AndroidHealthClinic

Sticky Het grote hardcore sportscholen topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DOK beverwijk:
Allemaal oud ijzer, posters van Arnold, beschildering van 'House of pain' op de muur. Er hangen belts aan de muur die je mag gebruiken. Er staat een emmer met magnesium. Volgens mij heb je er bijna alles wat je nodig hebt behalve een rek met safety bars waardoor je niet kan rack pullen en squaten met safety bars dus. Ze hebben trouwens geen beheerder/fitness instructeur en niks commerciëels het is meer een vereniging en er hangt ook alleen een cameraatje that's it.
Kosten 10eu per maand.
Vet bruut heb me ingeschreven maar ze zitten voller dan vol jammer genoeg.
 
Alfa fitness Houthulst
leuke, familiale fitness, tyspich voorbeeld dat er in een healht fitness toch nog aandacht is voor BB-ers, DB's jammer genoeg maar tot 36kg, olympsche staven meer dan voldoende schijven, je mag er deadliften, powerrack waarin je kan squatten, los bankdrukken enz. n goeie smithmachine, verder aantal hardcore machines, voldoende bankjes, zelfs speciaal bankje voor MP, neckpress enz.
30 euro/kwartaal of 250 euro/jaar
is niet echt voor de de cht grote jongens, maar voor wie hardcore wil trainen, toch wel er g goed
jammer genoeg is het door een bepaalde taktiek van de eigenaar niet echt geweten buiten de omgeving dat je er BB kan trainen ook
 
Waar: Brunssum, Limburg
Wie: Haefland Sport
beoordeling : dumbbells tot 70 kg, meerder squatracks, powercages, olympische bankdruk sets en ga maar verder. Magnesium word niet moeilijk over gedaan. en je kunt er zo'n beetje alle sterke man events trainen.

kosten : 23.80 p.m
 
*schop
Waar
Enschede (OV)
Buursestraat (achter helmerhoek)
Wie
FitForm
website: http://www.fitform.org
Apparatuur
+ tot 50kg dumbbells
+ twee bankdruk bankjes, een decline bankdruk bankje
+ schijven 1.25, 2.5, 5, 10, 15, 20 en 25
+ gratis kluisjes in kleedkamer
+ niet lachen: smithrek, maar eentje met 2 vrijheidsgraden (dus verticaal EN horizontaal)
+ 5 cable machines met greep voor under/overhand chinnen
+ 6 pulldown machines
+ (gratis) douche en IR-sauna in kleedkamer

- geen incline BP, enkel op ubersmithrek
- maandag 7u niet gaan trainen :p
- gewichten worden nooit opgeruimd, altijd zoeken naar twee bijpassende dumbbells
- slechts 1 leg curl/leg ext machine?
Kosten
110 euro voor 3 maanden, uiteraard goedkoper als je verder vooruit betaalt
Algemene indruk
Chillen sportschool, leuke mensen. 8/10.
 
Laatst bewerkt:
Gold's Gym Nieuwegein
24/7 geopend, en dan ook echt alle dagen!

Begeleiding is matig.. lopen wel wat jongens die verstand van KT hebben geloof ik, maar die zie je nauwelijks. Of ze lopen wat rond. Maar goed.. kom er niet om begeleidt te worden. :P

Alle dumbbells hebben ze dubbel, tot boven de 25kg in ieder geval. Barbells zowel olympic als EZ tot 50kg. Helaas maar 1 squatrack, maar in de uurtjes dat ik train is die altijd wel beschikbaar. Een stuk of 3 verstelbare bankjes en nog een tweetal (dacht ik) normale. Twee preacher curl bankjes.

Voldoende apparaten van voornamelijk Hammer Strength waar je schijven aan kunt hangen, schijven zijn er in overvloed. Incline BP, decline BP en (naar ik meen) 2 normale bench press setups. In principe is alles wat je kunt wensen aanwezig, behalve specifiek Strongman trainingsmateriaal. Er is een apart hoekje ingericht met een ruime hoeveelheid buik gerichte apparaten.

Beneden is het KT gedeelte dat hierboven beschreven staat. Boven genoeg (relatief nieuw) cardio spul, veelal voorzien van TV schermpjes. Tevens een groot aantal Nautilus apparaten voor de beginners (zo werd mij uitgelegd :P ).

Publiek is heel gemengd. Van massamonsters tot beginners. Vind ik persoonlijk wel het prettigst. Sfeer is rustig en gemoedelijk, de meeste mensen komen er om te trainen, niet om herrie te schoppen. Prima gym dus!

Voor de prijzen kun je op de site kijken:
http://www.goldsgym.nl/
Inschrijfgeld is wel aardig wat, houd daar rekening mee.
 
Laatst bewerkt:
Waar: Loksbergen
Wie: Paris Gym
Beoordeling: bodybuilding. Veel kampioenen en goede begeleiding door Luc Nijns (5maal belgish kampioen naturel BB) Extreme vooraad aan Dumbbells , 2 Benches , Leggpress , etc .. alles wat je laat uitbloeien tot een beest. Mooi versiert met foto's ( gesignde ) Door Champs . metingen mogelijk , producten aankoop en Shirts van Gym zelf. Training / voedingschemas opgemaakt naar jouzelf en niet zomaar iets wat in de pc staat. Kort om Supper

1 nadeel ; niet bepaald groot
 
waar: Leiden
wie: LKV De Spartaan
Beoordeling: Dumbbells tot 60 kg, 3 zalen, hardcore zolder, cardio apart, ook een goeie gym voor powerlifters (in de gym werden vroeger veel PL wedstrijden gehouden).. Alles behalve healthcentre (LKV in de naam staat voor Leidse Krachtsport Vereniging)

€95 voor 3 maanden, bij jaarabo €25 per maand.. incl sauna jacuzzi etc
 
WAAR: Dordrecht
WIE: Ringer sportplaza
BEOORDELING:60 kg dumbbells, 2 powerracks, 4benches, 3 incline, 1decline.
Grote verscheidenheid aan materiaal en apparaten van het merk Jimsa en Hamerstrength.
Thuis van voormalig veel grote en sterke atleten.
Tevens ook de thuishaven van Sterkste man van Europa, en derde van de wereld in1983 "Siem Wulfse"
Professioneel advies, alle krachtsporten zijn toegestaan en worden toegejuigd.
 
Waar:De-Panne West-Vlaanderen
Wie: MIKE'S GYM
Beoordeling: dummbells tot 45 kilo , veel halters,schijven toestellen van het merk weider en Fantastic (panatta sport) nie veel cardio toestellen 2 spinning fietsen en steptoestel . Wel veel fransmannen dicht bij franse grens maar voor mij geen probleem . 1 maand 15e
3 maand 37,5 e
1jaar 150e
openingsuren van 17u tot 22u voor sommigen is het wel ambetant maar als je het vertrouwen krijg en daar al een poosje traint krijg je sleutel maar dan moet je wel jaarabonnement kopen
 
Laatst bewerkt:
Waar: Geleen, Zuid-Limburg
Wie: Body Impact Gym Geleen
Beoordeling:
Dumbbells tot 55/60 kg en bijna allemaal plate loaded apparaten. Uiteraard squat racks, bench racks, kabels etc.
Wedstrijdbegeleiding bodybuilding, powerlifting team incl trainingen, powerlifting wedstrijden in de gym en een top eigenaar. :thumbs: De eigenaar is 'Own Sculpterer' hier op dbb btw.
 
Laatst bewerkt:
Waar: Assen [Drenthe]
Wie: Body Language
Beoordeling: Hier wordt getraind en geen praatje pot, dumbbells tot 50kg, voldoende halters, schijven en bankjes, goede sfeer en wedstrijdbegeleiding door ervaren pro. Ook verkoop van diverse supplementen zoals wey, weightgainers, creatine, glutamine, boosters e.d.
 
Laatst bewerkt:
waar:Noord-Holland te IJmuiden
wie: Villa Sportiva
beoordeling: 5, heel weinig variaties voor KT ze zijn meer gericht op cardio, kleine ruimte, al met al hele aardig mensen, vriendelijke leden je kan ze alles vragen.
 
Waar: s'Heerenbroek
Wat: Adonis
Wat hebben ze: Dumbbells tot 60 kg, gigantisch veel schijven, tof personeel, groot opgezet en niet duur.
 
Waar: Den Bosch, Noord-Brabant, Nederland
Wie: Wladimirow

Ik heb er ongeveer 3 jaar getraind, een jaar of 3 à 4 geleden vertrokken. Het is één aanééngesloten ruimte. Een deel voor cardio (loopbanden, fietsen, roeiapparaten), een deel voor krachttraining (apparaten, halters), en een deel voor groepslessen. Vreemd genoeg is het laatste dus ook gewoon deel van dezelfde ruimte, met de nodige herrie, en geschreeuw van de instructeur, tegelijk met de nodige visuele aandacht vanuit de krachthoek van uitgerangeerde mannen die uitgekeken zijn op hun eigen vrouwen.

Dumbbells gaan t/m 30kg als ik mij goed kan herinneren. Er is één platte bank, één schuine, en één rechte (schouders) voor losse halters. Verder is er nog een Smith machine, die in de tijd dat ik er was nogal onbetrouwbaar was (haltersleeves bogen krom naar beneden waardoor de schuiven naar binnen leunden en soms bleven haken, gevaarlijk). Ik heb vaak gevraagd om reparatie, maar is er nooit van gekomen. Ook vaak verzocht te vervangen door een powerrack, tevergeefs. Verder nog de nodige apparaten, waaronder een legpress die om de haverklap defect was. De stang van de latpulley heb ik 3x tegen mijn hoofd gehad doordat de kabel knapte (onder 80-100kg belasting).

Begeleiding was onder de maat, kwam regelmatig jonge gasten tegen die zichzelf schade aanrichtten terwijl de instructeurs nietsvermoedend langsliepen.

Ik heb gemerkt dat de focus van Wladimirov vnl. op cardio / welness is. Investeringen in krachtapparatuur was minimaal, slechts strict noodzakelijke en ook dat niet altijd. Als BB-er, en zeker als fanatiek krachtsporter is Wladimirow not the place to be.

Er is een sauna.

Ik heb mij er prima vermaakt, maar vnl. door het gebrek aan dumbbells > 30kg, powerrack, en achterstallig onderhoud heb ik na een tijdje besloten naar een andere sportschool te gaan.
 
HealthCityBasic Drachten.

3 a 4
Veel cardio weinig kracht. Paar bankjes 1 schmidt rek 1 leg-pres tot 200kg. Dumbbells tot 36kg geloof ik. Niet echt voor bb maar ach een tientje in de maand.

Ga er snel weer weg, komt weer een nieuwe sportschool in de Trisken in Drachten, extra zware spullen en doet ook wedstrijd begeleiding.
Iemand die weet hoe die heet?..is nog niet open vandaar.
 
Waar: Nijmegen Holland
Wie: NKV Atlas
Beoordeling: bodybuilding, gewichtheffen en powerlifting. Veel kampioenen en goede begeleiding. Dumbbells tot en met 50kg, rond de 2000kg aan olympische schijven en rond de 10 olympische halters. 16 euro in de maand voor onbeperkt. Hele week open. http://www.nkv-atlas.nl

16 euro per maand!
Man Allsports vraagt 3x het dubbele
 
Waar: Mijdrecht
Wie: Beuving sport
Beoordeling: Dikke 10, "dumbbells">dumbbells tot 55-60 kg ongeveer, lekker hardcore sfeertje, niet echt druk, oud ijzer! Goede begeleiding voor evt. wedstrijden! Eigenaar Jolanda Beuving heeft ook paar titeltjes gepakt, kortom goede sportschool!

http://www.beuvingsport.nl/

Ja een paar titeltjes van een organisatie waar ze zelf in het bestuur zit.
Zelf bedacht Worldmeister en miss Nederland.
 
f4f roosendaal,

20 euro per maand, ijzer is ijzer, kilo's zijn kilo's.
niet de sportschool die er het beste uitziet, of de sportschool met de best hygiene, maar prima te doen!
 
Powergym mechelen

Waar: Mechelen (België)
Wie: Power gym
beoordeling : Ddumbbells>umbells tot 50 kg, 2 bench presses, squatrek, genoeg losse schijven, cardio toestellen en spinning, alles pannata en techno gym.
8/10
 
Waar: Rotterdam, Kralingen
Wie: Sportschool Hollander
Beoordeling: Nette tent. Sky Radio op laag volume, behoorlijke hoeveelheid Nautilus toestellen, buikspierkwartiermat
voor 20 man en een hoek met vrije gewichten.

Absoluut geen bbgym, ze hebben ook bewust geen spiegels. Dumbbells tot 20K, squatrek, smith, flat-, in- en decline
bench met voldoende (kunststof) schijven. Ook staat er een cablerek met diverse grepen.

Begeleiding is redelijk matig. Twee of misschien drie man weten hoe je moet trainen om te groeien.

Voor de rest een zaaltje met 30 spinningbikes en een zaal voor zumbahipdancepumpshizzle voor +/- 40 man.

Ook worden er [Link niet meer beschikbaar] gegeven.

Douches ruim aanwezig en hygienisch.

Kortom een echte [Link niet meer beschikbaar] met wat vechtsportmogelijkheden.

Ma-vrij 08:30 - 22:00
Za 08:30 - 16:00
Zo 08:30 - 13:00

Voor 39,95 kan je onbeperkt trainen.
 
Back
Naar boven