AndroidHealthClinic

Het grote iPhone topic

ik denk dat ik de iPhone 3G S ga kopen :P ziet er goed uit, niet noodzakelijk beter dan de iPhone 3G maar zeker nu ik gisteren mijn nokia heb laten vallen heb ik een nieuwe nodig, kan ik direct een goeie kopen he :D

En dat heeft een i-phone niet....

Ben toch heel benieuwd wanneer T-mobile met de prijzen op de proppen komt. Op mobilecowboys stond dat dit 12 juni zou gebeuren, maar er is nog steeds niets bekend :(

ik denk dat ik de iPhone 3G S ga kopen :P ziet er goed uit, niet noodzakelijk beter dan de iPhone 3G maar zeker nu ik gisteren mijn nokia heb laten vallen heb ik een nieuwe nodig, kan ik direct een goeie kopen he :D

Kan nog wel effe duren voor hij hier is hoor. Net als de vorige release heeft Apple gezegd eind juni, terwijl Mobistar dat meteen heeft tegengesproken met "deze zomer"...

Kan nog wel effe duren voor hij hier is hoor. Net als de vorige release heeft Apple gezegd eind juni, terwijl Mobistar dat meteen heeft tegengesproken met "deze zomer"...

Ja, neem maar juli-september.

Men eerst ipod mini had ik in juli gekocht
De eerste iphones kwamen ook in deze periode uit.
Altijd hetzelfde schema dat Apple volgt:
Januari / Juli komen de nieuwe dingen uit, soms ook Okt-Nov.

Ja, neem maar juli-september.

Men eerst ipod mini had ik in juli gekocht
De eerste iphones kwamen ook in deze periode uit.
Altijd hetzelfde schema dat Apple volgt:
Januari / Juli komen de nieuwe dingen uit, soms ook Okt-Nov.

Voor Nederland:
Tweakers.net zei:
T-Mobile heeft de introductiedatum voor de nieuwe iPhone inmiddels bevestigd: op 26 juni ligt de nieuwe Apple-smartphone in de Nederlandse winkels. Klanten kunnen dan overigens nog niet tetheren, oftewel de internetverbinding van de iPhone met laptop of desktop delen. Dat zou blijken uit een faq die naar de winkels is verstuurd en waar website iPhoneclub de hand op wist te leggen. Daarin staat dat het netwerk van T-Mobile Nederland nog niet klaar voor tethering is. T-Mobile blijft de enige provider die de iPhone aanbiedt.

BRON

Bij ons gaat het gewoon net als de vorige keer Mobistar zijn die de introductie in België op zich gaat laten wachten...

Waarschijnlijk weer aan dezelfde €500+ en €600+ prijzen afhankelijk van de opslaggrootte. Als ze hier die koppelverkoop nu ook eindelijk eens in een wet zouden gieten hé...

:treuren:

Koppelverkoop is nu toegelaten hoor. Stond tog vorige maand of 2maand geleden in de krant/op het nieuws.

nee er stond in dat het verbod erop tegenstrijdig is met het europees recht.
Maar dat is een jaar geleden ook al eens aangehaald.
En bijna iedereen is ertegen omdat ze zeggen dat alles dan duurder wordt.
Ik ken niet alle mogelijkheden van koppelverkoop dus mss hebben ze wel gelijk en is het beter zo maar ik weet alleen dat als je een iphone wilt MET mobiel internet dat je honderden euro's goedkoper af bent met koppelverkoop dan zonder. Maar mss heb je dan minder keuze in welk abonnement je wil ofzo en ben je dan altijd verplicht om er internet bij te nemen bij elke gsm???
Bij ons krijg je ook zonder abonnement altijd minstens 300 smsjes of belminuten gratis bij elke herlaadbeurt van 10 euro binnen de maand en dan doen ze tijdelijk acties met 3000-4000 smsen en mss is dat dan weer voordeliger voor mensen die geen internet willen maar wel veel smsjes. Mss moet iemand uit nederland eens wat meer uitleg geven over welke abonnementen je hebt en wat je erbij krijgt.

Laatst bewerkt:
Hier in NL heb je bij T-Mobile 3 speciale soorten i-phone abo's:

Ze duren allen 2 jaar

i-150 30e p/maand kost de iphone 3g je 80 e
i-300 45e p/maand iphone 3g gratis
i-500 65e p/maand iphone 3g gratis

bij alle abo's onbeperkt internet en bij bijvoorbeeld i-300 krijg je 300 belminuten en 300 smsjes.

morgen is het zo ver!!!11

dat vind ik pas niet verstandig.
waar moeten nederlanders dan hun simlockvrije halen

Als men hier koppelverkoop in een wet opneemt, dan zal daar wel tegenover staan dat er ook losse toestellen moeten aangeboden worden, om de consument de keuze te laten.

Niet meer dan juist.

Voor de Belgen:

De Morgen zei:
De nieuwe iPhone 3GS zal op 26 juni in de winkel liggen. Dat heeft telecomoperator Mobistar, die de smartphone exclusief in ons land verdeelt, bekend gemaakt. Daarmee komt een einde aan een week tegenstrijdigheden tussen fabrikant Apple en Mobistar.

Nu is het enkel nog wachten op gegevens over de verkoopprijs van de nieuwe iPhones. En dat zou wel eens een onaangename verrassing kunnen zijn. De prijzen die bekendgemaakt werden in Italië, waar de iPhone net als bij ons SIM-lock vrij wordt verkocht, liggen alvast een stuk hoger dan de prijs van de vorige iPhone. Bij de Italiaanse telecomoperator TIM zal een iPhone met een geheugen van 16GB 599 euro gaan kosten. Wie 32GB aan geheugen wil, betaalt daar 699 euro voor.

Ter vergelijking; het goedkoopste model van de vorige iPhone 3G kost in België momenteel 525 euro. (Pieter Dumon)

BRON

Maar die verwachtte prijzen... :o

Vandaag in de krant:
Phonehouse Belgie brengt koppelverkoop op de markt..

http://www.datanews.be/nl/news/90-6-24541/phone-house-en-hotgsm-starten-met-koppelverkoop.html

En van die prijzen: belgie is gewoon een enorm duur land als het op telefonie aankomt.
Abbonement prijzen zijn enorm duur in Belgie vergeleken met de rest van de EU of wereld, net zoals onze internetprijzen.

dure gsm's zijn nog niet met koppelverkoop beschikbaar en de kortingen die ze geven ivm het maandelijks tarief dat je moet betalen is totaal niet vergelijkbaar met nederland. Je wordt puur in de zak gezet als je daarop ingaat

Laatst bewerkt:
rond 18 uur britse tijd had ik gehoord

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben benieuwd. Ik wil mms'en verdorie!

Weet iemand eigenlijk hoe het gaat werken met de kosten van die mms? Voor de NL gebruikers bij T-Mobile? Zal het zo gaan werken dat het mms'en van een foto 2 of 3 normale sms'en kost, of moet je gaan bijbetalen ofzo? Hoop natuurlijk het eerste, aangezien ik elke maand wel aardig wat sms'en over houdt met mijn i-300 bundel.

Terug
Naar boven