Oh haha weer wat geleerd

Er zullen er wel meer zijn die niet aan het cutten zijn

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat is er eigenlijk junken aan drinken? is het de calorieen van alle drank of gewoon omdat het slecht voor je is , dat snap ik niet heeft het veel calorieen ofzo of is het gewoon puur slecht voor je spieren daarom wordt het als junk uitgesproken?
Wat is er eigenlijk junken aan drinken? is het de calorieen van alle drank of gewoon omdat het slecht voor je is , dat snap ik niet heeft het veel calorieen ofzo of is het gewoon puur slecht voor je spieren daarom wordt het als junk uitgesproken?
Lege calorieen? Als je een flesje bier drinkt hoeveel heb je dan binnen want hoe ik dacht zit er geen kcal in bier ofzo haha![]()
haha dat zou eens wat zijn, enige kcal loze dranken zijn koffie, thee en water. een gemiddeld biertje heeft ongeveer 43 kcal per 100 ml.

Oke ik dacht dat het.zou blijven.bij een mc flury snickers maar had.zo een zin in dat ik ook nog een softijs.heb gehaald
Oke ik dacht dat het.zou blijven.bij een mc flury snickers maar had.zo een zin in dat ik ook nog een softijs.heb gehaald