MuscleMeat

Het grote Avondklok/Lockdown topic

Bezoekers in dit topic

Ik weet niet wat erger is, geen onderscheid maken tussen wel of geen coronapatiënt zijn of geen onderscheid maken tussen patiënten en doden.

Ik heb het idee dat je de context en wat ik daarin duidelijk probeer te maken een beetje mist Steks :(

(of ik begrijp jouw reactie niet, dat kan ook natuurlijk)
 
Ik heb het idee dat je de context en wat ik daarin duidelijk probeer te maken een beetje mist Steks :(
Nee hoor. ;)

Ik ben trouwens echt benieuwd hoe dat voorheen gedaan werd met de grieppatiënten en griepdoden.
 
Mijn fout, ik meende me te herinneren dat Haga het ttt over doden had, maar het ging dus om patiënten.

Kijk, kijk, zou zouden alle discussies en debatten moeten gaan.
Niet schelden, doorvragen, verifiëren, transparantie, ego aan kant, eigen falen toegeven.

(Zo lang je mij uiteindelijk maar gelijk geeft natuurlijk :D)
 
1642458892438.png
 
Kijk, kijk, zou zouden alle discussies en debatten moeten gaan.
Niet schelden, doorvragen, verifiëren, transparantie, ego aan kant, eigen falen toegeven.

(Zo lang je mij uiteindelijk maar gelijk geeft natuurlijk :D)
Dat nooit!
 
Met de nadruk op: "op dit moment", dat wordt heus wel doorgedrukt.

Wat nu wil zin heeft is 1G, dat geeft een reductie van 45%. Wellicht is zo'n reductie wel wenselijk voor bedrijven, anders moeten ze alsnog dicht vanwege zieke medewerkers.

Volgens mij postte iemand laatst iets over een Scandinavisch land waar ze veel testen en waardoor alles daar open is.
 
Laatst bewerkt:
Met de nadruk op: "op dit moment", darwordt heus wel doorgedrukt.

Wat nu wil zin heeft is 1G, dat geeft een reductie van 45%. Wellicht is zo'n reductie wel wenselijk voor bedrijven, anders moeten ze alsnog dicht vanwege zieke medewerkers.

Volgens mij postte iemand laatst iets over een Scandinavisch land waar ze veel testen en waardoor alles daar open is.
In China doen ze dat ook, ik denk alleen niet dat Zero Covid een oplossing is voor de lange termijn.
Misschien wachten ze in China op een variant waar niemand meer aan dood gaat en dan dat beleid loslaten, maar tot die tijd is het daar lekker veel testen en lockdowns.
 
Gelooft iemand nog altijd in deze rekenmodellen?
 
Met de nadruk op: "op dit moment", darwordt heus wel doorgedrukt.

Wat nu wil zin heeft is 1G, dat geeft een reductie van 45%. Wellicht is zo'n reductie wel wenselijk voor bedrijven, anders moeten ze alsnog dicht vanwege zieke medewerkers.

Volgens mij postte iemand laatst iets over een Scandinavisch land waar ze veel testen en waardoor alles daar open is.
1g als in overal voor testen?

6x per week naar de gym, 6x per week testen?
 
Back
Naar boven