MuscleMeat

Het DBB Weekend

Hmm..
Ik stem voorlopig op Alley Cat
Zijn rol is mij te opzichtig. Dat zou een hele goede Big T kunnen zijn imo.

Ben benieuwd naar t verhaal

Penose en Woopy hebben wat mij betreft nog geen enkele nuttige post geplaatst, alleen maar wat gezeverd. Totaal niet de gewoonlijke stijl van penose.

Penose en Woopy hebben wat mij betreft nog geen enkele nuttige post geplaatst, alleen maar wat gezeverd. Totaal niet de gewoonlijke stijl van penose.

Voor zover ik heb terug gelezen klopt dat wel over Penose, maar in 1 van de voorgaande potjes was het ook zo en bleek hij goed te zijn.

Kan ik niet tegenspreken.
Heb tot nu toe ook nog niet erg veel gevolgd. Eerste dag wist ik niet eens dat ik meespeelde, gisterenvoormiddag nogal druk op het werk, weinig zichtbare hints om mee te werken, weinig posts in het algemeen waardoor daar dus ook weinig uit af te leiden valt... Ook het grote aantal nieuwe spelers maakt het moeilijk, aangezien je hun speelstijl nog niet kent. Ik kan er allemaal niet veel mee.

Weightboy en trainandgain hebben tot nu toe nog geen stem uitgebracht als ik het goed zie? Ik veronderstel dat ze uitgeschreven worden?

Als ik al wat vroege gokjes mag doen, zou ik zeggen dat jij en Lm7790 cult zijn.
Ik kan me vergissen, maar ik meen jouw speelstijl van het vorige spel, waar we samen cult waren, te herkennen in enkele van je posts. Lm7790 is een grotere gok, aangezien we haar speelstijl nog niet kennen. Maar ook van haar zijn er posts die me "new-cult" achtig lijken.

• Topic Starter Topic Starter
Nacht 2

1922173_223789_91a7176bbc_p.jpg

In de nacht haast Big T zich door de wandelgangen,
opnieuw weer van plan om eiwit af te vangen.
Onderweg naar een prooi heeft T gauw in de gaten,
dat IMBAatwork zijn deur open heeft gelaten.
T opent zijn mond, niet gelijk om gains te winnen,
in plaats van directe actie spreekt hij rustig de zinnen;
'Ook al ontneem ik je gains onder dwang,
wees voor dit lot toch geen een moment bang.
Zo erg is het niet om een ecto te zijn,
ook mijn beste vriend, leeft met een lichaam heel klein.
Met EricR ben ik het sabbelen begonnen,
ik ontnam hem de gains die hij had gewonnen.
Eric is een wijs man, en zijn verre reizen waren mooi.
Hij maakte foto's van mij, en toen werd hij mijn prooi.
Inmiddels doet het ontbreken van gains hem niet iets,
hij is nu zelfs fanatiek gaan sporten op de fiets.
Dus je zult je bij je lot neer moeten leggen.'
En dit is alles wat Big T aan IMBA had te zeggen.
Want hierop liet hij zich over IMBA neer buigen,
om de levenslust van de jongeman uit hem te zuigen.

kew1.jpg
IMBAatwork's gains zijn gestolen. Hij was burger.
En een onweerlegbare proef, wijst uit: wie is een boef.
Het is dag. Er mag gestemd worden tot 21.00.

Deelnemers
1. Punjab
2. Weightboy
3. Lm7790
4. Dennisopjebeeld
5. wauter
6. Alley Cat
7. Penose')
8. z1000
9.
10. sanca
11. diaephi
12. Jorgyboy
13.
14. NIKKK
15.
16.
17. Woopy
18. Biobeast

Laatst bewerkt:
Hmm..
Ik stem voorlopig op Alley Cat
Zijn rol is mij te opzichtig. Dat zou een hele goede Big T kunnen zijn imo.
Bedankt, ik denk zelf ook dat ik een hele goede Big T zou kunnen zijn.

Maar over het algemeen loopt de wolf juist niet zo voorop. De reden daarvoor blijkt nu al, je krijgt dan namelijk vanzelf stemmen tegen.

Penose speelt nog wat minder actief dan de laatste tijd, maar denk dat hij gewoon wat van slag is omdat er een vrouw meespeelt. Ga in ieder geval niet op hem stemmen, maar dat is bekend. :cool:

Woopy valt me niet zo op. Heeft dag 1 natuurlijk gemist. Lastige is ook dat we gewoon nog geen flauw idee hebben, dus het is moeilijk echt iets nuttigs te posten. Zo nuttig ben ik ook nog niet geweest, ik doe mijn best maar vooralsnog levert het niks op.

Ik heb net als Woopy de indruk dat de stijl van Wauter lijkt op zijn stijl van de vorige game. Waarin hij dus cult was. Kan toevallig zijn, maar het is zeker iets om rekening mee te houden.

*edit* Prachtig verhaal weer. En weer een burger eruit. Opzichtige wraakactie van Z1000, of iemand die wil dat we dat denken?

Ik ben nog behoorlijk zoekende naar de hint

Edit: vind het sws raar om te stemmen voordat je het nieuwe verhaal hebt gelezen. Nogal verdacht Punjab!!

Bedankt, ik denk zelf ook dat ik een hele goede Big T zou kunnen zijn.

Maar over het algemeen loopt de wolf juist niet zo voorop. De reden daarvoor blijkt nu al, je krijgt dan namelijk vanzelf stemmen tegen.

Penose speelt nog wat minder actief dan de laatste tijd, maar denk dat hij gewoon wat van slag is omdat er een vrouw meespeelt. Ga in ieder geval niet op hem stemmen, maar dat is bekend. :cool:

Woopy valt me niet zo op. Heeft dag 1 natuurlijk gemist. Lastige is ook dat we gewoon nog geen flauw idee hebben, dus het is moeilijk echt iets nuttigs te posten. Zo nuttig ben ik ook nog niet geweest, ik doe mijn best maar vooralsnog levert het niks op.

Ik heb net als Woopy de indruk dat de stijl van Wauter lijkt op zijn stijl van de vorige game. Waarin hij dus cult was. Kan toevallig zijn, maar het is zeker iets om rekening mee te houden.

*edit* Prachtig verhaal weer. En weer een burger eruit. Opzichtige wraakactie van Z1000, of iemand die wil dat we dat denken?

Ik maak één fout en ik word direct gebrandmerkt als cult. Als je burger bent zo mijn stemgedrag van gisteren je nochtans genoeg moeten zeggen.

Wat je zegt over penose is puur zever en dat weet je zelf ook wel.

Laatst bewerkt:
En een onweerlegbare proef, wijst uit: wie is een boef.

Kan ik niet tegenspreken.
Heb tot nu toe ook nog niet erg veel gevolgd. Eerste dag wist ik niet eens dat ik meespeelde, gisterenvoormiddag nogal druk op het werk, weinig zichtbare hints om mee te werken, weinig posts in het algemeen waardoor daar dus ook weinig uit af te leiden valt... Ook het grote aantal nieuwe spelers maakt het moeilijk, aangezien je hun speelstijl nog niet kent. Ik kan er allemaal niet veel mee.

Weightboy en trainandgain hebben tot nu toe nog geen stem uitgebracht als ik het goed zie? Ik veronderstel dat ze uitgeschreven worden?

Als ik al wat vroege gokjes mag doen, zou ik zeggen dat jij en Lm7790 cult zijn.
Ik kan me vergissen, maar ik meen jouw speelstijl van het vorige spel, waar we samen cult waren, te herkennen in enkele van je posts. Lm7790 is een grotere gok, aangezien we haar speelstijl nog niet kennen. Maar ook van haar zijn er posts die me "new-cult" achtig lijken.

Je normale cultspeelstijl, je gaat nooit iemand direct verdenken maar dikwijls hier en daar eens iemand verdenken maar er zelf nooit op ingaan. Ik gun je nog het voordeel van de twijfel omdat je dag één minder hebt kunnen meespelen.

---------- Toegevoegd om 10:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:19 ----------

Nacht 2

http://8020.photos.jpgmag.com/1922173_223789_91a7176bbc_p.jpg

In de nacht haast Big T zich door de wandelgangen,
opnieuw weer van plan om eiwit af te vangen.
Onderweg naar een prooi heeft T gauw in de gaten,
dat IMBAatwork zijn deur open heeft gelaten.
T opent zijn mond, niet gelijk om gains te winnen,
in plaats van directe actie spreekt hij rustig de zinnen;
'Ook al neem ik je gains onder dwang,
wees voor dit lot toch geen een moment bang.
Zo erg is het niet om een ecto te zijn,
ook mijn beste vriend, leeft met een lichaam heel klein.
Met EricR ben ik het sabbelen begonnen,
ik ontnam hem de gains die hij had gewonnen.
Eric is een wijs man, en zijn verre reizen waren mooi.
Hij maakte foto's van mij, en toen werd hij mijn prooi.
Inmiddels doet het ontbreken van gains hem niet iets,
hij is nu zelfs fanatiek gaan sporten op de fiets.
Dus je zult je bij je lot neer moeten leggen.'
En dit is alles wat Big T aan IMBA had te zeggen.
Want hierop liet hij zich over IMBA neer buigen,
om de levenslust van de jongeman uit hem te zuigen.

Wat me opvalt aan het verhaal is dat BigT specifiek IMBA wilt aanspreken, het lijkt te insinueren dat BigT en Eric elkaar kennen. Eric maakte ook foto's van hem dus zou BigT een fotograaf kunnen zijn? Iemand die zich wat bezig houd met foto's?

Enige zaken die mij opvallen;
Fotografie » betrekking op EricR
Fietsen » betrekking op wie? Z1000
Bloem met bij » betrekking op het leegzuigen van IMBA

Ik zie niet echt direct een hint waar we iets mee kunnen.

Behalve Z1000, was hij niet gestopt met BB en gaan fietsen? En later toch weer gaan BB? Ik weet niet meer zeker of dit Z1000 was..

Punjab heeft bij hobby's fotografie staan

Schilderij uit het vorige verhaal eindelijk getraceerd. Het is "Dronken gezelschap bij stadspoort" van Cornelis de Wael.
Het feit dat ik hier mijn best voor heb moeten doen zegt me dat het een hint is.

Weinig informatie te vinden over het schilderij. Eerste wat bij mij opkwam was daarom de rivier de waal. Nijmegen is de bekendste en grootste stad langs de waal.
Krimlo woont in Nijmegen. Is gisteren na het verhaal vervangen door Biobeast. Maar dus ná het verhaal.

Iemand anders die er wellicht meer van kan maken?

Punjab heeft bij hobby's fotografie staan

Punjab heeft redelijk wat gepost in het fototopic van EricR. Mijn stem gaat dus voorlopig naar punjab

Het enige waar ik me zorgen over maak is de rare stemwisseling van hem in de eerste ronde. Waarom zou hij nu switchen als cult tussen twee burgers dan. Onwetenheid?

Schilderij uit het vorige verhaal eindelijk getraceerd. Het is "Dronken gezelschap bij stadspoort" van Cornelis de Wael.
Het feit dat ik hier mijn best voor heb moeten doen zegt me dat het een hint is.

Weinig informatie te vinden over het schilderij. Eerste wat bij mij opkwam was daarom de rivier de waal. Nijmegen is de bekendste en grootste stad langs de waal.
Krimlo woont in Nijmegen. Is gisteren na het verhaal vervangen door Biobeast. Maar dus ná het verhaal.

Iemand anders die er wellicht meer van kan maken?

Hmm hier moet ik toch wat van weten te maken met mijn kunstgeschiedenis studie.. Ff denken.

Punjab heeft redelijk wat gepost in het fototopic van EricR. Mijn stem gaat dus voorlopig naar punjab

Het enige waar ik me zorgen over maak is de rare stemwisseling van hem in de eerste ronde. Waarom zou hij nu switchen als cult tussen twee burgers dan. Onwetenheid?

Ik zou je stem in ieder geval herzien.

Feit dat LM zo ontzettend fel is na mijn stem op Alley Cat, vind ik overigens ook vreemd. Dat kan betekenen dat ze 1 van het verliefde stelletje is, of dat ze Cult is en weet dat Alley ook Cult is en misschien zelfs de Big T.

Alley zijn argument klinkt natuurlijk logisch, maar juist daarom kun je zo'n underdog rol aannemen, omdat niemand het zou verwachten.

Terug
Naar boven