XXL Nutrition

Het grote biecht topic

er zit wel aspartaam in en dan denk ik gelijk aan iets slechts :p nee maar eigenlijk maakt dit niet uit dan qua kcal hoeveelheid :) af en toe een colaatje moet kunnen toch :pepsi:

zolang je geen 100en cola flessen leegdrinkt op een dag hoef jij je geen zorgen te maken over aspartaam :p

---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:52 ----------

er lagen koeken op tafel deze ochtend, halfve achtkoek en een croissant op, kon er niet afblijven :)

Dit, straks in de busreis naar Ilovetechno

DSC_0003.jpg

Die dingen zijn echt heerlijk. Vooral chocolade kruidnoten. Op 5 december, het heerlijk avondje, ga ik me lekker nergens aan houden en kruidnoten, marsepijn en al die zooi eten.
Gister de hele dag door londen gelopen en alles gegeten waar ik zin in had :| kfc, mac warme wafels en chips. naja hele dag gelopen dus was niet heel erg (damn lies)

Vandaag verjaardag van vaders, daarnet appelkaneel gebak op.vanavond uit eten.

Lekker bezig dit weekend, ach vanaf morge weer clean en dan tot 5 december vol proberen te houden

Gister een flinke pizza met alle zooi erop die er maar bestaat. Vanmiddag een BIG MAC en straks een gruwelijke wokschotel.

Maarja zit in de bulk dus het is geen ramp..:o

1,5 pak chocolate chipcookies á 200g per pak. 100g = 495kcal, 5,5ew-65kh(34suiker)-24vet... Heerlijk zo een cheat-day.

Vrijdag cheaten, dat gaat rond de 5000kcal worden :roflol:

Net mixed grill besteld maar het is doen omdat er kipdöner, lamskotelet en kipfilet bij zat:o

IIFYM u mad?

iedereen lekker uiteten, :D veel biechts opeens, nu heb ik e ook weer zin in :p

Sushi, de volle 5x5 gerechten weggewerkt, probleem is dat ik later altijd weer honger krijg, dus verwacht later vandaag wel weer in dit topic te vinden te zijn (had buiten de sushi nog niets gegeten vandaag, dus mn overschot zal nog wel meevallen)

Tig Southern Comfort 7up. Vies zoet spul. Maar als je er eenmaal 1 op hebt smaken andere drankjes niet meer...

Tig Southern Comfort 7up. Vies zoet spul. Maar als je er eenmaal 1 op hebt smaken andere drankjes niet meer...

Oef, dat dronk ik in mijn studietijd echt als water. Met spa appel ( serieus, probeer het! )
Smerige katers krijg je er ook van.

Straks effe lekker die roomkoeken van de AH naar binnen werken

jup! ben ik weer! 400gr huttenkase met nutellahazelnoot whey <3 (ozpich niet zo'n cheat, maar met de hoeveelheid die ik wss al over mn kcal zit vandaag wel)

snoeihard van de pens gegaan gister

onbeperkt bierie op

Champignonnen pizza, en 120 gram kip met 30 gram rijst ofzo ..

Terug
Naar boven