XXL Nutrition

het grote 'awkward moment' topic

Bezoekers in dit topic

De keren dat m'n ma op m'n deur komt kloppen terwijl ik even bezig ben.. Vaak de deur ook probeert open te doen en ik ze dan hoor zeggen, "waarom is je deur nu op slot" :o

Echt hatelijk dit, en gebeurt vaak dat ze juist dan op m'n kamer moet zijn.:headbang:

Verdomme zeg dat je die problemen op je 27e nog moet hebben
 
Hoe kan je sober nken als je moeder steeds probeert binnen te komen?
 
  • Like
Waarderingen: mat
kan je spijtig genoeg onmogelijk combineren met parasiteren.

Zou wel lukken, met het geld dat ik gespaard heb zou ik wel enkele jaren iets kunnen huren.

Want alleen wonen durf je niet? Of jij wilt vanuit je moeders nest een mannetje die alles voor je doet?

Jawel, maar alleen is toch maar alleen, dan liever bij m'n ouders.. En zou idd wel graag een vrouw hebben die m'n was doet, strijkt, kookt.., geef ik gerust toe.

---------- Toegevoegd om 21:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

27j.. gast...

Alsof dat zo ongewoon is. Ben in elk geval niet van plan om hier de eerste 3 jaar te vertrekken. Rond m'n 35ste zie ik mij wel het huis verlaten.
 
Alsof dat zo ongewoon is. Ben in elk geval niet van plan om hier de eerste 3 jaar te vertrekken. Rond m'n 35ste zie ik mij wel het huis verlaten.

Ik had het niet over het feit dat je nog thuis woont op je 27ste, maar over het feit dat je moeder probeert binnen te komen (zoals bij een kind) en dat je deur niet op slot mag/dat ze die vraagt stelt aan een 27j oude 'man'.
 
Ik had het niet over het feit dat je nog thuis woont op je 27ste, maar over het feit dat je moeder probeert binnen te komen (zoals bij een kind) en dat je deur niet op slot mag/dat ze die vraagt stelt aan een 27j oude 'man'.

Ok, mja, is gewoon niet de gewoonte dat iemand hier een deur op slot doet. En zie mijzelf eig wel eerder als een kind dan als een volwassen man, ben altijd een moederskind geweest dusja..
 
Ok, mja, is gewoon niet de gewoonte dat iemand hier een deur op slot doet. En zie mijzelf eig wel eerder als een kind dan als een volwassen man, ben altijd een moederskind geweest dusja..

spreek dan af dat wnn je een sok op je deur hebt hangen dat je aan het fappen bent en ze niet mag storen, is je probleem zo opgelost :)
 
Zou wel lukken, met het geld dat ik gespaard heb zou ik wel enkele jaren iets kunnen huren.



Jawel, maar alleen is toch maar alleen, dan liever bij m'n ouders.. En zou idd wel graag een vrouw hebben die m'n was doet, strijkt, kookt.., geef ik gerust toe.

---------- Toegevoegd om 21:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------



Alsof dat zo ongewoon is. Ben in elk geval niet van plan om hier de eerste 3 jaar te vertrekken. Rond m'n 35ste zie ik mij wel het huis verlaten.


Op jezelf gaan zal hier misschien wel bij helpen.. Meeste vrouwen van midden/achter in de 20 gaan er toch wel van uit dat je rond die leeftijd een eigen huis hebt denk ik.
 
Op jezelf gaan zal hier misschien wel bij helpen.. Meeste vrouwen van midden/achter in de 20 gaan er toch wel van uit dat je rond die leeftijd een eigen huis hebt denk ik.

Mja, als ik zou werken als magazijnier en 1200/1300€ netto verdien kan ik mss als ik 60 ben helemaal alleen, zonder partner een eigen huisje kopen. Heb in elk geval geen zin om een grote lening aan te gaan.
 
Mja, als ik zou werken als magazijnier en 1200/1300€ netto verdien kan ik mss als ik 60 ben helemaal alleen, zonder partner een eigen huisje kopen. Heb in elk geval geen zin om een grote lening aan te gaan.


Je kan toch gaan huren.

Huur toeslag erbij, kan je prima wonen hoor.
 
Mja, als ik zou werken als magazijnier en 1200/1300€ netto verdien kan ik mss als ik 60 ben helemaal alleen, zonder partner een eigen huisje kopen. Heb in elk geval geen zin om een grote lening aan te gaan.

Met 1200EUR alleen leef je echt een pauperbestaan man. Zoek dan een job in een fabriek waar ze goed betalen en waar je met ploegen kunt staan ofzo. Dan heb je toch snel al wat meer.
 
Mja, als ik zou werken als magazijnier en 1200/1300€ netto verdien kan ik mss als ik 60 ben helemaal alleen, zonder partner een eigen huisje kopen. Heb in elk geval geen zin om een grote lening aan te gaan.

Schrijf je express partner? Omdat het toch geen vrouw wordt als je toch eens gaat samenwonen?
 
Je kan toch gaan huren.

Huur toeslag erbij, kan je prima wonen hoor.

Mja idd, zou ik kunnen doen, maarja, waarom alle luxe die ik nu heb opgeven en alleen gaan wonen, zelf koken, wassen, boodschappen doen... Dat m'n moeder soms irritant is wil ik er, in ruil daarvoor gerust bij nemen. Nadelen wegen gewoon niet op tegen de voordelen. En als je nu zegt tegen een vrouw, ik woon alleen, of ik heb al redelijk wat gespaard door bij m'n ouders te blijven wonen.. komt ongeveer op hetzelfde neer imo.
 
Met 1200EUR alleen leef je echt een pauperbestaan man. Zoek dan een job in een fabriek waar ze goed betalen en waar je met ploegen kunt staan ofzo. Dan heb je toch snel al wat meer.
denk dat zo'n mensen ook niet boven de 1450 netto uitkomen, alleszins niet in de fabrieken waar ik vakantiewerk heb gedaan.

Mja idd, zou ik kunnen doen, maarja, waarom alle luxe die ik nu heb opgeven en alleen gaan wonen, zelf koken, wassen, boodschappen doen... Dat m'n moeder soms irritant is wil ik er, in ruil daarvoor gerust bij nemen. Nadelen wegen gewoon niet op tegen de voordelen. En als je nu zegt tegen een vrouw, ik woon alleen, of ik heb al redelijk wat gespaard door bij m'n ouders te blijven wonen.. komt ongeveer op hetzelfde neer imo.

en welk bedrag is dat?:roflol:
 
Mja idd, zou ik kunnen doen, maarja, waarom alle luxe die ik nu heb opgeven en alleen gaan wonen, zelf koken, wassen, boodschappen doen... Dat m'n moeder soms irritant is wil ik er, in ruil daarvoor gerust bij nemen. Nadelen wegen gewoon niet op tegen de voordelen. En als je nu zegt tegen een vrouw, ik woon alleen, of ik heb al redelijk wat gespaard door bij m'n ouders te blijven wonen.. komt ongeveer op hetzelfde neer imo.


Ja het jouw keus.. Ik zou het niks vinden.
 
Mja idd, zou ik kunnen doen, maarja, waarom alle luxe die ik nu heb opgeven en alleen gaan wonen, zelf koken, wassen, boodschappen doen... Dat m'n moeder soms irritant is wil ik er, in ruil daarvoor gerust bij nemen. Nadelen wegen gewoon niet op tegen de voordelen. En als je nu zegt tegen een vrouw, ik woon alleen, of ik heb al redelijk wat gespaard door bij m'n ouders te blijven wonen.. komt ongeveer op hetzelfde neer imo.

nee komt toch helemaal niet op hetzelfde neer? je bent toch helemaal niet zelfstandig als je gewoon bij je ouders hebt gewoond
 
Keek even op me telefoon terwij liep, voordat het wist struikelde ik over een bankje. Helaas was het ook nog is druk. :(
 
Met 1200EUR alleen leef je echt een pauperbestaan man. Zoek dan een job in een fabriek waar ze goed betalen en waar je met ploegen kunt staan ofzo. Dan heb je toch snel al wat meer.

Mja, mss wel, operator ofzo. Maar over het algemeen vind ik in een fabriek de sfeer niet zo leuk, aangenaam.. + Heb eens 3 dagen lang stapels parket op een lopende band gelegd, nooit meer. Had zoiets van 1, max 2 stapels per minuut, dus een stapel leggen, en daarna even uitrusten, maar die tirannieke baas, martelaar had blijkbaar een andere mening, echte slavenarbeid was het daar, de moderne slavernij. Heb sindsdien gewoon een vrij negatief beeld over hoe het er aan toe gaat op de werkvloer van een fabriek.

Schrijf je express partner? Omdat het toch geen vrouw wordt als je toch eens gaat samenwonen?

Is niet gezond om overal iets achter te zoeken.;)

en welk bedrag is dat?:roflol:

Ga ik niet aan jouw neus hangen.
 
Back
Naar boven