Fitness Seller

Sticky Het grote hardcore sportscholen topic

Waar: Tiel
Wie: Bodybuilding centrum Velders
Prijs: 30euro onbeperkt (365 dagen van het jaar open)

kleine gym maar alles aanwezig m.b.t. bodybuilding, dumbbells tot 80kg of 90kg :) en 1 tot 2 vrouwen ofzo maar die lopen alleen maar in de weg dus gelukkig zijn het er niet zo veel eh

Waar: 't Harde
Wie: Derk's Gym
Prijs: 30 euro per maand (onbeperkt)
Website: http://www.derksgym.nl

Dumbbells tot 40kg en een apart setje van 50kg. 3 verstelbare bankjes. 2 benchpress en 1 incline benchpress. squatrack en 2x military press (1x barbell, 1x apparaat) en nog veeeeeel meer...

Nadeel: zondags dicht

Voordeel: goede sfeer en genoeg spul om mee te trainen

Laatst bewerkt:
Waar:Menen
Wie: Wimbledon
Beoordeling: dumbbells tot 44 kg, 2 benches, smithmachine, voldoende halters.
Het is ook weer geen hardcore gym maar toch wel een gym waar je toch wel zwaar kan gaan. :)

Sportschool bodyfit in Halsteren

+ Echte hardcore gym
+ Goed advies
+ Veel stevig trainende kerels
+ Dumbbells tot 65kg
+ De juiste basis apparatuur: Powerrack-incline bank-bench press-leg press-hack squat (first class) en uiteraard nog wat andere toestellen zoals een curl machine, calf machine, kabelwerk etc etc
+ Verder enorm veel ijzeren schijven (van 0,5 kg tot 25kg per stuk)
+ 80 euro per kwartaal onbeperkt trainen
+ Goede muziek, meestal hardhouse of mixes

- Zondags een hele dag dicht en op zaterdag al om 13:00
- Geen douches

Zeker een aanrader

Deze is ook wel een goeie.

Ommoord Fitness- en Sportcentrum
G.B. Shawplaats
3068 WB Rotterdam
Telefoon: +31-10 455 3867

Is het wel waard om in te trainen. 15 Euro p/m
Zware apparatuur gelukkig nog steeds.
En relaxte mensen om mee te trainen.
En qwa ontspanning, woont daarzo op de hoek een chick die ik daar standaard altijd een bezoekje geef.
Maar zoiezo vind ik dat je niet te lang op dezelfde sportschool mot blijve hangen.
Af en toe een afwisseling doet zeker wel goed.

I shape

ammunitiehaven in den haag
40 euro onbeperkt veel ijzer dumbbells tot 70 kg goeie sportschool voor hardcore Paul lans prof BB is hier de manager geeft goeie begeleiding en voedingsadvies en geeft het het vanuit het hart de info

In-forma
Sint katelijne-Waver (België)

Meer healthcenter dan echt fitnesscentrum eigenlijk. Weinig schijven, ik denk opgeteld allemaal zo'n 160kg, dumbbells tot 40kg. Veel machines, paar bankjes

Wel goede muziek, en vriendelijke uitbater die er wat van kent.

Ach nog even 3 maand daar trainen, en dan in leuven beginnen!

Waar: ijsselstein en Montfoort
Wie: Lucas Fitness
Beoordeling:

Dumbbell tot 60 kg (montfoort) locatie ijsselstein meer..
Allernieuwste panatta apparatuur
veel losse dumbbells en erg veel olympische schijven en stangen
(locatie ijsselstein een gehele aparte verdieping met alleen maar schijven en dumbbells en squatrekken.

verder beide locaties: zonnebank, sauna's in kleedkamer (mannen, vrouwen) fysio e.d

alles wat je nodig hebt

Waar: Tilburg
Wie: Body line tilburg
Beoordeling:Relaxe sportschool Materiaal is zeer compleet voor Bodybuilding 80% kracht 20% cardio sportschool is niet groot en zeker niet bling bling maar je kunt er als een beest trainen zo traint er bij ons een wedstrijd jongen john elesen die jongst leden twee wedstrijden heeft mee gedraaid E.K in Frankrijk 1e plaats W.K 5e plaats Hier in nederland
john is met zijn 16 jaar begonnen te trainen bij bodyline dus na mijn mening valt body.line onder de categorie hardcore sportschool oja de prijs ik betaal € 22,50 per.maand onbeperkt

lateeeer,,,

Laatst bewerkt:
Waar: 1200 brussel 318 Ave Georges Henri
Wie: Athletic Fitness Center
Beoordeling: Dumbbells tot 60 kg, schijven van 2.5/5/10/15/20 kg. de meeste zijn echter van 20 en al de rest moet je soms goed zoeken. niet erg groot 1000m* en 95% mannen. goed materiaal en alle denkbaare nuttige toestellen zijn aanwezig, vaak meerdere modellen(met kleine variatie)voor eenzelfde type oefening.

goed advies kwa voeding en training. eigenaar organiseert meerdere bb wedstrijden in belgie voor verschillende federaties. enkele gasten staan of hebben inde wereldtop gestaan(bpf federatie geen ifbb).

als student betaal je dnek ik 300euro per jaar.

enige echte nadeel zijn de douches. ze zijn ander de grond dus inde zomer is het er erg vochtig. ik kleed me er niet om en ga dus rechtsreeks naar huis.

je kan er supps kopen met korting als je lid bent. winkel is een van de goedkoopste. maar wel duurder dan internet

Bruno's Gym Zaandam
zeker een gruwelijke gym ben net over gestapt en alles bevalt me daarzo.
veel matriaal zoals 10 losse bankjes en dumbbells tot 74kg.
2 squatrekken en meerdere drukbankjes schuin en recht en natuurlijke alle andere apparaten. Ook is er goede training en voeding begeleiding als je dat zou willen. Douche en zonnebank zijn ook gratis aanwezig allemaal heel chilll dus:D

waar: helchteren(houthalen helchteren)
wie: is privee mss heeft de eigenaar dat niet graag
beoordeling:eigenaar is kampioen geweest,gratis begeleiding in ete en power training

In omgeving Doetinchem ben je het beste af bij BodyPerfection.

Wordt gerund door voormalig Nederlands Kampioen bodybuilding en hij ziet het liefst ook iedereen zo groot mogelijk worden. Hele relaxte sfeer vind ik zelf en er trainen ook behoorlijk wat grote jongens. Dumbbells gaan tot 50kg en alle apparatuur is gloednieuw en van Panatta.

Ma-vr van 9.00-22.00 open voor €20,- per maand! In het weekend van 9-13u geopend.

Waar: Zoetermeer
Wie: Fitnesscentrum Voorweg
Beoordeling: Dumbbells tot 40kg, voldoende halters, schijven en bankjes, goede sfeer, aantal powerlifters die samen trainen, in de avond tot nog toe rustig trainen

Waar: Waregem, West-Vlaanderen
Wie: Oxygen
Beoordeling: Dumbbells tot 44kg ( er zijn al nieuwe besteld). Stuk of 7 bankjes , flat bp bankje , decline bp bank, veel machines ( voor mensen die daar graag mee trainen). Wel slechts 1 squatrek (+ 1 smith) alleen isdie niet zo heel druk bezet , trainen nogal veel superdudes.

Niet echt hardcore , je kan er wel hardcore trainen zeg maar. Gezellige sfeer. Weet wel niet of het wat is voor echte PL'ers , BB komen er zeker wel voldoende aan hun trekken.

Prijs is voor studenten 295/jaar

Begeleiding trekt op niet veel , maar ik wil altijd helpen :P

Figh-poweracademy in AMersfoort.

DB tot ik zag sowieso 54 liggen.
Veel dubbele apparaten, zodat als het wat drukker is je niet hoef te wachten.
Free weight oude witte lijn ( NEE geen coke lijn) van Technogym en hammer strenght.

Waar: Amsterdam Holland
Wie: Professional Fitness
Beoordeling: bodybuilding. Veel kampioenen en goede begeleiding. Hardcore gym tot the bone. Beste apparatuur voor bodybuilders in heel Amsterdam.

http://www.professionalfitness.nl

waar: Den Haag
Wie: Fit2000 http://www.fit2000.nl
Beoordeling: een goede gym, relaxte mensen, redelijk groot sommige avonden erg druk.
ze hebben ongeveer een jaar geleden een complete renovatie gehad met splinternieuwe apparatuur. Dumbbells tot 60 of 70 kilo d8 ik, verder alle apparaten en groepslessen mogelijk.

er trainen zowel hardcore bodybuilders, als beginners, veel vrouwen ook. zowel ouderen als jongeren etc, heel gemengd.

Enig minpunt drukte op vooral de woensdag/maandag avonden dat de apparaten/dumbbells steeds bezet zijn.

Waar: Drachten
Wie: Bewegingscentrum
Beoordeling: Ziet er leuk uit van binnen, 1e zaal veel verschillende cardio apparaten, 2e zaal zogenoemde 'krachtzaal'.
1 Set dumbbells tot 26 kg, 2 losse bankjes, 1 flat bench, 1 incline bench, smith rek en een cable rek. Verder nog wat schijven tot 20kg. Totaal geen krachthonk uitstraling (terwijl ze hier wel over adverteren). Verder veel dubbele Technogym apparaten.
Je betaald er veel te veel per maand (+/- 35 euro) voor wat je ervoor krijgt. Daarnaast is het 's avonds te druk waardoor alle apparaten en los materiaal in gebruik is.

Hoewel de douches en de sauna allemaal perfect geregeld is, is het te duur in verhouding tot wat je aangeboden krijgt.
En omdat heel veel mensen er heen willen, is het een dikke vette AFRADER!

olympia fitness eindhoven(woennsel/achtsebrier)

ik train er nu nog maar een paar maanden ben weggegaan bij fit 4 free omdat het te druk was.

hier nooit te druk altijd voldoende ruimte om je oefeningen te doen.
voldoende gewichten van alle dumbbells heb je 2 paar bijvoorbeeld 2 paar 14 kg 2 paar 16 kg en tot 46 kg. voldoende bankdrukbankjes,halterbankjes. voldoende apparaten van elk soort 2 of 3 . en ruime cardio hal.
goede begeleiding. (vriendelijk en ze weten wat ze zeggen)

sauna heb ik nog geen gebruik van gemaakt ik ga sporten en niet naar een sauna. de zonnebank ook geen gebruik van gemaakt ik ga sporten en niet zonnen. da doe ik thuis wel.

het restaurantje belangrijk!!!! goede voeding gewoon een prive chef geen magnetron toelie. en het is gezonde voeding. eiwitshakes zijn (Y) geruime keuze uit menu's. vooral de kip met rijst ;)

uhm ja wat kan ik nog meer zeggen ja altijd parkeerplaats voor de deur of in iedergeval binnen 200 meter.

en een prettige sfeer om te sporten.

maandelijkse lasten zijn 44 euro per maand.
inschrijfgeld weet ik niet ik heb dat toen niet hoeven betalen.
en het is het geld waard.
kortom ik geef het een 9/10 het kan altijd beter natuurlijk.

Terug
Naar boven