XXL Nutrition

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Ik kan zo snel niet vinden hoe ze het nut (en effect) van een mondkapje testen. Lees ik er overheen?
In de fieldlab onderzoeken waren er testgroepen met en zonder mondkapje. Daar is nergens uitgekomen dat de mondkapjes nut hebben. Toch dragen we ze massaal, ook op plekken waar je prima anderhalve meter kan bewaren.
Met andere woorden: die dingen dragen we ook zonder dat het nut heeft. Waarom zijn we nog altijd zo idioot bang voor het virus?

Als je niet obees bent, geen man bent, en niet 60+ bent, hoe groot is dan de kans dat je in het ziekenhuis komt? De kans is groter dat je antistoffen hebt! Maarja, met die pcr testen zullen we dat niet ontdekken.

Ondertussen worden obeese 18+ers gevaccineerd, en menig 60+er moet nu nog op het vaccin wachten. Het gaat allemaal nergens over zo. Kijk naar buiten, het is prachtig weer. Waarom kunnen we nog niet massaal naar het terras? Zoals Gommers al aangaf, zou dat veilig moeten zijn.

In de fieldlab onderzoeken waren er testgroepen met en zonder mondkapje. Daar is nergens uitgekomen dat de mondkapjes nut hebben. Toch dragen we ze massaal, ook op plekken waar je prima anderhalve meter kan bewaren.
Met andere woorden: die dingen dragen we ook zonder dat het nut heeft. Waarom zijn we nog altijd zo idioot bang voor het virus?

Als je niet obees bent, geen man bent, en niet 60+ bent, hoe groot is dan de kans dat je in het ziekenhuis komt?

Ondertussen worden obeese 18+ers gevaccineerd, en menig 60+er moet nu nog op het vaccin wachten. Het gaat allemaal nergens over zo. Kijk naar buiten, het is prachtig weer. Waarom kunnen we nog niet massaal naar het terras? Zoals Gommers al aangaf, zou dat veilig moeten zijn.
Er zijn toch geen fieldlabs geweest waarbij besmette mensen zijn toegelaten? Dat zou pas een goede test zijn. Bij de meeste fieldlab tests was sowieso vrijwel niemand besmet. Dan maakt het mondkapje inderdaad niet uit.

Ik bedoel vooral dat die experimenten nogal biased zijn, dus conclusies over mondkapjes zijn niet geldig buiten events met tests...

Laat jij je kinderen maar lekker opgroeien met corona testen voor elke snotneus. Ik doe er niet aan mee.
Dat ga ik zeker niet doen, ik ben er 1 keer met ze geweest en het koste me te veel tijd en moeite om 3 dagen eerder uit de thuisquarantaine te mogen. Ik zeg alleen dat mijn kinderen een tandarts bezoek enger vinden.

Er zijn toch geen fieldlabs geweest waarbij besmette mensen zijn toegelaten? Dat zou pas een goede test zijn. Bij de meeste fieldlab tests was sowieso vrijwel niemand besmet. Dan maakt het mondkapje inderdaad niet uit.

Ik bedoel vooral dat die experimenten nogal biased zijn, dus conclusies over mondkapjes zijn niet geldig buiten events met tests...
Dit is een beetje hetzelfde als een mega groepsorgie organiseren waar geen condooms gebruikt mogen worden en als er na afloop niemand seropositief is roepen dat je met condooms niet extra beschermd bent tegen HIV.

• Like
Waarderingen: Pren
Ik vind ook dat als die thuisquarantaine voor kinderen blijft, dat dat gewoon 10 dagen moet zijn en je niet mensen moet overhalen de kinderen te laten om ze zo weer eerder naar school te mogen sturen. De testuitslag hoef (kan zelfs niet als je geen digi-D aanvraagt voor je kind) je niet te overleggen, dus het werkt alleen maar “fraude” in de hand.

Dit is een beetje hetzelfde als een mega groepsorgie organiseren waar geen condooms gebruikt mogen worden en als er na afloop niemand seropositief is roepen dat je met condooms niet extra beschermd bent tegen HIV.
Ja, tot op zekere hoogte heb je gelijk.

Mondkapjes draag je niet voor jezelf, die draag je voor een ander.
Mondkapjes zouden werken tegen de aërosolen, toch? Maar anderhalve meter afstand houden werkt daar ook tegen. En in de buitenlucht heb je er ook minder last van.

Dus als jij negatief getest bent, anderhalve meter afstand kan houden, of in de buitenlucht bent, wat hebben die mondkapjes dan voor nut?
Dan is het hetzelfde als meerdere condooms over elkaar trekken.

Coronavirussen bestaan al heel lang, het is een verzamelnaam. En we worden lang niet van alle coronavirussen ziek.

Ik ben er wel voor dat kinderen tot en met hun 18de verplicht elk jaar 1 of meerdere keren een corona vaccinatie krijgen.
Zijn ze alvast gewend aan injecties, kunnen we daarna overgaan op steroids
Krijgen we ook geen topics meer van die f**gots die niet durven te injecten

Mondkapjes zouden werken tegen de aërosolen, toch?
Alleen tegen de grotere spetters. Dus vergelijk het met een sok als condoom gebruiken. Weinig nut dus met een virus. En dat is al decennia zo niet een eeuw lang onderzocht maar plots moet het allemaal weer opnieuw.

Alleen tegen de grotere spetters. Dus vergelijk het met een sok als condoom gebruiken. Weinig nut dus met een virus. En dat is al decennia zo niet een eeuw lang onderzocht maar plots moet het allemaal weer opnieuw.
Ik wil ook niet weten wat jullie mannen allemaal met oude sokken doen :roflol:

Geloof dat we wel in een corona forum zijn veranderd niemand anders dat opgevallen? 🤣

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.396
Helemaal van het padje.
"What we have is essentially a new pandemic," she said. The new virus is "significantly more deadly, significantly more infectious."

UK hanteerd een travel ban met pasen. Als je niet de juiste reden hebt om op reis te gaan 5000 gbp boete.

Hebben de grote leiders iets tegen die feestdagen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.398
UK hanteerd een travel ban met pasen. Als je niet de juiste reden hebt om op reis te gaan 5000 gbp boete.

Hebben de grote leiders iets tegen die feestdagen?
Is vakantie geen juiste reden om te reizen? Ik kan geen betere reden verzinnen om te reizen.

Is vakantie geen juiste reden om te reizen? Ik kan geen betere reden verzinnen om te reizen.
Legally-permitted reasons for foreign travel currently include work, volunteering, education, medical needs, and to attend weddings or funerals.

From next week the ban on leaving the UK will become a specific law, backed up by the threat of a fine.
Under the current plan for easing restrictions, the earliest date people in England could go abroad for a holiday would be 17 May.

Distopie.

Terug
Naar boven