MuscleMeat

Het grote biecht topic

nais, welke mcflurry had je?

Haha ja in m'n post had de snickers gehaald twijfelde tussen snickers en white, alleen beiden nog niet ehct gehad maar jammer genoeg zaten in die snickers van die zwarte harde caramel keutels in:S die waren midner maar die softijsje maakte het perfect

Haha klopt, heb er gister ook 1 gehad opzicht wel lekker maar je moet oppassen dat je je eigen tanden niet breekt

Ja precies haha , alleen die softijs was wel gruwelijk haha :D , Hoop dat er ooit nog es andere lekker smaken uitkomen :D

Gisteren alle vier de rondes bij de sushi volgehouden incl. mee eten met drie andere mensen. Had 2000kcal opgespaard, maar volgens mij zat ik daar dik overheen :D

Wat ik me nog kan herinneren:
- ama ebi
- shichimi sake maki
- sake chizu maki
- mango aroebera
- sake temaki
- tori sarada
- yasai tempura
- harumaki
- tsukune
- yaki udon
- usuyaki
- sake teriyaki
- satsuma age
- gyoza
- ika tempura
- tonkatsu
- ebi tempura
- sake chizu nigiri
- sake anburi maki
- chili ebi
- gyu yaki
- aikamo

Jezus wat heb ik veel gevreten zeg. Was bij Shabu Shabu overigens.

shitload aan pannekoeken gegeten net, wat was dat heerlijk zeg.

maar straks toch alsnog maar lekker me shake met melk

Gisteren alle vier de rondes bij de sushi volgehouden incl. mee eten met drie andere mensen. Had 2000kcal opgespaard, maar volgens mij zat ik daar dik overheen :D

Wat ik me nog kan herinneren:

Jezus wat heb ik veel gevreten zeg. Was bij Shabu Shabu overigens.

nais, ik ga zaterdag voor het eerst sushi eten, hier hebben we alleen 5 rondes zover ik geinformeerd ben, zininnn

Vanmiddag als lunch twee frikandellen broodjes. Waren heerlijk, maar mijn god wat zijn die dingen vet zeg. De restvan de dag maar gewoon aan schema houden

Vorige week een weekje vakantie gehad... In 7 dagen tijd zo'n 5 liter aan sterke drank en ik gok zo'n 2 flessen champagne.. Nu dus heel gezond eten om al dat gif uit mijn lijf te verwijderen..

Vorige week een weekje vakantie gehad... In 7 dagen tijd zo'n 5 liter aan sterke drank en ik gok zo'n 2 flessen champagne.. Nu dus heel gezond eten om al dat gif uit mijn lijf te verwijderen..

Ik herken dit, laatste week/2weken van de vakantie nu vol aan de drank.
Rest van de dagen gewoon streng cutten op 200gr+ eiwit om het zo goed mogelijk op te vangen :D

Dat vakantie verhaaltje met drank klinkt mij ook akelig bekend in de oren haha

2 bruine pitta broodjes met vlokken EN een reep in stukjes gebroken en mee gesmolten met de broodjes.....

Dat vakantie verhaaltje met drank klinkt mij ook akelig bekend in de oren haha

Het k*tste is nog:
Je begint de dag vol goede moed aan je cut, en dan rond negenen wanneer je alles op hebt belt je maat op: ga je mee zuipen?
Ik in eerste instantie: naah, ik blijf thuis denk ik
Hij: je hebt morgen toch vrij ga mee
Maat haalt me over (drink eigenlijk alleen sterke drank = minder kcal :o) en de volgende ochtend krijg ik niets naar binnen.

k*tleven:roflol:

Het k*tste is nog:
Je begint de dag vol goede moed aan je cut, en dan rond negenen wanneer je alles op hebt belt je maat op: ga je mee zuipen?
Ik in eerste instantie: naah, ik blijf thuis denk ik
Hij: je hebt morgen toch vrij ga mee
Maat haalt me over (drink eigenlijk alleen sterke drank = minder kcal :o) en de volgende ochtend krijg ik niets naar binnen.

k*tleven:roflol:

Oh, dit was ook mijn grootste probleem tijdens mijn vakantie. Mijn gewicht is gedaald, maar vetpercentage gestegen! Simpelweg omdat ik door de grote hoeveelheden drank absoluut niet aan eten kon denken... en dan al helemaal niet aan eiwit-rijk eten.

Oh, dit was ook mijn grootste probleem tijdens mijn vakantie. Mijn gewicht is gedaald, maar vetpercentage gestegen! Simpelweg omdat ik door de grote hoeveelheden drank absoluut niet aan eten kon denken... en dan al helemaal niet aan eiwit-rijk eten.

en dan die lekkere ruften erbij, altijd genieten

Probeer altijd savonds nog even gauw dat bakkie kwark naar binnen te rammen, al half kotsend en al. Het moet er gewoon in :D

Gewoon dronken worden op sterk maar niet lam worden! Vergt discipline maar dat heeft minst effect op je lichaam en heb je alsnog mooie avond. Zo deed ik het op vakantie iig (één keer helemaal verkeerd gaan natuurlijk alsnog).

Ik heb net een klein jongetje opgegeten.

Gewoon dronken worden op sterk maar niet lam worden! Vergt discipline maar dat heeft minst effect op je lichaam en heb je alsnog mooie avond. Zo deed ik het op vakantie iig (één keer helemaal verkeerd gaan natuurlijk alsnog).

Mooi recept voor een leuke avond:D

Als je het lukt niet lam te gaan van sterke drank (ondertussen begin ik het wel een beetje onder de knie te krijgen) dan heb je wel echt de beste avonden. Minimale katers ook achteraf

---------- Post toegevoegd 21 August 2013 om 18:39 ----------

Ik heb net een klein jongetje opgegeten.

Alweer? :mad:
Moet ik godkolere weer aan de gang om je over 9 maanden te verzadigen

10 bier en een kaassoufle

:o

Nee, dat moest t even niet. Houd niet eens van kaassoufle...

Oh, en 4 sigaretten, dat vind ik wel erger.

Terug
Naar boven