MuscleMeat

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Ik verbaas mij al maanden dat er totaal geen kritische vragen worden gesteld. Wat zijn dat voor journalisten tegenwoordig of mogen ze dat niet of wat?

Daarnaast erger ik me ook al sinds het begin aan de toon, woordkeuzes, eigenlijk überhaupt de manier van praten van Mark en Hugo tijdens die persconferenties. Net alsof hij tegen kleuters praat. Ik weet wel dat het gros niet bijster slim is maar komop.
En precies hetzelfde gebeurd nu in de VS. Biden-Haris (of moet ik zeggen Obama 3) krijgen alleen maar softball vragen.

En precies hetzelfde gebeurd nu in de VS. Biden-Haris (of moet ik zeggen Obama 3) krijgen alleen maar softball vragen.
En pers die voor de tuin staat weg te zwijnen over wat een ideaal koppel het is en een leuke honden ze hebben. Eindelijk rust in de wereld nu die oranje gek er weg is.

Vandaag (24 maart) zijn er 7.624 nieuwe positieve tests gemeld. Dat zijn er 1.999meer dan de vorige waarde.

Vandaag (24 maart) zijn er 7.624 nieuwe positieve tests gemeld. Dat zijn er 1.999meer dan de vorige waarde.
Iedereen naar de schuilkelders! Vrouwen en kinderen eerst!
prepare black sails GIF by STARZ

Het zou super zijn als iedereen stopte met zich te laten testen, gewoon om te zien wat ze nu weer zouden bedenken.

Wat is je punt?

Als je kijkt naar de routekaart, dan zouden we kunnen versoepelen als we twee weken onder de 35 besmettingen per 100.000 mensen zitten.

Het aantal wat jij noemt, is 43,8 per 100.000 mensen. Dus ja, de aantallen zijn hoog.

Maar die routekaart is op basis van dat niemand gevaccineerd wordt. Er zijn ook steeds meer mensen die ooit besmet zijn geweest, dus steeds meer mensen met antistoffen. Er wordt nu wel heel massaal getest. Logisch dat de cijfers een vertekend beeld geven.

De ziekenhuisopnamen stijgen niet noemenswaardig. Als je op het dashboard kijkt, zie je dat de ic opnames wel stijgen. Vreemdgenoeg staat op het dashboard niet wat voor mensen er nu op de ic belanden. Mogelijk zou je met vaccineren daar opin kunnen spelen, juist omdat het zo graag gaat

Dat krijg je dus als je de avondklok verlaat! Laten we die maar snel weer een uur eerder maken nu het nog kan!

Het zou super zijn als iedereen stopte met zich te laten testen, gewoon om te zien wat ze nu weer zouden bedenken.
Dan worden alleen nog patiënten in de ziekenhuizen getest wat 100% percentage positief geeft en dus door het regeermodel als het einde van de wereld geinterpreteerd zal worden.

Laatst bewerkt:
Of als niemand meer naar het ziekenhuis ging.:loony:

Mensen laten zich over het algemeen juist minder testen (bij klachten, dus niet in het algemeen!).

Wat is je punt?

Als je kijkt naar de routekaart, dan zouden we kunnen versoepelen als we twee weken onder de 35 besmettingen per 100.000 mensen zitten.

Het aantal wat jij noemt, is 43,8 per 100.000 mensen. Dus ja, de aantallen zijn hoog.

Maar die routekaart is op basis van dat niemand gevaccineerd wordt. Er zijn ook steeds meer mensen die ooit besmet zijn geweest, dus steeds meer mensen met antistoffen. Er wordt nu wel heel massaal getest. Logisch dat de cijfers een vertekend beeld geven.

De ziekenhuisopnamen stijgen niet noemenswaardig. Als je op het dashboard kijkt, zie je dat de ic opnames wel stijgen. Vreemdgenoeg staat op het dashboard niet wat voor mensen er nu op de ic belanden. Mogelijk zou je met vaccineren daar opin kunnen spelen, juist omdat het zo graag gaat

Heulemoal niets. Gewoon ter info voor dit topic. Dacht sluit er wel mooi bij aan

En hoe bouw je vanaf je peutertijd dan precies een goede weerstand op? Juist door met je klauwen in de modder te rotzooien.
Ah, de goeie ouwe kindertijd. Wormen in de ontlasting, heroïnespuiten in het zandbakje van de basisschool. We zijn inderdaad wel aan het overdrijven met hygiëne. Ook dat 10 miljoen keer je handen ontsmetten met alcohol. Beetje je gezonde, natuurlijke flora continu nuken, je huid ontvetten en ruimte maken voor pathogenen.

Alleen is nu niet het aantal besmettingen het grootste probleem mbt tot de routekaart, maar het aantal mensen in het ziekenhuis en op de op de IC, dus ook bij een halvering van de dagelijkse besmettingen blijven we nog wel even in deze situatie zitten.

Terug
Naar boven