XXL Nutrition

Het DBB Weekend

Die daephi is gisteravond voor het laatst online geweest.

---------- Toegevoegd om 16:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------

Ik heb karma van Lm7790 gehad
Denk dat ze verkering wilt

Reken er maar niet op. Ik heb eerder karma gekregen, en de manier waarop ze "karma" typte, was vast heel verleidelijk bedoeld.

Je probeert wel heel erg Alley te overtuigen he.
Duidelijk een onervaren speler.

Ik zal het even uitleggen: Mijn taak in dit spel is ontrafelen wie de wolf en de cults zijn, de taak van de andere spelers is met mij meestemmen en mij overtuigen van het feit dat zij heus geen cult of wolf zijn.
Dit is eventueel anders als UnknownDBB meedoet, want die krijgt soms een Maria-verschijning die hem dan verteld wie de wolf is. Maar UnknownDBB is al een tijdje kwijt, waarschijnlijk ingetreden in een klooster.

Weightboy zei:
Als je op het plaatje drukt is de eerste hit als uitleg:

"Riding the goat - a ritual in which the blindfolded initiate is wrapped in "

Bokkenrijders waren vroeger de badguys in Limburg..

Diaphy?
Vind hem wel goed gevonden moet ik zeggen. Zelfs mooier dan de judo-hint, want dat plaatje is op zeker een hint.

Die Diaephi was gisteren wel heel erg dronken trouwens, hij is zijn broeders gewoon vergeten.

Momenteel bekijken: 4 gebruiker(s) (3 leden en 1 gasten) dit topic
Lm7790, diaephi, train and gain

Hmmm...
Moet nu toch gaan beslissen. Zo trainen en dan na 9 uur pas thuis..

Ja was gisteren ram aan de pin.

Ik zou zeggen stem me er maar uit maar dat zou voor jullie zelf wel zonde zijn, die judo hint slaat sws nergens op. Heb aangeboden om mijn rol aan iemand anders te geven aangezien ik mijn tijd overschat heb, maar als ik er uitgestemd word maakt da weinig in.

Markrot schrijf me maar uit, ik heb geen tijd gehad om te spelen terwijl ik het wel had verwacht en heb ook geen tijd om terug te gaan lezen. Sorry.

Ok.. Ik stem op diaephi

Ik ga geen ellenlange verdediging maken, maar mij er nu uitstemmen is 1 van de domste moves die jullie kunnen maken. Dat ik inactief was heeft niks met mijn rol te maken, vorige keer was ik wolf en gewoon actief. Gisteren zat ik om 09 smorges aan mijn eerste biertje en hele dag weggeweest. Vandaag hele dag gewerkt.

Stem me er niet uit, maakt trouwens voor de medeburgers wel meteen duidelijk wie de cults zijn.

Blablabla

Ik ga geen ellenlange verdediging maken, maar mij er nu uitstemmen is 1 van de domste moves die jullie kunnen maken. Dat ik inactief was heeft niks met mijn rol te maken, vorige keer was ik wolf en gewoon actief. Gisteren zat ik om 09 smorges aan mijn eerste biertje en hele dag weggeweest. Vandaag hele dag gewerkt.

Stem me er niet uit, maakt trouwens voor de medeburgers wel meteen duidelijk wie de cults zijn.

Blablabla

Of je nu zeker cult bent of niet wil ik nog over discussieren maar als wolf was je in die game niet echt actief.

Blablabla
Heb je een alternatief?

Je geeft zelf aan dat je geen tijd hebt, dus je gaat gewoon uitgeschreven worden. Liever dat we je er dan nu uitstemmen dan dat we er random een andere burger uit gaan stemmen en vervolgens jou ook verliezen.

Duidelijk een onervaren speler.

Ik zal het even uitleggen: Mijn taak in dit spel is ontrafelen wie de wolf en de cults zijn, de taak van de andere spelers is met mij meestemmen en mij overtuigen van het feit dat zij heus geen cult of wolf zijn.
Dit is eventueel anders als UnknownDBB meedoet, want die krijgt soms een Maria-verschijning die hem dan verteld wie de wolf is. Maar UnknownDBB is al een tijdje kwijt, waarschijnlijk ingetreden in een klooster.

Dat is de taak voor iedereen, ik begrijp nog steeds niet echt waarom hij uitgerekend jou probeert te overtuigen.

diaephi

Heb je een alternatief?

Je geeft zelf aan dat je geen tijd hebt, dus je gaat gewoon uitgeschreven worden. Liever dat we je er dan nu uitstemmen dan dat we er random een andere burger uit gaan stemmen en vervolgens jou ook verliezen.

Ja heb aangeboden om mijn rol door iemand anders over te laten nemen, durf niet inactief te zijn met belangrijke rol voor burgers

Ja heb aangeboden om mijn rol door iemand anders over te laten nemen, durf niet inactief te zijn met belangrijke rol voor burgers

Maar toch was je vrij inactief tot je stemmen op je kreeg?

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:42 ----------

Zo, het topic is op mijn gemak doorlezen en mijn excelsheetje aangevuld. Ik heb ook eens wat zitten googelen op gebruikersnamen en golden showers maar niet echt iets zinnig opgeleverd. Mijn stem blijft voorlopig op Diaephi staan. De judohint kan nog toevallig zijn en maar tesamen met de bokkenrijdershint kan het wel kloppen.

---------- Toegevoegd om 19:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

Wel markant dat er al zoveel stemmen op Diaephi staan. Oftewel zitten we juist en zien de cults in dat redden hopeloos is en anders zitten we weer fout en vermommen ze zich mooi tussen de burgers.

wauter doe me dan een lol en schrijf alvast op wie er stemming richting mij begonnen zijn en/of makkelijk meegingen.

100% goede rol bro

Wel markant dat er al zoveel stemmen op Diaephi staan. Oftewel zitten we juist en zien de cults in dat redden hopeloos is en anders zitten we weer fout en vermommen ze zich mooi tussen de burgers.
Hoop mensen nog/weer niet gestemd ook. Zitten ongetwijfeld cults tussen.

Diaephi, wil je er nou in blijven of niet? Nu ben je misschien nog te redden, maar zie het nu er niet van als je je vervolgens uit laat schrijven.

Ik snap hier echt geen k*t van.

Diaephi

Laatst bewerkt:
Hoop mensen nog/weer niet gestemd ook. Zitten ongetwijfeld cults tussen.

Diaephi, wil je er nou in blijven of niet? Nu ben je misschien nog te redden, maar zie het nu er niet van als je je vervolgens uit laat schrijven.

2 maal niet stemmen is normaal gezien wel uitgeschreven worden.

Terug
Naar boven