AndroidHealthClinic

Het bestel-in-Amerika ervaringen topic

Afgelopen maandag mijn pakketje gekregen.
Heb €6,35 aan de postbode moeten betalen voor de BTW en Inklaringskosten. Dit was berekend over €60,-:D
Terwijl de waarde van mijn pakketje eigenlijk $232,32 = €160,-
Bij suprememuscle/nutraplanet zetten ze namenlijk standaard al een veel lagere waarde op het pakketje:cool:

Had het laten overkomen dmv USPS, waardoor het wel 16 dagen heeft geduurd, maar als je op tijd besteld is dit geen probleem.

Heb €6,35 aan de postbode moeten betalen voor de BTW en Inklaringskosten. Dit was berekend over €60,-:D
Bij suprememuscle/nutraplanet zetten ze namenlijk standaard al een veel lagere waarde op het pakketje:cool:

Had het laten overkomen dmv USPS, waardoor het wel 16 dagen heeft geduurd, maar als je op tijd besteld is dit geen probleem.

precies doe ik ook altijd... ruim optijd bestellen... en dan knallen.... wel vet dat N.P. mindere waarde op de doos zet... ik ga dr maar bestellen... $30,- Nos Ether :D

precies doe ik ook altijd... ruim optijd bestellen... en dan knallen.... wel vet dat N.P. mindere waarde op de doos zet... ik ga dr maar bestellen... $30,- Nos Ether :D

Heb daar maandag ook besteld !! Op nutraplanet, 2 potjes E-BOL & 3 potjes H-DROL, spannend spannend !!

Wat had je besteld Kriss ?

GREEN MAGNITUDE VOOR 15$ !!

Incl shipping 30$ zo'n 22 euri :|!!! Kijken of ik met paypal kan betalen, dan bestel ik meteen een doosje :D

ik heb twee keer bij bodybuilding.com besteld,had van de week een mail gekregen om een kopie van credit en identiteit te mailen en te faxen
moet dit gewoon gebeuren of ...

als je via crditcard wilt bestellen wel ja..

Heb dit ook moeten doen, gewoon kopie'tje van creditcard & je ID doorsturen !

**** man ik wacht al 7 weken op me order van BB.com het heeft nog nooit zo lang geduurd bij mij.

Ja zeker, en die bijdehante lui van bb.com laten ook ff niks van zich horen. mailtje gestuurd van weetje jullie wat er aan de hand is (heb de trage versie gekozen van verzenden) Maar Metabolic Melany geeft geen antwoord :roflol:
Ik heb geen vaag spul besteld alleen wat oxo's Massfx en crea. Volgende keer maar eens ergens anders bestellen.

Gebruik de chatfunctie eens !

Hello,

I apologize for the delay with your order! The latest information we have received has your order still at customs. We do appreciate your patience. Delays like this are not common and i like to jerk off on men.
Greetings Dunking dave.

Mmm vaag bij customs... Naja dan maar geduld hebben

Niks illegaals dit keer:cool:
1x JW
1x MassFX
1x Restore
3x NOW Adam
1x weegschaaltje
1x huidplooimeter

Pakketje was trouwens niet open gemaakt. Niet dat dat iets had uitgemaakt. Denk ik.
Ga komende week beginnen aan de JW en MassFX. Ben benieuwd of het echt zo geweldig is.

Hello,

I apologize for the delay with your order! The latest information we have received has your order still at customs. We do appreciate your patience. Delays like this are not common and i like to jerk off on men.
Greetings Dunking dave.

Mmm vaag bij customs... Naja dan maar geduld hebben

:roflol: al 7weken lang dan? :roflol:

Niks illegaals dit keer:cool:
1x JW
1x MassFX
1x Restore
3x NOW Adam
1x weegschaaltje
1x huidplooimeter

Pakketje was trouwens niet open gemaakt. Niet dat dat iets had uitgemaakt. Denk ik.
Ga komende week beginnen aan de JW en MassFX. Ben benieuwd of het echt zo geweldig is.

Keep us informed (over die JW en MassFX ;))

Terug
Naar boven