XXL Nutrition

Het grote biecht topic

Ik heb nu al zin in 5 december, dat wordt kilo's pepernoten eten :o

zolang je het niet elke dag doet valt het wel mee lijkt me.
hmm als je het dan zo bekijkt is het wel een cheat.
maar aan de andere kant, je kunt er niet dik van worden zegmaar zoals een normale cheat, dus daarom wind ik het er geen

Ik heb m'n gekookte eitje weg gegooid vandaag :'(

Laatst bewerkt:
zolang je het niet elke dag doet valt het wel mee lijkt me.
hmm als je het dan zo bekijkt is het wel een cheat.
maar aan de andere kant, je kunt er niet dik van worden zegmaar zoals een normale cheat, dus daarom wind ik het er geen

niet genoeg wetenschappelijk onderzoek kan dat bevestigen, niet erg accuraat imo. (niet om te zeggen dat dat niet waar is, maar moest het waar zijn, zou het lang niet veel uitmaken lijkt me..)

Begrijp me niet verkeerd, het weerhoudt me er niet van, maar als je het veel mocht doen lijkt me het toch zorg wekkend. Er zijn dus wel onderzoeken waar anders is bewezen:

http://www.ukcia.org/research/EndocrineEffects.pdf

"THC found in marijuana has been shown to decrease testosterone levels of primates by as much as 65%."

Engelse drop lopen vreten als een malle.

Nu eeecht mn laatste

Stuk chocoladeletter. Zat 'Tot op t bot' te kijken en leek me zo rot als je niet gewoon van eten kan genieten :D

2 ferraro rocher's kon er niet van afblijven , maar ben niet over mijn kcal gegaan dus niet echt cheat :P

Veel te veel drank, donuts, pepernoten en nog veel meer rotzooi. Over een maand of twee begin ik met kickboxen, en tegen die tijd moet mijn conditie weer op peil zijn. Hierna volg ik mijn eetschema weer, loop ik dagelijks hard en ben ik weer regelmatig in de krachthok te vinden. Ik ben wel ontzettend veel aangekomen. Dat merk ik voornamelijk aan mijn kleding. Die zitten opeens veelte strak.

Allo allo, ja ben nog te licht maar 58 kg is het niet meer , ben nu 60.3 kg ofzo:P

Terug
Naar boven