MuscleMeat

Het grote biecht topic

Een heerlijk glas wodka. Nu ik nog zo weinig drink, ga ik het nog veel meer waarderen.

Kleine friet van de mc, godmiljaar wat is dat spul zout!

Mac wrap, hamburger mac flury ! ;

Gister: zak chips, meat pie, roze koeken, binky's, worstenbroodjes. Al met al 2 ons afgevallen

2 mcchicken, 2 quarterpounders, 2 cheeseburgers, 1 happymeal zonder speeltje, een milkshake chocola

Spekkies zijn verslavend!

Gister: Rode wijn & een of andere notenmix van de LIDL met bbq iets erin (t*fus die zijn lekker)
Vorige week: 700g spareribs

gister Mc flury, small wrap, euro knaller, vandaag 4 gebakken broodjes met aardappelen erin :S
Sliep 2 dagen bij een vriend dus jah kon niet kiezen wat ik wou eten, vanaf vandaag weer op volle gang !

spare ribs en pizza sorry arnold

Pindakaas lepelen is sws het heiligste dat er is

Hahah nooit gedaan ,,, Maar ja neem dan ben en jerry peanut butter lijkt me lekkerder?

---------- Post toegevoegd 3 July 2013 om 14:59 ----------

Zooo een zin om te wokken !!!! ,, alleen dan eet ik 2 dagen al junk Mc donalds en wok , dus aan het twijfelen :S:S

59 kg, ik zeg doen ;)

Haha berend Wat ik gister heb gehad is ook niet weinig daarom twijfel ik nog :S

Damn bro dat heb ik ook altijd, sta ik daar met m'n lepeltje de pot pindakaas leeg te vreten. En voor je het doorhebt heb je een overschot van 1800kcal :o

Haha :D

Ik neem altijd eerst heel bescheiden één lepeltje, maar wanneer ik die dan op heb sta ik vaak al weer bij de pot pindakaas.. En dan blijft het vaak niet bij één lepeltje :eating

---------- Post toegevoegd 3 July 2013 om 18:27 ----------

Haha met een lepeltje pindakaas op eten vind je da lekker? :p

Op brood vind ik het niet lekker, maar gewoon met de lepel is serieus het lekkerste wat er is qua cheate! :lick:

Terug
Naar boven