XXL Nutrition

Het grote biecht topic

Ik denk niet dat ik dit ooit eerder gehad heb, maar ik heb gister zoveel gegeten dat ik nog steeds geen honger heb xd

gisteren gebrande pinda's van de kermis.

Gisteren:
Teveel drank
2 hamburgers
Ongeveer 15 kipstokjes
Chips
Nootjes

Totaal aantal kcal: rond de 2500

Cutten is niets voor mij :roflol:

Gister:

drank
nacho's
2 sneetjes suikerbrood

Discipline ebt langzaam weg zo aan het einde van de cut

Elke dag bak cornflakes met melk nom

Gisteren:

friet met macdonalds saus
mc flurry white magnum
Gore chickenwings van de mc.
slokjes milkshake
chocolaatje

Ergens deze avond een Bounty-ijsje eten.. Mijn ma had daar zin aan en had die gehaald, maar 'alleen ijs eten is niet gezellig'. Dus Casplantje offert zich op en eet dus maar mee.

8 baco, paar mojito, en vanmorgen cracker met kaas, croissantje en chocolademuffin.

Nu zin in een ijsje, maar die bewaar ik voor volgend weekend.

gister 5 mac hamburgers op. Broertje werkt bij de mac dus hij kan alles met 50% korting meenemen :D

Net twee ovenbroodjes, met pindakaas een hagelslag. Weet niet wat het us vandaag, maar blijf maar honger hebben

Broodje hamburger speciaal en kipschnitzel bij de snackbarrr, lekker gains maken

halve zak M&M's die ik gratis kreeg op werk......
Voel me nu zwaar klote want het cutten ging al niet super geweldig.
Heb net 10 minuten cardio workout gedaan met bodyweight oefeningen. Zweet druipt van mn kop af op die warme zolder maar ik voel me wel beter!!

Chips, pindakaas, jam, chocopasta, broodjes, een stroopwafel, van die digestive koekjes, van die heule vette én zoete koekjes en meer meer meer, eigenlijk te veel om op te noemen.. moeders zal morgen wel weer beginnen te klagen dat de voorraadkast leeg is..

En nu heb ik nog steeds honger :mad:

Toch maar weer refeeds in gaan plannen, want dit schiet zo niet op met die leptine icm bij m'n ouders zijn :o

Niks

Tot morgen :D

Terug
Naar boven