AndroidHealthClinic

Het grote biecht topic

"iemand" zei me het snoeppad,.. maar ik geef grif toe,... zoeken is niet mijn sterke punt, zeker niet gecombineerd met boodschappen doen :o

In het snoeppad ligt ook de chocolade :D

---------- Post toegevoegd 29 April 2013 om 23:17 ----------

ik ga gewoon mijn neus achterna! eindig ik altijd bij lekkere choco! :D

Lekkerste blijft toch bij de bakker vandaan... Zo lekker romig Jum Jum

Zat ik net op 9% bf gister, vandaag 15 bier, 1 patat curry 1 liter ijs verdomme en een dikke uitsmijter (5 plakken ham en 3 eieren met veel zout) verdomme! Dan maar weer 4 weken strak eten :(

Zat ik net op 9% bf gister, vandaag 15 bier, 1 patat curry 1 liter ijs verdomme en een dikke uitsmijter (5 plakken ham en 3 eieren met veel zout) verdomme! Dan maar weer 4 weken strak eten :(

4 weken?? Gozer dat is dr met 3 dagen weer vanaf hoor, hooguit 5. Zo niet dan doe je iets niet goed

Ik denk dat veel leden wel wat te biechten hebben na koninginnedag...

Mijn biecht:
2 loempia's, 2 vette hamburgers met mayo, 2 braadworsten en 5 wodka

Bier (vergeten hoe veel), bak patat met mayo (die ik halverwege per ongeluk op de grond liet fl*kkeren), broodje pizza hawaii

Bami goring van bij de afhaalchinees gisteravond!

Patat en andere vettigheid kon ik gelukkig laten staan op Queensnight. Wel (te)veel bier, wisky en fanta(stisch) gedronken.
De brakke dag erna direct maar gecompenseerd met 10 km lopen.

grote warme stroopwafel.

Bami goring van bij de afhaalchinees gisteravond!

Maar zoooooooo lekker !

Zelf maken kan je best prima, redelijk gezonde meal van maken, maar is het altijd net niet op een of andere manier. Sterker nog, zit er hard aan te denken chinees te gaan halen vanavond.
(liefst rond 20 jaar, klein, wit huidje, en cupje B)

Terug
Naar boven