Fitness Seller

Het grote biecht topic

vandaag dagje naar het strand geweest.
s avonds dus uit eten. biefstuk met gamba's, dat was nog wel goed. zat friet bij, best wat friet op, maar niet extreem. en toen nog een ijs met fruit na. niet extreem, en was denk ik nog redelijk binnen de perken aangezien ik na de lunch niks meer had gegeten. net nog steeds lekker tonijn op.
wel heerlijk gegeten vanavond

morgen flinke junk wss, ga op bezoek bij familie van buitenlandse komaf, altijd goed voedselen! :D

Net wakker na een nachtje brassen. Pilsjes, wodka, champagne en wijn. Auw m'n hoofd en maag :D
Ach, als je zondigt, zondig dan maar goed, zeker??? Hehehe :D

Wat is er eigenlijk junken aan drinken? is het de calorieen van alle drank of gewoon omdat het slecht voor je is , dat snap ik niet heeft het veel calorieen ofzo of is het gewoon puur slecht voor je spieren daarom wordt het als junk uitgesproken?

Wat is er eigenlijk junken aan drinken? is het de calorieen van alle drank of gewoon omdat het slecht voor je is , dat snap ik niet heeft het veel calorieen ofzo of is het gewoon puur slecht voor je spieren daarom wordt het als junk uitgesproken?

Suiker

Vandaag dikke KFC menu op.

3 grote en vette stukken kip
Patat
1,5 liter Sisi
MC Flurry

alcohol houdende drank: lege calorieen, catabool
frisdrank: veel suiker

Lege calorieen? Als je een flesje bier drinkt hoeveel heb je dan binnen want hoe ik dacht zit er geen kcal in bier ofzo haha :p

Na maandenlang gecut te hebben, vreet ik vandaag alles wat los en vast zit: tiramisu, donuts, aarbeitaart, chips, appeltaart en nog meer troep. Ik haat mijzelf. Ik ben misselijk.

Crypt hoelang heb je dan gecut?

---------- Post toegevoegd 4 August 2013 om 17:39 ----------

haha dat zou eens wat zijn, enige kcal loze dranken zijn koffie, thee en water. een gemiddeld biertje heeft ongeveer 43 kcal per 100 ml.

Oow dat is bepaald veel als ik mensen op zaterdag zo 10 biertjes zie drinken dan heb je alleen al aan bier rond de 800 kcal :P

2 miniloempia's, stuk cake, 2 visballetjes, Surinaamse bara's. Verjaardag he...dat betekent morgen 10 minuten extra loopband.

Pfff, rempejek. :honger: Paar stukjes tijdens visite.

Volgende keer helemaal niet nemen, want kan het toch nooit bij 1 laten. :(

kunafa, dat spul is godenwerk

Oke ik dacht dat het.zou blijven.bij een mc flury snickers maar had.zo een zin in dat ik ook nog een softijs.heb gehaald

Nog wel en het was lekker ook

Dat zegt hij al in zijn post :cool:

Terug
Naar boven