Fitness Seller

Het DBB Weekend

Diaephi zou zomaar Jesse kunnen zijn..

Zou sterk zijn mocht dit echt kloppen en we meteen de wolf er uit stemmen :D
Maar dan twijfel ik of er wel een hint naar de wolf in een van de eerste verhalen zou staan. Gebeurt zowat nooit. Geen enkele spelleider wil riskeren dat zijn spel op dag 2 reeds eindigt door een hint die eenvoudiger bleek dan hij zelf gedacht had.
Heb je inderdaad gelijk in. Maar heb wel al gezien dat hints die op het oog naar de wolf zouden moeten verwijzen naar een cult bleken te gaan.

Vorige game bijvoorbeeld met de whisky en sambuca hints. Die gingen in het verhaal over de don, maar verwezen naar een cult (naar jou zelfs ... :)). In dit spel is dat ook niet onlogisch omdat de cults niet voorkomen in de verhalen, dus dan is het ook lastig naar ze te verwijzen.

Wauter is opnieuw cult, zie alley.

Diaephi daarentegen is gewoon de Big T.
Denk misschien toch niet meer dat Diaephi de wolf is (zie post van Woopy). Misschien wel cult, en dan kunnen ze eventueel ook beide cult zijn (maar ook een van de twee, of zelfs beide niet, de bal is rond enzo...).

Risico met op basis van een hint stemmen is natuurlijk altijd dat die hint zomaar niet zou kunnen kloppen. Maar aan de andere kant zou ik Wauter liever niet onterecht wegstemmen, want actief en vaak nuttig.

• Like
Waarderingen: LM
Heb je inderdaad gelijk in. Maar heb wel al gezien dat hints die op het oog naar de wolf zouden moeten verwijzen naar een cult bleken te gaan.

Vorige game bijvoorbeeld met de whisky en sambuca hints. Die gingen in het verhaal over de don, maar verwezen naar een cult (naar jou zelfs ... :)). In dit spel is dat ook niet onlogisch omdat de cults niet voorkomen in de verhalen, dus dan is het ook lastig naar ze te verwijzen.

Denk misschien toch niet meer dat Diaephi de wolf is (zie post van Woopy). Misschien wel cult, en dan kunnen ze eventueel ook beide cult zijn (maar ook een van de twee, of zelfs beide niet, de bal is rond enzo...).

Risico met op basis van een hint stemmen is natuurlijk altijd dat die hint zomaar niet zou kunnen kloppen. Maar aan de andere kant zou ik Wauter liever niet onterecht wegstemmen, want actief en vaak nuttig.

Good enough for me.
Diaephi

Normaal ga ik het liefst zelfs helemaal niet af op hints vanwege dat ze meestal op verschillende manieren gezien kunnen worden of het kan zelfs blijken dat het helemaal geen hint was. Maar voorlopig kan ik op basis van het postgedrag nog maar erg weinig afleiden. Heel veel mensen die weinig of niets posten.

Ja, dikgedrukte naam is altijd een stem. Ook als er spelfouten in zitten trouwens.

Niet defintief nog natuurlijk, maar vaak komen mensen snel uit hun kot eens ze stemmen hebben. Bovendien vind ik op dit moment de Judo-link de beste die we hebben en is Diaephi veel te stil. Dat past hem niet.

Ik beschuldig je niet hoor. Zeg alleen dat ik een overeenkomst zie met de vorige game en daarnaast vind ik je verdediging wat te fel:

Tot die zin had je wat mij betreft niks raars gedaan, alleen een foutje gemaakt. Mensen die zich zo fel verdedigen hebben in mijn ogen vaak iets te verbergen.

Ik ben een actieve speler, als ik opeens dan minder actief ben gaan mensen me direct als cult/wolf verdenken. Daarom dat ik voor de middag nog actief om zoek was naar mogelijke hints. Als andere spelers me mijn fout gaan aanwrijven oke maar van jou verwacht ik toch meer. Is het dan zo raar dat ik mezelf probeer te verdedigen? Ik wil toch meespelen, je kent me als speler goed genoeg dat ik mezelf dan liever opoffer als ik verdacht ben als cult dan mezelf proberen te verdedigen met hand en tand.

---------- Toegevoegd om 15:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:21 ----------

Overigens ook Diaephi tenzij iemand met een betere hint komt.

Ik ben een actieve speler, als ik opeens dan minder actief ben gaan mensen me direct als cult/wolf verdenken. Daarom dat ik voor de middag nog actief om zoek was naar mogelijke hints. Als andere spelers me mijn fout gaan aanwrijven oke maar van jou verwacht ik toch meer. Is het dan zo raar dat ik mezelf probeer te verdedigen? Ik wil toch meespelen, je kent me als speler goed genoeg dat ik mezelf dan liever opoffer als ik verdacht ben als cult dan mezelf proberen te verdedigen met hand en tand.

---------- Toegevoegd om 15:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:21 ----------

Overigens ook Diaephi tenzij iemand met een betere hint komt.

Je probeert wel heel erg Alley te overtuigen he.

Dianogwat heeft ook geen 1 keer om karma gevraagd. Dat is ook wel ongebruikelijk

• Like
  • Like
Eikel. Eén fout maak ik, één!! :mad:

Is niet op jou bedoelt hoor, je hebt toen een inschattingsfout en daarna ben je beter/slimmer gaan spelen.

---------- Toegevoegd om 15:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:50 ----------

Want in een spel draait het erom dat je alleen de mensen (welke jij zelf kwalificeert) met enig verstand aan je zijde moet krijgen :o

Ik reken mezelf niet als een slimme speler.

Soit, ik ga nu gaan trainen (als dat toegestaan is natuurlijk voor sommige mensen) en daarna kan ik dan eens op mijn gemak het verhaal overlopen en achter hints zoeken.

Als je op het plaatje drukt is de eerste hit als uitleg:

"Riding the goat - a ritual in which the blindfolded initiate is wrapped in "

Bokkenrijders waren vroeger de badguys in Limburg..

Diaphy?

• Like
Nieuwe optie in pokemon X/Y:

Jbh8IBz.jpg

Maar ik betwijfel of Markrot veel van pokemon kent :D

• Like
En wederom gaat er niemand met mij mee. :treuren:

Homo's.

Ik denk dat ik niet voor dit soort spelletjes ben gemaakt :D

Jorgyboy, is jou avatar soms een hint??

Die daephi is gisteravond voor het laatst online geweest.

---------- Toegevoegd om 16:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------

Ik heb karma van Lm7790 gehad
Denk dat ze verkering wilt

Terug
Naar boven