- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je inderdaad gelijk in. Maar heb wel al gezien dat hints die op het oog naar de wolf zouden moeten verwijzen naar een cult bleken te gaan.Zou sterk zijn mocht dit echt kloppen en we meteen de wolf er uit stemmen
Maar dan twijfel ik of er wel een hint naar de wolf in een van de eerste verhalen zou staan. Gebeurt zowat nooit. Geen enkele spelleider wil riskeren dat zijn spel op dag 2 reeds eindigt door een hint die eenvoudiger bleek dan hij zelf gedacht had.
). In dit spel is dat ook niet onlogisch omdat de cults niet voorkomen in de verhalen, dus dan is het ook lastig naar ze te verwijzen.Denk misschien toch niet meer dat Diaephi de wolf is (zie post van Woopy). Misschien wel cult, en dan kunnen ze eventueel ook beide cult zijn (maar ook een van de twee, of zelfs beide niet, de bal is rond enzo...).Wauter is opnieuw cult, zie alley.
Diaephi daarentegen is gewoon de Big T.

Heb je inderdaad gelijk in. Maar heb wel al gezien dat hints die op het oog naar de wolf zouden moeten verwijzen naar een cult bleken te gaan.
Vorige game bijvoorbeeld met de whisky en sambuca hints. Die gingen in het verhaal over de don, maar verwezen naar een cult (naar jou zelfs ...). In dit spel is dat ook niet onlogisch omdat de cults niet voorkomen in de verhalen, dus dan is het ook lastig naar ze te verwijzen.
Denk misschien toch niet meer dat Diaephi de wolf is (zie post van Woopy). Misschien wel cult, en dan kunnen ze eventueel ook beide cult zijn (maar ook een van de twee, of zelfs beide niet, de bal is rond enzo...).
Risico met op basis van een hint stemmen is natuurlijk altijd dat die hint zomaar niet zou kunnen kloppen. Maar aan de andere kant zou ik Wauter liever niet onterecht wegstemmen, want actief en vaak nuttig.
Ja, dikgedrukte naam is altijd een stem. Ook als er spelfouten in zitten trouwens.
Niet defintief nog natuurlijk, maar vaak komen mensen snel uit hun kot eens ze stemmen hebben. Bovendien vind ik op dit moment de Judo-link de beste die we hebben en is Diaephi veel te stil. Dat past hem niet.
Ik beschuldig je niet hoor. Zeg alleen dat ik een overeenkomst zie met de vorige game en daarnaast vind ik je verdediging wat te fel:
Tot die zin had je wat mij betreft niks raars gedaan, alleen een foutje gemaakt. Mensen die zich zo fel verdedigen hebben in mijn ogen vaak iets te verbergen.
Ik ben een actieve speler, als ik opeens dan minder actief ben gaan mensen me direct als cult/wolf verdenken. Daarom dat ik voor de middag nog actief om zoek was naar mogelijke hints. Als andere spelers me mijn fout gaan aanwrijven oke maar van jou verwacht ik toch meer. Is het dan zo raar dat ik mezelf probeer te verdedigen? Ik wil toch meespelen, je kent me als speler goed genoeg dat ik mezelf dan liever opoffer als ik verdacht ben als cult dan mezelf proberen te verdedigen met hand en tand.
---------- Toegevoegd om 15:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:21 ----------
Overigens ook Diaephi tenzij iemand met een betere hint komt.
Omdat ik weet dat Alley iemand is met verstand wat niet van iedereen kan gezegd worden.

Omdat ik weet dat Alley iemand is met verstand wat niet van iedereen kan gezegd worden.

Want in een spel draait het erom dat je alleen de mensen (welke jij zelf kwalificeert) met enig verstand aan je zijde moet krijgen![]()
Ik denk dat ik niet voor dit soort spelletjes ben gemaakt
Jorgyboy, is jou avatar soms een hint??

Ik denk dat ik niet voor dit soort spelletjes ben gemaakt
Jorgyboy, is jou avatar soms een hint??

Ik denk het wel. Jorgyboy is dus de wolf. Game over.
Was een makkelijk spelletje dit![]()