XXL Nutrition

Het grote biecht topic

je wil toch niet zeggen dat je dat veel vindt?

600g hamlappen... 600g biefstuk... een hamburger... alles druipend in de olie-rijke marinade... een hele zooi satésaus... Alles bij elkaar een dikke 2000kcal. Dus ja, dat vind ik veel. Dat mag niet?

Ik had verder de rest van de dag al 2800kcal naar binnen gewerkt en had nog 500kcal 'over' en heb tijdens die barbecue op de late avond nog 2000kcal naar binnen gewerkt, terwijl ik 2 uur van te voren gewoon een goed vullende avondmaaltijd had gehad. Dus dan vind ik dat niet per se weinig..

Weinig is het niet... maar ook niet overdreven veel toch?
Netjes! enne.. je kan het hebben! ;)

600g hamlappen... 600g biefstuk... een hamburger... alles druipend in de olie-rijke marinade... een hele zooi satésaus... Alles bij elkaar een dikke 2000kcal. Dus ja, dat vind ik veel. Dat mag niet?

Ik had verder de rest van de dag al 2800kcal naar binnen gewerkt en had nog 500kcal 'over' en heb tijdens die barbecue op de late avond nog 2000kcal naar binnen gewerkt, terwijl ik 2 uur van te voren gewoon een goed vullende avondmaaltijd had gehad. Dus dan vind ik dat niet per se weinig..

Kijk, das goeie freten, zoveel en er veranderd niks aan je gewicht mits je dit niet dagelijks doet

Weinig is het niet... maar ook niet overdreven veel toch?
Netjes! enne.. je kan het hebben! ;)

Overdreven veel... Nee, dat niet. Maar het was ook niet de vervanger van mijn avondmaaltijd. Had de hele dag gewoon even veel gegeten als anders en dit kwam er nog bovenop. Daarom vond ik het toch zeker een biechtje waard.

---------- Post toegevoegd 8 July 2013 om 13:11 ----------

Kijk, das goeie freten, zoveel en er veranderd niks aan je gewicht mits je dit niet dagelijks doet

Nou, de volgende ochtend was mijn wekelijkse weegmomentje en toen was ik 1.5kg aangekomen. Maar daar zal ook nog wel het een en ander aan onverteerd eten tussen hebben gezeten van de barbecue de dag ervoor.
Maar woensdag heb ik weer een barbecue, dus met dit mooie weer volgen de biechtmomentjes elkaar wel in rap tempo op! :rolleyes:

Ja die 1,5 kg is vast fake, dat heb ik ook na een wok dag ben ik ook 2 kg aangekomen maar 2 dagen later sta ik weer precies op hetzelfde gewicht als voor het wokken :D

gistere weg geweest, en ipv me aan men schema te houden... toch wat "gemengde tapa's" gegeten.
Zat gelukkig ook wat kip bij :p

ik kom elke dag 3kilo aan totdat ik ga slapen

Afgelopen 3 dagen zwaar aan het overeten. Niet aan schema houden = alles vreten wat los en vast zit. Niet afgebakken kaiserbroodjes, tijgernootjes, veeeeel te veel bbq, tosti's met knakworst, te veel ijs met slagroom. morgen weer aan het schema houden denk ik.

Uit eten geweest.. genoten! was wel veel.. maar zo nog braaf mijn kwark en noten... pfff.. proppen..

Afgelopen 3 dagen zwaar aan het overeten. Niet aan schema houden = alles vreten wat los en vast zit. Niet afgebakken kaiserbroodjes, tijgernootjes, veeeeel te veel bbq, tosti's met knakworst, te veel ijs met slagroom. morgen weer aan het schema houden denk ik.

dit herken ik. Op het moment dat ik afwijk van mijn schema of niet in de gelegenheid ben om mij aan mijn schema te houden, begin ik ook mezelf vaak te buiten te gaan en vreten wat los en vast zit. structuur > inschatting op dat gebied bij mij

---------- Post toegevoegd 10 July 2013 om 22:42 ----------

Uit eten geweest.. genoten! was wel veel.. maar zo nog braaf mijn kwark en noten... pfff.. proppen..

waar ben je geweest dan Marina :D ?

restaurant Babylon.
broodjes met van alles vooraf
soep met croutons en nog wat losse broodjes
heerlijke tournedos (250 gr) met gebakken groentes en rijst en madeirasaus.
de nodige frisjes want moest nog rijden...

lang leve leveranciers die je mee uit eten nemen. :D morgen vergadering met ze.

dit herken ik. Op het moment dat ik afwijk van mijn schema of niet in de gelegenheid ben om mij aan mijn schema te houden, begin ik ook mezelf vaak te buiten te gaan en vreten wat los en vast zit. structuur > inschatting op dat gebied bij mij

Wat doe jij er aan? Altijd aan je schema houden?

Ben atm hele zak craquelins aan het eten, dat dreamer bulk..

Wat doe jij er aan? Altijd aan je schema houden?

Nee, maar gepland cheaten. van te voren weten wanneer ik ga cheaten zodat dit acceptabel wordt in mijn gedachten en ik me ook bij die cheat kan houden.

Ben een paar dagen bij een vriend op bezoek aan de andere kant van het land, dichtbij scheveningen :)
Hij is blut dus ik moet het eten betalen + geen zin om te koken, dus het is echt een beestenboel geweest sinds maandag.
Maandag: whey shake, kwark, 1 liter melk ( voor vertrek). Aangekomen daar: 2 zakken chips, macdonalds
Dinsdag: Kibbeling, mini pizza's en M&M's blauw
Vandaag: 14 sneden brood met chocopasta en nog een 6pack bier dat op moet vanavond.

Vanaf morgen met nieuwe trainingsschema en voedingsschema aan de slag. Heb er zin in! :)

Gisteren wederom ge-BBQ'd..

- 500g kipfilet
- 2 hamburgers
- 1 braadworst
- 1 'spekfakkel'
- veel stokbrood
- veel satésaus
- veel huzarensalade

Gisteren wederom ge-BBQ'd..

- 500g kipfilet
- 2 hamburgers
- 1 braadworst
- 1 'spekfakkel'
- veel stokbrood
- veel satésaus
- veel huzarensalade

ik verkijk mezelf altijd op een bbq haha.
dan begin in vlees te eten, en krijg dan maar niet het gevoel dat ik vol zit.
en dan opeens zit ik keivol en kan ik echt niks meer op haha

pannenkoek en pizza :S

Dubbeldikjes chocokoeken... Nr. 3 nu... :o

Vanavond lekker te wokken.

Terug
Naar boven