DutchGainer
Cool Novice
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gelukkig zijn het minikoekjes

Volgensmij heb je de openingspost gemist. Maar wel lekker openhartig, goede biecht![]()

epic biecht iddMn schoonzus maanden aan het bespioneren en er is vanavond eindelijk wat met het bewijs materiaal gedaan. Hopelijk gaan ze eindelijk uit elkaar, maar mn broer zal haar toch wel weer vergeven/geloven. Hij is veel te bang dat de kinderen er onder lijden. Terwijl hij niet ziet dat dit alles alleen maar erger maakt...
Grrrr..

Mn schoonzus maanden aan het bespioneren en er is vanavond eindelijk wat met het bewijs materiaal gedaan. Hopelijk gaan ze eindelijk uit elkaar, maar mn broer zal haar toch wel weer vergeven/geloven. Hij is veel te bang dat de kinderen er onder lijden. Terwijl hij niet ziet dat dit alles alleen maar erger maakt...
Grrrr..
Mijn biecht;
Teveel om op te noemen helaas.
Gelukkig troost mij de gedachte dat er veel mensen hier beginnen met: eerst half jaar/jaar/anderhalf jaar niet serieus getraint, of; nooit op voeding gelet.
Hierdoor voelt ik me ietsjes minder schuldig aan het feit dat ik de afgelopen 2,5 maand eigenlijk teveel heb gecheat en zitten klote met voeding.
Vanaf morgen ga ik serieuzer trainen en eten en hoop verder niet in dit topic te hoeven zijn
Mijn biecht voor vandaag: shoarma, witbrood, pindakaas, koekjes ed.
Kortom: niet aan schema gehouden.
Damned.

Nice. Die ga ik gebruiken als smoes, om mijzelf zonder zelfhaat weer de burgerking in te sleurenTeveel om op te noemen helaas.
Gelukkig troost mij de gedachte dat er veel mensen hier beginnen met: eerst half jaar/jaar/anderhalf jaar niet serieus getraint, of; nooit op voeding gelet.
Hierdoor voelt ik me ietsjes minder schuldig aan het feit dat ik de afgelopen 2,5 maand eigenlijk teveel heb gecheat en zitten klote met voeding.

Nice. Die ga ik gebruiken als smoes, om mijzelf zonder zelfhaat weer de burgerking in te sleuren![]()
maar als dat voor jou werkt: zeker doen.Mijn biecht;
Mijn biecht voor vandaag: shoarma, witbrood, pindakaas, koekjes ed.
Kortom: niet aan schema gehouden.
Damned.

Pindakaas is GEEN biecht
Ik eet het dagelijks en veel ook.
Veel gezonde vetten, eitwitten..![]()