XXL Nutrition

Het grote biecht topic

Al 2 dagen lang aan de zuip, en dat moet nog 3 dagen lang doorgaan...

En dat in mijn cut, schiet nooit op dit...

nice :D

Teveel gedronken. Beetje tipsy, hihi
Training zal morgen wel lekker gaan

Gister 2 hamburgers met kaas en een half pak chocolade wafels. Ik kon het niet laten, maar het was goddelijk voor die ene keer

Net een trukse pizza met kip. En had toen nog honger, dus nog een broodje kip.
wad lang geleden dat ik bij een shoarma zaak had gegeten.

Hahaha 'dus kip is wel echt jouw ding?' 'Eh ja.'

2 ****ing dropjes, nou woehoeee wat een pret heb ik daar aan mogen beleven zeg!!!!

Alvast biechten voor zaterdag, refeed en werken dus dat wordt +1000kcal :D

Lichaam is helemaal leeg. Na 3 maandjes cutten met wel af en toe een cheatdag. Maandag al een all you can eat gehad, maar had niet geholpen.
Vandaag clean begonnen maar tegen 14.00 was ik weer helemaal leeg. besloten om vandaag helemaal los te gaan.

net:
100Gram 72% pure chocolade, 2 slagroomsoesjes, een giga bord kip+rijst, spare ribs, straks avondeten gehaktballen + 500g aardappelen.

vanavond denk ik nog zo'n 15 boterhammen met chocoladepasta en nog wat andere rotzooi.
Denk dat ik ook nog een potje ben en jerry's cookie dough haal straks :D

En nog 250G wafels gehaald en daim chocolade.
CHUBBBYYYY

DAMN. feels good!

Laatst bewerkt:
Zak lays sensation, bossche bol (de echte, mag je niet laten liggen), 6 beugeltjes van 0,45cl in de bios met duif.

So shoot me f*ckers !

(en vanavond nog pizza ook, maar ik train wel !)

Uhm, 500gr spareribs en 2 taartjes, snicker, kinder reepjes, 2 bami schijveeee, pak choco cookies, en nog fles cola erachteraan gegooit. wat voelt het toch lekker om jarig te zijn :) en zaterdag house feest geven. wordt alleen sla eten? HAHA dach het effies niet ! :p

Halve kip

Overal beetje kip halen tochh

het enige wat ik hoeft te biechten is een paar slokken van een nieuw drankje wat het bedrijf waar mn vader bedacht heeft... teveel carbs gewoon.
er word hier dor sommigen wel extreem gebunkert op een cheatdag zeg! haha

Enige cheat wat ik heb gehad is een eetlepel ben&jerry ijs

woehoe

99% pure choco. :heart:

Terug
Naar boven