Fitness Seller

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

das minder :(

ze waren allebei dezelfde prijs dus ik dacht waarom niet wat sneller :(

2de is vanwege dat er meerdere pakketjes tegelijk vervoerd worden dus minder kans op controle ?

ik heb het vannochtend besteld dus grote kans dat het nog niet verwerkt is
moet ik dan een mailtje sturen om het aan te laten passen ?

Altijd International Postal Service nemen, dan heb je bijna géén kans op naheffing, met FEDEX (2-5days) heb je sowieso naheffing !

Moest ik jou zijn zou ik hen nog rap een mailtje proberen te sturen, je weet maar nooit !!

crap word naheffing dus
bij live chat gevraagd en bleek dat alles al ingepakt was en klaar om te verzending dus verzend methode kon niet meer aangepast worden :(

naheffing zal er wel voor zorgen dat ik net zo goed alles in nederland had kunnen bestellen

exchange rate van paypal naaiers
1.44 -_-''

nu 165 dollar betaalt ipv 169 euro ofzo

zal 30 euro naheffing bijkomen ( 1/4 ? )
142 euro dan
scheelt 20 euries

ik snap dat niet
als ik bestel van 1fast400 komt alles uit duitsland dus nog nooit douane ofzo gehad

en toch komt het uit duitsland:p

ik zal eens zien
mijn potten sizeon komen morgen ofzo binnen denk ik
kijken vanwaar de stempels zijn
dan laat ik het wel horen
mar op gigasnutrition.com of . de weet ikniet meer vind (vond) je ook wel prohormonen en dergelijke dusja

Via Fedex komt het meestal langs over Parijs

Vorige week woensdag wat Muscle assylum supplementen besteld bij Bodybuilders.com. Altered state en Anabolic OD vandaag alles binnen gekregen super snel. Een week onderweg geweest.
De douane heeft er nog wel naar gekeken zag ik in mijn tracking status.
het kwam met Fedex over Parijs en in Nederland was het gecontroleerd.

Nu maar hopen dat het zo goed is als zij zelf beweren!!!

Vorige week woensdag wat Muscle assylum supplementen besteld bij Bodybuilders.com. Altered state en Anabolic OD vandaag alles binnen gekregen super snel. Een week onderweg geweest.
De douane heeft er nog wel naar gekeken zag ik in mijn tracking status.
het kwam met Fedex over Parijs en in Nederland was het gecontroleerd.

Nu maar hopen dat het zo goed is als zij zelf beweren!!!

Héhé, mooi zo !!!
Succes ermee !!

Altijd International Postal Service nemen, dan heb je bijna géén kans op naheffing, met FEDEX (2-5days) heb je sowieso naheffing !

Moest ik jou zijn zou ik hen nog rap een mailtje proberen te sturen, je weet maar nooit !!

hoe zit het nu met controle en levertijd
kan ik het wel binne 2 tot 5 dagen verwachten of duurt het nu alsnog gewoon 4 weken ofzo ?

hoe zit het nu met controle en levertijd
kan ik het wel binne 2 tot 5 dagen verwachten of duurt het nu alsnog gewoon 4 weken ofzo ?

Ik had de Fedex 2-5 dagen service duurde exact een week voordat het binnen was, Of ik een naheffing krijg weet ik niet want ik had het vandaag binnen, heb voor het eerst direct uit Amerika besteld...

de dagen die ze aangeven zegt niet dat het dan bij je thuis is... het duurt dus via Fedex 2-5 dagen totdat het in Nederland is.... In NL is het normaal 1 dag maar douane kan het weken bij zich houden enso....

de dagen die ze aangeven zegt niet dat het dan bij je thuis is... het duurt dus via Fedex 2-5 dagen totdat het in Nederland is.... In NL is het normaal 1 dag maar douane kan het weken bij zich houden enso....

Ohja, en de douane kan dit héél goed hoor, pakketjes bijhouden en zelfs niet controleren !!!
Heb ooit eens gehad dat een pakketje van me eens 3 weken bij de douane lag, als ik het dan toch kreeg, was het zelfs niet gecontroleerd !!!

Those bitches !!!:mad:

Terug
Naar boven