Fitness Seller

Het DBB Weekend

Hmm hier moet ik toch wat van weten te maken met mijn kunstgeschiedenis studie.. Ff denken.
En dan moet iemand die nog nooit langer dan twee seconden naar een schilderij gekeken heeft uitvinden welk schilderij het is ... :rolleyes:

Weightboy zei:
Weinig tijd om te typen, eindstand van introweek Nijmegen is 2 chicks, no ****s given helaas...:sad:

Wel basis gelegd bij een andere chick (8/10), binnenkort even appen voor een filmpje in haar kamer
Weightboy heeft ook een link met Nijmegen.

En speelt verder vrij eigenaardig trouwens, zoekt wel soms naar hints maar heeft nog niet eens gestemd. Komt over als iemand die wel wilt sturen, maar vooral geen kant wil kiezen. Dat vind ik wel wolf of cult-gedrag.

Foto-hint van Wauter vind ik ook wel goed trouwens. Zal ook nog eens even in dat topic neuzen.

Je normale cultspeelstijl, je gaat nooit iemand direct verdenken maar dikwijls hier en daar eens iemand verdenken maar er zelf nooit op ingaan. Ik gun je nog het voordeel van de twijfel omdat je dag één minder hebt kunnen meespelen.

Zeg toch al dat ik weinig zekerheid heb. Maar aangezien er weinig komt, moet ik toch iets.

Als ik correct zou zijn dat je cult bent, zou je stemgedrag helemaal zo vreemd niet moeten zijn.
In de eerste ronde maakt het allemaal niet veel uit. Dan kan iedereen een verkeerde stem plaatsen, dus kan je als cult makkelijk meegaan zonder op te vallen.
Gisteren ging je op diaephi maar veranderde je je stem nog naar krimlo toen diaephi bijna letterlijk zei dat hij de jager was. Op zich ook niet gek. Diaephi ging er toch al zo goed als zeker uit gezien het uur, dus dan is het handig om als cult nog snel op een ander te stemmen zodat je achteraf kan zeggen dat je doorhad dat diaephi goed was en daardoor niet meer op hem wou gaan. Dat zou dan enkel willen zeggen dat Krimlo (nu Biobeast) ook een goeie is, naar alle waarschijnlijkheid.

Maar goed, ook als je burger bent, zou je stemgedrag ook niet vreemd zijn, dus daar ga ik niet op af.

Mijn verdenking is enkel op basis van enkele van je posts. De manier waarop je jezelf verdedigt, de manier waarop je verdachten onder de aandacht brengt,... Maar zoals ik zeg, is het te vroeg om op basis daarvan een zware verdenking te plaatsen. Enige reden waarom ik het allemaal post, is omdat er voor de rest weinig actie is en er toch IEMAND verdacht moet worden zodat er een discussie kan ontstaan, zodat daarna weer naar de reacties en verdedigingen gekeken kan worden.

En dan moet iemand die nog nooit langer dan twee seconden naar een schilderij gekeken heeft uitvinden welk schilderij het is ... :rolleyes:

Weightboy heeft ook een link met Nijmegen.

En speelt verder vrij eigenaardig trouwens, zoekt wel soms naar hints maar heeft nog niet eens gestemd. Komt over als iemand die wel wilt sturen, maar vooral geen kant wil kiezen. Dat vind ik wel wolf of cult-gedrag.

Foto-hint van Wauter vind ik ook wel goed trouwens. Zal ook nog eens even in dat topic neuzen.

Enige twee spelers die serieus in dat topic hebben gepost zijn biobeast en Punjab. Biobeast reageert alleen in de aard van dat het mooie foto's zijn en Punjab lijkt echt een fotoliefhebber te zijn die er zelf ook wel wat van kent. Die bijenfoto moet ons sowieso naar dat topic leiden en naar een badguy dus dan denk ik dat Punjab een cultrol heeft. (tenzij iemand met een betere hint komt)

Even een toevoeging aan mijn vorige post:
In de tijd die ik nodig had om die post te typen, is er blijkbaar toch eens wat actie gekomen :p Enkele delen van mijn post mogen dus genegeerd worden ;)

---------- Toegevoegd om 10:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------

Enige twee spelers die serieus in dat topic hebben gepost zijn biobeast en Punjab. Biobeast reageert alleen in de aard van dat het mooie foto's zijn en Punjab lijkt echt een fotoliefhebber te zijn die er zelf ook wel wat van kent. Die bijenfoto moet ons sowieso naar dat topic leiden en naar een badguy dus dan denk ik dat Punjab een cultrol heeft. (tenzij iemand met een betere hint komt)

Biobeast is er nu pas bij, dus ik veronderstel dat die hint nog niet naar hem kan verwijzen.
Punjab lijkt me een mogelijke match. Vond enkele van zijn posts ook al wat raar, maar heb het tot nu toe steeds weggewuifd aangezien ook hij nieuw is.

Zeg toch al dat ik weinig zekerheid heb. Maar aangezien er weinig komt, moet ik toch iets.

Als ik correct zou zijn dat je cult bent, zou je stemgedrag helemaal zo vreemd niet moeten zijn.
In de eerste ronde maakt het allemaal niet veel uit. Dan kan iedereen een verkeerde stem plaatsen, dus kan je als cult makkelijk meegaan zonder op te vallen.
Gisteren ging je op diaephi maar veranderde je je stem nog naar krimlo toen diaephi bijna letterlijk zei dat hij de jager was. Op zich ook niet gek. Diaephi ging er toch al zo goed als zeker uit gezien het uur, dus dan is het handig om als cult nog snel op een ander te stemmen zodat je achteraf kan zeggen dat je doorhad dat diaephi goed was en daardoor niet meer op hem wou gaan. Dat zou dan enkel willen zeggen dat Krimlo (nu Biobeast) ook een goeie is, naar alle waarschijnlijkheid.

Maar goed, ook als je burger bent, zou je stemgedrag ook niet vreemd zijn, dus daar ga ik niet op af.

Mijn verdenking is enkel op basis van enkele van je posts. De manier waarop je jezelf verdedigt, de manier waarop je verdachten onder de aandacht brengt,... Maar zoals ik zeg, is het te vroeg om op basis daarvan een zware verdenking te plaatsen. Enige reden waarom ik het allemaal post, is omdat er voor de rest weinig actie is en er toch IEMAND verdacht moet worden zodat er een discussie kan ontstaan, zodat daarna weer naar de reacties en verdedigingen gekeken kan worden.

Nogmaals, je probeert me weer heel stil zwart te maken maar gaat me nooit echt bestempelen als cult of op me stemmen. Typisch wat je als cult zou doen. Een mogelijk voorzichtig idee planten en dan hopen dat de minder slimme burgers je volgen.

Natuurlijk breng ik verdachten onder de aandacht? Dat is toch de bedoeling van dit spel, proberen de badguys eruit te vissen? Je kan toch moeilijk ontkennen dat de bijenfoto at random gekozen is. Het verhaal vermeld specifiek dat BigT en EricR elkaar kennen. De foto leid naar het fototopic waarin Punjab eruit springt. Dan durf ik gerust ervan punjab te verdenken dat hij een cult is.

Dat diaphi jager was wel duidelijk na zijn hint (al had jammer genoeg niet iedereen dit door). Dan is het toch heel logisch dat ik die er probeer in te houden?

Ik speel helemaal niet anders als anders.

Spel zegt alleen nog heel weinig

En een onweerlegbare proef, wijst uit: wie is een boef. staat er in het wit.

de onweerlegbare proef slaat denk ik op de foto en de link in het verhaal over EricR en het fototopic. Punjab is van degenen die meedoen in dit spel de fotoliefhebber dus ik gok dat hij de gegarandeerde bad guy is. Denk niet dat het Big-T is, maar een hater is ook goed.

Echter wat betreft de Big-T. Hij maakt goede kills, d.w.z. dat het een nieuweling is die goed inzicht heeft of gokt, of waarschijnlijker iemand die al langer meespeelt aangezien de spelers die er uit zijn gemoeten, ook 'ervarener' spelers zijn. Wauter komt hiermee in een minder goed daglicht, net zoals bijv. z1000

Ik speel helemaal niet anders als anders.

Spel zegt alleen nog heel weinig

Ff een aantal posts van je quoten:

Zie je dit woopy?

Echte liefde..

Inderdaad... Wat wil je nou diaephi ?
Je zegt dat je geen tijd hebt?

Bij mij stond er heel wat anders, maarja dat is privé.

diaephi

Die daephi is gisteravond voor het laatst online geweest.

---------- Toegevoegd om 16:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------

Ik heb karma van Lm7790 gehad
Denk dat ze verkering wilt

Ik heb gewoon niet gestemd.
Schande!
Sorry boys en meisje

Anders zoek je altijd wel mee naar hints. Nu zever je alleen wat, het enige nuttige dat je gepost hebt is dat diaephi een tijdje niet online was maar toen was het al vrij zeker dat diaephi eruit zou vliegen dus veel hebben we er niet aan.

Nogmaals, je probeert me weer heel stil zwart te maken maar gaat me nooit echt bestempelen als cult of op me stemmen. Typisch wat je als cult zou doen. Een mogelijk voorzichtig idee planten en dan hopen dat de minder slimme burgers je volgen.

Natuurlijk breng ik verdachten onder de aandacht? Dat is toch de bedoeling van dit spel, proberen de badguys eruit te vissen? Je kan toch moeilijk ontkennen dat de bijenfoto at random gekozen is. Het verhaal vermeld specifiek dat BigT en EricR elkaar kennen. De foto leid naar het fototopic waarin Punjab eruit springt. Dan durf ik gerust ervan punjab te verdenken dat hij een cult is.

Dat diaphi jager was wel duidelijk na zijn hint (al had jammer genoeg niet iedereen dit door). Dan is het toch heel logisch dat ik die er probeer in te houden?

Je begrijpt duidelijk niet wat ik allemaal zeg, of je wil het niet begrijpen :p

Maakt niet uit.

Ff een aantal posts van je quoten:

Anders zoek je altijd wel mee naar hints. Nu zever je alleen wat, het enige nuttige dat je gepost hebt is dat diaephi een tijdje niet online was maar toen was het al vrij zeker dat diaephi eruit zou vliegen dus veel hebben we er niet aan.

Ik doelde toen op dat we misschien verkeerd zaten, want er werd gezegd dat zijn speelstijl anders was.

En helpen met hints doe ik al een tijdje niet meer hoor..
Of ik moet er tegen aan lopen

Je begrijpt duidelijk niet wat ik allemaal zeg, of je wil het niet begrijpen :p

Maakt niet uit.

Is andersom maar jij hebt als speelstijl sowieso minder direct, je houd je wat op de achtergrond en gaat nooit duidelijke aanwijzingen. Daarom kan ik voorlopig nog niet echt duidelijk zeggen aan welke kant je staat maar het is in ieder geval apart.

de onweerlegbare proef slaat denk ik op de foto en de link in het verhaal over EricR en het fototopic. Punjab is van degenen die meedoen in dit spel de fotoliefhebber dus ik gok dat hij de gegarandeerde bad guy is. Denk niet dat het Big-T is, maar een hater is ook goed.

Echter wat betreft de Big-T. Hij maakt goede kills, d.w.z. dat het een nieuweling is die goed inzicht heeft of gokt, of waarschijnlijker iemand die al langer meespeelt aangezien de spelers die er uit zijn gemoeten, ook 'ervarener' spelers zijn. Wauter komt hiermee in een minder goed daglicht, net zoals bijv. z1000

Enige wie je kan linken aan boef ben ik.

Ik zou het wel goud vinden als jullie mij eruit stemmen.
Dan betekent het dat de cults hier heel erg goede zaken doen!
Ik ga in het topic van EricR in ieder geval even op zoek naar een foto met iets wits?

Wie, is een boef.

Maar wie is "wie"?

Ik denk dan vanwege de beginletter Weightboy, Woopy of Wauter. Vind van die drie Weighboy het meest verdacht vanwege gedrag en in mindere mate de schilderij hint (waar ik zelf ook niet heel erg van overtuigd ben).
Wauter en Woopy verdenken echter elkaar, beide zijn goede spelers dus best een grote kans dat een van die twee gelijk heeft.

Foto-hint naar Punjab vind ik wel redelijk overtuigend in ieder geval. Bovendien stemt hij ook op mij, dus voor nu Punjab.

Twee kills pas, kan dus makkelijk geluk zijn.

Bovendien herinner ik me Vincenzio nog die voor het eerst meedeed en het presteerde zeven goede kills te maken.

Whut?
Ik maak een post, jij reageert er op, ik zeg dat je me niet begrijpt, en dan zeg jij dat ik het ben die jou niet begrijpt? Hoe is dat mogelijk in deze setup? :p

Momenteel bekijken: 12 gebruiker(s) (7 leden
arrow-10x10.png
en 5 gasten) dit topic ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,

De verloren zoon is terug!

DennisOpJeBeeld is volgens mij ook slecht.

Maar PunJab wil ik nu wel meegaan.

Toch maar even toelichten. Heb toch niets beters te doen :)

Ik uit enkel een mogelijke verdenking. Niets bijzonders. Je hoeft er ook niet zo op in te gaan, dan is binnen een half uur iedereen het alweer vergeten :)

Ik zeg: "de manier waarop" je verdachten onder de aandacht brengt. En nee, ik ga geen voorbeelden met uitgebreide analyses typen, want daar heb ik echt geen zin in aangezien ik je nu ook niet zo sterk verdenk.
Over die hint met die foto zeg ik ook helemaal niets. Weet niet waarom je dat er bij haalt.

Ik heb al uitgelegd waarom het als cult niet raar zou zijn om je stem te veranderen, en heb ook gezegd dat het ook als burger heel normaal stemgedrag zou zijn. Hier zeg ik dus helemaal niets mee, dus waarom je daar over klaagt, weet ik ook niet :)

Uiteindelijk zeg ik heel weinig, maar je gaat er wel lekker op in. Wil weinig zeggen, maar is wel grappig :p

Hmm haha vervelende cults :mad:

Ter verdediging; ik ben nieuw in the game. ik ben daardoor natuurlijk ook niet bevooroordeeld en zoek natuurlijk eerder op plekken waar ervaren spelers niet meer zullen zoeken. Wat niet betekend dat daar niet gezocht dient te worden!

Verder als hint denk ik dat jullie HIER enorm veel aan mij zouden kunnen hebben.

Zie dat ik het loodje heb moeten leggen, jammer.
Zie ook dat de cults goede zaken doen.
Succes burgers, maar ik denk dat het spel al gespeeld is.

Terug
Naar boven