MuscleMeat

Het grote biecht topic

15 donuts, 5 snickers, 3 pannenkoeken met spek, 1 pizza, 2 1 liter flessen breezer barcadi, pinda's, cervelaatworst en nog meer rommel. Durf mijzelf niet meer aan te kijken in de spiegel :( Mijn cut is helemaal verpest.

15 donuts? hoe da **** krijg je dat weg hahaha -.-

dit wasaa wel een epic cheatdag:P

15 donuts, 5 snickers, 3 pannenkoeken met spek, 1 pizza, 2 1 liter flessen breezer barcadi, pinda's, cervelaatworst en nog meer rommel. Durf mijzelf niet meer aan te kijken in de spiegel :( Mijn cut is helemaal verpest.

:D Respect.

Hoop dat t waard was.

Gisteravond na het gevoel dat ik te weinig gegeten had toch even naar de grote gele M
- 2 bigmacs een mckroket chili chicken en 6 nuggets, half uurtje later weer honger.. raar voedsel blijft het !

net stiekem een pepernootje gepikt

Whaatt?? Dat was een beste cheat haha. Zolang je r maar van genoten hebt ;)

---------- Toegevoegd om 15:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:48 ----------

Ik heb afgelopen dagen alleen maar gecheat, zuuucht. Dit keer geen minikoekjes, maar chocoladepepernoten, chips, en een flesje malibu (yummmmm, dat heb ik afgelopen tijd gemist)!

1 big american pizza, piccolini's, broodje bapao, döner, broodje frikandel speciaal, 500gram lasagna en 1,5 liter holy soda. Oh ja... En een joint.

salted caramel brownies...
maar was elke calorie waard :o

salted caramel brownies...
maar was elke calorie waard :o

Klinkt hemels! Zoute caramel :heart:
Zelf gemaakt of waar koop je die?

Hier 200 g pasta met spek en room (bekertje). Jummie!
Rest vd dag niet gegeten dus blijf nog binnen mn macros ook.

Halve Chinees restaurant leeg gegeten en bier. :o

Hhhnnnggg

Gisteren à volonté spare ribs gegeten voor €18. Ik kan je verzekeren dat ze op mij geen winst hebben! 5x bijbesteld tot het maagje vol zat :D Jezus wat een cheatmeal

hoe heb je dat voor elkaar gekregen lol

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ----------

1 big american pizza, piccolini's, broodje bapao, döner, broodje frikandel speciaal, 500gram lasagna en 1,5 liter holy soda. Oh ja... En een joint.

gwn zonder tabak en het is niet erg :p

---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------

OT: stuk chocoladetaart, zus had het vers gebakken en kon er weer niet afblijven :o

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------

net stiekem een pepernootje gepikt

een heel pepernootje? omg das dus 3weken cutten!:eek:

Heb in 2 weken tijd echt 11dagen gecheat.
Niet normaal dit.
Onder cheat/junkmeals: 3x KFC, 1x mac, 1x indisch restaurant en zo'n 6keer kapsalon besteld :(

Na een maand weer geen junkfood gegeten te hebben, moet ik er toch weer aan geloven.

-Oetker pizza met 4 verschillende soorten kazen, on top of that nog 100gr cheddar cheese and 150gram tonijn uit blik toegevoegd haha.
-6 bier Gulpener 10%
-Hele zak eierkoeken, volkoren welteverstaan, maar de suikers vloeiden uiteraard ook rijkelijk.
-En als laatst, 8 tostis gevuld met Old Amsterdam kaas en ham.

Nu even een maandje wachten tot ik mijn volgende junkday kan inlassen. :D

Vrijdag avond met 1 maat meet the fockers en meet the parents gekeken omdat we die nog noooit gezien hadden. allebei paar pilsies op.
Zaterdag avond met zn 10e, binnen 2 uur 3 kratten weg gekregen. daarna allemaal nog 2 glazen captain morgan/cola.
Daarna met uitgaan nog +/-13 pilsies gedronken. voor het slapen gaan voor het goede toch maar even een kwarkie naar binnen gewerkt.
zondag wakker met een kop als een kanon -.- meteen maar 2 tosti's naar binnen gewerkt.
Bij een maat uitkateren, dus f banaantje en mandarijn op, daarna nog een zak chips, en rond 6u nog naar de kfc hot wings gehaald :D
Alles in een zeg ik, mooi weekend.

Terug
Naar boven