ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Top! Mijn vriendin vindt nu ook net die max 14 dagen regel. De denkwijze doet bijbels aan.
Of hier 🤣🤣
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Top! Mijn vriendin vindt nu ook net die max 14 dagen regel. De denkwijze doet bijbels aan.
Of hier 🤣🤣
Mijn broer moet deze week bijna 2 jaar na hospitalisatie met covid terug op onderzoek want zijn klachten komen terug en zijn witte bloedcellen zijn al maanden torenhoog.Ja wat moeten ze anders? Veel longpatiënten zullen langer dan 2 weken wat klachten houden.
Met die diarreesessies van jou spendeer je daar toch voldoende tijd?Mijn broer moet deze week bijna 2 jaar na hospitalisatie met covid terug op onderzoek want zijn klachten komen terug en zijn witte bloedcellen zijn al maanden torenhoog.
Long Covid sucks...
Deze topics gaan veel te hard ook, ik post iets en zit met 15 notificaties de dag erna terwijl ik enkel op het toilet tijd heb om ze te bezien.
Is dat niet een herinfectie dan?Mijn broer moet deze week bijna 2 jaar na hospitalisatie met covid terug op onderzoek want zijn klachten komen terug en zijn witte bloedcellen zijn al maanden torenhoog.
Long Covid sucks...
Dat verklaart de inhoudMet die diarreesessies van jou spendeer je daar toch voldoende tijd?

Ze komen sporadisch op, ik heb er enkele weken geleden 2 weken aan een stuk last van gehad, vandaar dat ik nu hopeloos achterloop op planning met het afwerken van mn huis.Met die diarreesessies van jou spendeer je daar toch voldoende tijd?
Waarschijnlijk niet want hij werd regelmatig getest. Er zitten een pak auto-immuunziekten in de familie, en ik heb de bloeduitslag zelf nog niet gezien om te vergelijken met die van mijn lymfekliertumor een 10 jaar geleden.
Dat is wel handig voor als je bang bent dat de overheid je volgt via je telefoontje.
Een soort van Rachel Dolezal.Prachtig hoe iemand die aan de ene kant staat en daar ook gewoon aan meedoet het voor mensen met een ander standpunt opneemt.
Prachtig hoe iemand die aan de ene kant staat en daar ook gewoon aan meedoet het voor mensen met een ander standpunt opneemt.
Bent in de war gemaakt over welke kanten er zijn. Er zijn mensen die autoriteit op anderen willen dwingen en er zijn mensen die dat niet doen, alle rest is misleiding.Prachtig hoe iemand die aan de ene kant staat en daar ook gewoon aan meedoet het voor mensen met een ander standpunt opneemt.
Prachtig hoe iemand die aan de ene kant staat en daar ook gewoon aan meedoet het voor mensen met een ander standpunt opneemt.
Een weldenkend mens laat zich, zonder er verder bij na te denken, gewoon vaccineren zou ik zo zeggen.Je staat denk ik niet echt aan "een kant" als je een vaccin neemt. Ik denk dat velen hier zo over denken en elk weldenkend mens tegen een G2 beleid is.
Alleen onnozele mensen die niet verder komen dan "maar door hun hebben wij deze maatregelen" zoals de hele propaganda is ingezet met het de schuld geven van dit hele gebeuren aan ongevaccineerden denken zo.
En dat terwijl we nu in lockdown zitten terwijl 90% gevaccineerd is, zijn er nog die niet wakker worden en denken dat het nog door de overige 10% komt. Schande.