Fitness Seller

het grote 'awkward moment' topic

Bezoekers in dit topic

Misschienwas je vergeten je broek aan te trekken.
 
- vriendin nodigt me uit voor familiefeest
- zitten met de hele familie aan tafel om te eten
- haar broertje (13 jaar) wilt mijn nieuwe gsm eens bekijken
- ik geef het hem en ga even naar het toilet
- ik kom terug en iedereen zit me te bertstaren
- haar vader gooit me buiten en noemt me een pervert

- bleek de link naar de fb video, waar een meisje een hond doet nog open te staan (vriend had de dag ervoor de link doorgestuurd)
- haar broertje wou een grap uithalen met mijn fb en zag zo de vid net als haar hele familie
- fml

hebben je schoonouders zo'n hekel aan dieren?

---------- Post toegevoegd 2 May 2013 om 08:28 ----------

Nucleaire wind laat gang stinken -> Meisjes rennen met tranen in hun ogen en knijpen hun neus dicht voor de stank.

Liked dat sightseeing.

Ik kan het dus nog steeds:roflol:

als je scheten stinken eet je waarschijnlijk te veel eiwitten.
 
Afgelopen kerst bij de hema kerstballen gekocht in 2 maten. Ik vul thuis de boom met de standaardmaat en probeer bovenin de kleinere, maar dat is lelijk. Dus besluit de kleine te ruilen voor nog een doosje van de standaard maat. Sta bij de balie voor terugbrengen en zeg dat ik deze graag wil ruilen. De medewerker vraagt niet waarom, vaak wel. Ik ben zo vriendelijk na een stilte toe te voegen aan mijn tekst "Ik wil graag grotere ballen"...
 
1 van mijn ongemakkelijkste dingen op het werk was wel die x dat ik een foto tegen kwam van een hoge pief die hier werkt met een enorme rare zonnebril op omdat er een bedrijfsfeestje was oid. en die foto was zo geniaal dat ik hem rondstuurde naar me collega's (dacht ik) met de tekst moet je dit is zien. bleek ik in al me snelheid het mailtje naar die man te hebben gestuurd die er op stond. ****ing ongemakkelijk, ik heb de halve dag me verstopt achter me computer.
toen ik om half 4 zo sneaky mogelijk over de gang liep omdat ik naar huis wou kwam ik hem tegen en vroeg hij hoe ik aan die foto kwam. toen heb ik maar een wazig verhaal opgehangen dat ik de foto tegenkwam op het netwerk en het me leuk leek om die met hem te delen. :p

kwam ik best goed mee weg vond ik zelf, ik had al allerlei rampscenario's in me hoofd zitten.
 
1 van mijn ongemakkelijkste dingen op het werk was wel die x dat ik een foto tegen kwam van een hoge pief die hier werkt met een enorme rare zonnebril op omdat er een bedrijfsfeestje was oid. en die foto was zo geniaal dat ik hem rondstuurde naar me collega's (dacht ik) met de tekst moet je dit is zien. bleek ik in al me snelheid het mailtje naar die man te hebben gestuurd die er op stond. ****ing ongemakkelijk, ik heb de halve dag me verstopt achter me computer.
toen ik om half 4 zo sneaky mogelijk over de gang liep omdat ik naar huis wou kwam ik hem tegen en vroeg hij hoe ik aan die foto kwam. toen heb ik maar een wazig verhaal opgehangen dat ik de foto tegenkwam op het netwerk en het me leuk leek om die met hem te delen. :p

kwam ik best goed mee weg vond ik zelf, ik had al allerlei rampscenario's in me hoofd zitten.

Hopelijk heb je een vast contract :roflol:
 
Die keer dat ik vlak voor we uitgingen bij een vriend thuis zaten, en zijn ouders waren ook thuis. Op de een of andere manier ging het gesprek over roken, en ik versprak me en 'verraadde' die vriend van me dus.. Zijn ouders wisten niet dat hij rookte :o Wat voelde ik me verrot zeg
 
als je scheten stinken eet je waarschijnlijk te veel eiwitten.[/QUOTE]

ahhhh, is dat het.
 
>Was 14 jaar, en waren met de hele klas op kamp.
>Hadden 's avonds een kampvuur gemaakt, vond ik helemaal geweldig, voor het eerst alcohol etc.
>Langzamerhand wordt het steeds kouder, ik, vriend van me en een chick die mijn vriend achteraf gezien dus heel erg leuk vond en haar vriendin blijven over.
>Ondertussen was het fking koud maar ik had geen zin om alleen terug te gaan, dus ik blijf daar gewoon tot de rest ook gaat.
>Ondertussen had die chick haar vriendin overgehaald om terug te gaan, en ik bleef alleen met hun over.
>Ik krijg vervolgens de hele tijd hints van ze dat ik maar beter terug kon gaan, en dat zij later wel zouden komen.
>Na een uur lang snap ik het nog steeds niet en geven ze het op en gaan we met ze alle terug....
>Vervolgens wil m'n vriend dus bij die chick in haar tent gaan slapen
>Ik wou niet dat de gezelligheid ophield, dus ik nodigde mezelf uit.
>Krijg nog een hoop hints dat ik ze alleen moest laten, maar dringt niet tot me door.
>Zo fking clueless en uiteindelijk slaap ik dus ook daar
>Half jaar later snap ik pas wat er gaande was :o :o

Lang geduurd voordat ik daar om kon lachen :roflol:
 
Vieze cockblocker.
 
ondertussen in het 'gemiste kansen' topic...
 
Haha wat een k*tvent
 
Maatje van me valt net flauw in de juwelier toen ie oorbellen liet schieten

Beta
 
als je scheten stinken eet je waarschijnlijk te veel eiwitten.

heb je ooit een lekker ruikende scheet gelaten/geroken???


een eckte scheet hoort te stinken, en goed ook!
 
heb je ooit een lekker ruikende scheet gelaten/geroken???


een eckte scheet hoort te stinken, en goed ook!

ik heb mijn anus zo getraind dat ik alleen scheten laat tijdens het schijten. ik vind het ****ing ranzig als mensen zulke dingen doen waar anderen bij zijn.
 
ik heb mijn anus zo getraind dat ik alleen scheten laat tijdens het schijten. ik vind het ****ing ranzig als mensen zulke dingen doen waar anderen bij zijn.

elke zelf respecterende man laat scheten in gezelschap en schept er trots over op!
 
Back
Naar boven