgeving strenger was inzake supplementen en 'aanverwanten':p

Ik wacht nu ook al ruim 3 weken op m'n bestelling van bb.com
Het gaat steeds langer duren. M'n eerste bestelling van bb.com had ik na 9 dagen binnen. Word echt kotsziek van die flapdrollen bij de douane.

Ah k*t, ik hoop dat ik dit keer wel wat geluk heb, tis de eerste keer dat ik via bb.com bestel..

HUH!!!
Massfx
Multi vit
Size on
11-oxo
6-oxo

Dat zuigt zeg. Ik hoop niet dat ze m'n Jungle Warfare ook terug sturen.

wat is het beste om te kiezen bij nutraplanet? usps? die is het goedkoopste namelijk. fedex is veeeel duurder.

en als je 1 sup erin hebt wat niet mag en ze snappen je, houden ze dan heel het pakketje in? of halen ze eruit wat niet mag en krijg je boete?

wat is het beste om te kiezen bij nutraplanet? usps? die is het goedkoopste namelijk. fedex is veeeel duurder.

en als je 1 sup erin hebt wat niet mag en ze snappen je, houden ze dan heel het pakketje in? of halen ze eruit wat niet mag en krijg je boete?

Wat ga je bestellen? :rolleyes:
en usps is het beste lijkt mij toch nog altijd

oke.. vond het namelijk een groot verschil en weet niet waarom iemand dan fedex zou nemen? minder kans op naheffing of boetes?

USPS !!
Fedex heb je altijd naheffing aan je been !

men pakketje is @ frankrijk atm

Ik zal altijd USPS nemen.

- duurt wel langer dan fedex, maar dan bestel je toch optijd
+ usps is veel goedkoper dan fedex
+ minder kans op naheffing, want das bij fedex schijnbaar altijd.

MzzL:D

Mijn pakket is nu 7dagen onderweg. (besteld op bb.com)

je weet het niet met bb.com... soms krijg je hem binnen 14 dagen soms wacht je 3 a 4 weken en ik heb al gelezen dat er mensen zijn die 7 weken w8en.... dus tjah....

iemand tips voor supplementen? dan bestel ik dat meteen mee ;)

Effe wat vraagjes aan de jongens die bij BB.com hebben besteld.
Jullie hebben het over USPS ipv FEDex.
MAar op hun site staat dat het alleen voor us only is.
Waswel geintresseerd om wat te bestellen, maar dan komt er ruim 67 euro erbij.
Zie ik wat over het hoofd?

Terug
Naar boven