MuscleMeat

Het grote biecht topic

Gisteravond 300 gram pindakaas naar binnen gewerkt :o

gister weer eens te veel bier.

Ouders 25 jaar getrouwd. Teveel bier indd en wat shoarma :(

Arghh.. talloze mini koekjes..

Mn schoonzus maanden aan het bespioneren en er is vanavond eindelijk wat met het bewijs materiaal gedaan. Hopelijk gaan ze eindelijk uit elkaar, maar mn broer zal haar toch wel weer vergeven/geloven. Hij is veel te bang dat de kinderen er onder lijden. Terwijl hij niet ziet dat dit alles alleen maar erger maakt...

Grrrr..

Volgensmij heb je de openingspost gemist. Maar wel lekker openhartig, goede biecht :D

Mijn biecht;

Teveel om op te noemen helaas.
Gelukkig troost mij de gedachte dat er veel mensen hier beginnen met: eerst half jaar/jaar/anderhalf jaar niet serieus getraint, of; nooit op voeding gelet.
Hierdoor voelt ik me ietsjes minder schuldig aan het feit dat ik de afgelopen 2,5 maand eigenlijk teveel heb gecheat en zitten klote met voeding.

Vanaf morgen ga ik serieuzer trainen en eten en hoop verder niet in dit topic te hoeven zijn :roflol:

Mijn biecht voor vandaag: shoarma, witbrood, pindakaas, koekjes ed.
Kortom: niet aan schema gehouden.
Damned.

Mn schoonzus maanden aan het bespioneren en er is vanavond eindelijk wat met het bewijs materiaal gedaan. Hopelijk gaan ze eindelijk uit elkaar, maar mn broer zal haar toch wel weer vergeven/geloven. Hij is veel te bang dat de kinderen er onder lijden. Terwijl hij niet ziet dat dit alles alleen maar erger maakt...

Grrrr..
epic biecht idd :D

Grrrr..

Nice.

Ik heb overigens 4 pinot gris, 1 talisker en 5 wodka cola op. Naast mijn met buikspek doorregen kip met boter aardappeltjes en spinaziesalade met spekjes.

Om toch een beetje in de geest vh topic te blijven ^_^

---------- Post added 16 September 2013 at 02:09 ----------

Mijn biecht;

Gelukkig troost mij de gedachte dat er veel mensen hier beginnen met: eerst half jaar/jaar/anderhalf jaar niet serieus getraint, of; nooit op voeding gelet.
Hierdoor voelt ik me ietsjes minder schuldig aan het feit dat ik de afgelopen 2,5 maand eigenlijk teveel heb gecheat en zitten klote met voeding.

Vanaf morgen ga ik serieuzer trainen en eten en hoop verder niet in dit topic te hoeven zijn :roflol:

Mijn biecht voor vandaag: shoarma, witbrood, pindakaas, koekjes ed.
Kortom: niet aan schema gehouden.
Damned.

Shoarma : proteine
Witbrood: carbs
Pindakaas: goede vetten
Koekjes: carbs

Klinkt als een schema hoor:cool:

Hahah seems legit :p

Nice. Die ga ik gebruiken als smoes, om mijzelf zonder zelfhaat weer de burgerking in te sleuren:)

Er zit al een XXXXL cheeseburger in mijn mond, en jouw smoes helpt zeker:cool:

Zaterdag sushi wezen eten, met desserts bij ronde 5. Pffff had eigenlijk nog maar 700kcal over om te eten. Ik denk dat ik daar wel minstens 2000kcal heb gegeten.

dropjes!
heel veel dropjes!

Dat vind ik eerder een zonde..

Terug
Naar boven