XXL Nutrition

Het grote biecht topic

Whaaaaaaaaaaaaaa, krijg beelden:

Marina op serveertafel met rijst in de navel, brocolli op de knieen...... etc

Hoe laat eten we ?
Nou kan best leuk zijn he! levend buffet ipv lopend buffet! :D
25s781w.jpg

enne.. NU!! curryaardappelen met snijbonen en koolvis en grote garnalen. :meal: heb het bijna op dus opschieten! ;)

• Like
Waarderingen: Obee
Cheatmaaltijd van de week: zak chips, 2 pakken LU schuitjes, kebab

• Topic Starter Topic Starter
Yammie van of yummie van bakker bart

En alvast voor morgen: een kroket hehehe

Maar voor de rest strikt schema

Weer 2 tompoezen vandaag á 250 rotzooikcal per stuk, lijk wel een junk gvd.:mad:

5 pizza's op Koninginnedag, met nog 15bier en van alles.
Dag erna bijna niks gegeten, te brak

Weer 2 tompoezen vandaag á 250 rotzooikcal per stuk, lijk wel een junk gvd.:mad:

Koop zo'n tompoezen zelfmaak-kit

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gooi het zakje poeder voor de pudding weg. Maak whey-pudding instead ( opstijven met agar agar of gelatine )
Bouw een paar protein-poezen.
Opgelost.

Gooi het zakje poeder voor de pudding weg. Maak whey-pudding instead ( opstijven met agar agar of gelatine )
Opgelost.

Op deze manier ga ik over mn eiwitbehoefte heen.

Eiwitscheten incoming...

Opgelost.

Haha nice, miss3000 maakt die voor me als de 'echte' uitverkocht zijn, ik zal haar de verbeterde receptuur gelijk doorgeven. ;)

snoep en chocoladekoekjes eten :L

Opgelost.
Dat is echt een goed idee.haha voot mn verjaardag volgendjaar

al3zgw.jpg

zakje was opeens leeg.. :o

Ik ga alvast biechten voor morgen.

VEEL bier, en een BBQ weer eens even lekker genieten!

mwaa, rijst/kip maaltijd ingeruild voor een broodje gezond met zalm.

verder niet gecheat, denk je wel niet?

Gisteren twee glazen van dit lekkere drankje:

074924ac-88c6-46e5-ba07-e0309831c025.jpg

Gisteren dubbele pizza
Life's good when bulking :D

Gister hele dag heel clean gegeten, goed aantal koolhydraten vetten en eiwitten over gehouden voor een normale meal. Haal ik mijn vriendin op, en rijden we naar huis zegt ze 'ik heb zoooooo zin in chinees'

So yeah, chinees afgehaald, mannnn wat drijft dat altijd in de saus, maar was boem lekker.

Even een vraagje. Wanneer jullie echt jezelf out eaten, echt teveel gegeten hebben, nemen jullie de volgende dag er dan rekening mee? Als in minder eten dan normaal in je schema, wellicht meer cardio? Om het te compenseren?
Of gaan jullie gewoon terug naar je schema?

gisteren avond nog klein bord spaghetti gegeten , dan een halve zak chips ( XL verpakking ) en paar chocolaatjes :(

• Like
Waarderingen: mat
Gister hele dag heel clean gegeten, goed aantal koolhydraten vetten en eiwitten over gehouden voor een normale meal. Haal ik mijn vriendin op, en rijden we naar huis zegt ze 'ik heb zoooooo zin in chinees'

So yeah, chinees afgehaald, mannnn wat drijft dat altijd in de saus, maar was boem lekker.

Even een vraagje. Wanneer jullie echt jezelf out eaten, echt teveel gegeten hebben, nemen jullie de volgende dag er dan rekening mee? Als in minder eten dan normaal in je schema, wellicht meer cardio? Om het te compenseren?
Of gaan jullie gewoon terug naar je schema?

Ja tuurlijk. Als je even los wil, dan compenseer je het de volgende dag > niks aan de hand.

Dat cheaten ( schijtwoord ) geeft mensen alleen maar een rotgevoel over eten of drinken. Dat woord zou verboden moeten worden.
Het is echt niet zo dat de geest van Joe Weider je komt haunten als je pizza eet hoor.

Je houd je gewoon aan je schema en als je daar soms geen zin in hebt, dan doe je dat niet en bepaal je de volgende dag wat de schade was en hoe je dat weer rechtgebreid krijgt.
Bodybuilding lijkt soms wel een creepy religie. Nergens goed voor. Je zit toch niet in wedstrijdvoorbereiding ofzo?

Ik compenseer drank altijd met voeding die dag ( dus als ik ga drinken beperk ik mijn vetinname en overal kcal )
Eten buiten mijn schema compenseer ik met cardio de volgende dag, al komt dit bij mij weinig voor want ik heb niet zo vaak behoefte aan rotzooi.

*opgelost*

Ja tuurlijk. Als je even los wil, dan compenseer je het de volgende dag > niks aan de hand.

Dat cheaten ( schijtwoord ) geeft mensen alleen maar een rotgevoel over eten of drinken. Dat woord zou verboden moeten worden.
Het is echt niet zo dat de geest van Joe Weider je komt haunten als je pizza eet hoor.

Je houd je gewoon aan je schema en als je daar soms geen zin in hebt, dan doe je dat niet en bepaal je de volgende dag wat de schade was en hoe je dat weer rechtgebreid krijgt.
Bodybuilding lijkt soms wel een creepy religie. Nergens goed voor. Je zit toch niet in wedstrijdvoorbereiding ofzo?

Ik compenseer drank altijd met voeding die dag ( dus als ik ga drinken beperk ik mijn vetinname en overal kcal )
Eten buiten mijn schema compenseer ik met cardio de volgende dag, al komt dit bij mij weinig voor want ik heb niet zo vaak behoefte aan rotzooi.

*opgelost*

4 grote stroopwafels, zakje chips van 100 gram en 2 magnums; yep ben in de cut.:rolleyes:

Terug
Naar boven