MuscleMeat

Het grote biecht topic

Had deze morgen weer het geweldige idee om bij het eten chocomelk te drinken, twee uur later op het werk nog één genomen. Nu ik de voedingswaarden hiervan heb opgezocht zit ik dus met alles op mijn behoefte. Wat denken jullie? Dan maar een refeed van maken of extra cardio straks? Ben aan het cutten 500 kcal onder onderhoud, en alles gaat goed, buiten mijn 'rekenfoutje' van vandaag.

Had deze morgen weer het geweldige idee om bij het eten chocomelk te drinken, twee uur later op het werk nog één genomen. Nu ik de voedingswaarden hiervan heb opgezocht zit ik dus met alles op mijn behoefte. Wat denken jullie? Dan maar een refeed van maken of extra cardio straks? Ben aan het cutten 500 kcal onder onderhoud, en alles gaat goed, buiten mijn 'rekenfoutje' van vandaag.

500kcal onder je behoefte? Dat zou ik nooit volhouden voor meer dan 2dagen lol, tijdens een cut sta ik gwn altijd +/- 150 onder onderhoud en de rest is werk voor cardio :)

OT: Net een chocolade muffin op..:o

Laatst bewerkt:

Ligt eraan hoe lang je al bezig bent sinds de laatste refeed / bulk. Als dat al langer dan een week geleden is gewoon lekker laten voor het is (ik zie refeed trouwens ook niet als massive cheatgelegenheid maar eet gewoon eens lekker 500 kcal extra).

• Topic Starter Topic Starter
Zometeen lekker een klein beetje friet met een kroket....
Ach 1 keer in de week mag dat wel haha

Gister verjaardag, flink gezopen, 20 paaseitjes en een stuk taart gehad.

Yolo, zit toch in een overgangsweekje van de bulk naar de cut

15 biertjes, 1 friet met, 1 friet sate. Op 1 dag !

Ik, het varken.

Speculoos op een boterham. ALleen maar suikers en vetten, maar oohh wat is dát lekker zeg damn.

Oh, en vnvd friet en kroketten op. Helaas is zondag iedere dag frietdag
(Normaal vervang ik het door rijst met wittebonen in totamensaus en paar eitjes, maar nu ene keer niet)

Btw, is alcohol (bier) veel schadelijker dan vet eten, of valt dat mee?

scherp, ik had het anders moeten formulueren. Vetten moet je natuurlijk binnen krijgen, Pinda's zijn niet slechr bijvoorbeeld. Maar niet teveel. Als je friet gaat eten of chips bijvoorbeeld dan krijg je al snel teveel (slechte) vetten binnen .

Vroeg me af of het dus slechter is om wat meer vetten binnen te krijgen dan alchohol/bier te drinken.

Honing wok saus door een blikje tonijn vanmiddag, normaal maak ik tonijnsalade maar had niets in huis :C

• Topic Starter Topic Starter
Kant en klare wrap van de Aldi met kalkoen filet haha

chocolade... véél chocolade..

ahja, het zwak van elke vrouw denk ik dan maar :-)

Hier is de tweede toblerone puur gesneuveld... gisteren ook al. :o
oei...

Terug
Naar boven