MuscleMeat

Het grote biecht topic

Je had gisteren al vooraf gecompenseerd door de hele dag op een kruimel te leven.. dus waarom vandaag ook nog? waarom uberhaupt?
en er gaat vast ook een bus. :rolleyes:

enne.. voordeel van aan moeten komen... je hoeft niet ... nee MAG niet compenseren!

wel babysteps he marina, vooruitgang dat hij zulk soort voeding al eet en de dag erna iig niet meer compenseert en zelf inziet dat dat niet moet! brick by brick vooruitgang!

Vind het goed van je Art!

haha das aardig van je ja ik eet nu tenminste pizza 2 maanden geleden had ik 1 jaar lang niet eens snoepje of wat dan ook aangeraakt dus ik ga zowiezo vooruit alleen nog inzien dat ik niet moet compeseren:D

wel babysteps he marina, vooruitgang dat hij zulk soort voeding al eet en de dag erna iig niet meer compenseert en zelf inziet dat dat niet moet! brick by brick vooruitgang!
Maar die stap zette hij wel pas na een tig aantal PM's met schoppen. :rolleyes:
Maar inderdaad.. step by step... nu alleen nog uitvoeren... en dat kan wel eens lastig worden he Art!
dus ga nu wel door.

bijna pure choco is moeilijk te verkrijgen, mag ik vragen waar je dit vandaan hebt?
Bij Jamin!
het is van Lindt. Sommige filialen van Jamin verkopen het maar niet allemaal. Ze kunnen het wel voor je bestellen maar het is niet goedkoop.

Bij Jamin!
het is van Lindt. Sommige filialen van Jamin verkopen het maar niet allemaal. Ze kunnen het wel voor je bestellen maar het is niet goedkoop.
ja maar bijna puur is bijna nergens te krijgen.... en als je dan choco eet dan deze

kzoek ze voor soort pwo ( 1 of 2 blokjes per x ) :P

igg bedankt voor de tip!:)

Van de week bij de wok geweest, veel groente, vis, biefstuk en kip. Helaas ook wat gecheat met satesaus. Maar als dat alles is kan ik het overleven :D..

Aankomende vrijdag bruiloft van me zus en zondag etentje van me vriendin dr oma. De hele week dus goed clean eten.

ja maar bijna puur is bijna nergens te krijgen.... en als je dan choco eet dan deze

kzoek ze voor soort pwo ( 1 of 2 blokjes per x ) :P

igg bedankt voor de tip!:)

ikzelf neem de cote d'or brut, 86%. vind de nog puurdere varianten wat te duur om te bestellen.

voor je verjaardag vragen of als er iemand komt die vraag of die wat mee moet nemen. :D

afgelopen zaterdag bij een burgertent hier in de buurt meegedaan aan een challenge, waar je 2 enorme burgers binnen 50 minuten moet eten, dan krijg je ze gratis + het drinken + alles wat je daarna nog daar op eet.

22.50minuten was mijn tijd, ik ben een varken :o, hehe

afgelopen zaterdag bij een burgertent hier in de buurt meegedaan aan een challenge, waar je 2 enorme burgers binnen 50 minuten moet eten, dan krijg je ze gratis + het drinken + alles wat je daarna nog daar op eet.

22.50minuten was mijn tijd, ik ben een varken :o, hehe

ik at gisteren een ijsje
voelt nu veel minder slecht
;)

Een beetje whiskey cocktailsaus op mn sandwich gedaan :o
Valt nog mee, aangezien ik me afgelopen weekend een beetje heb laten gaan :(

Een beetje whiskey cocktailsaus op mn sandwich gedaan :o
Valt nog mee, aangezien ik me afgelopen weekend een beetje heb laten gaan :(

Hoe kunnen jullie dit cheats noemen? Dat is gewoon een beetje genieten van het leven...

OT: Gisteren een halve kilo patat gegeten gok ik
+ geen kwark :(

Hoe kunnen jullie dit cheats noemen? Dat is gewoon een beetje genieten van het leven...

OT: Gisteren een halve kilo patat gegeten gok ik
+ geen kwark :(

De cheat was ook meer het deel ''het weekend me laten gaan''. Was niet te zuinig (en ik zit in de cutfase) :( .
Dus kleine foutjes in mn normale schema is niet slim :p

Terug
Naar boven