JVdV
Cool Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik denk dat ik de iPhone 3G S ga kopenziet er goed uit, niet noodzakelijk beter dan de iPhone 3G maar zeker nu ik gisteren mijn nokia heb laten vallen heb ik een nieuwe nodig, kan ik direct een goeie kopen he
![]()
Kan nog wel effe duren voor hij hier is hoor. Net als de vorige release heeft Apple gezegd eind juni, terwijl Mobistar dat meteen heeft tegengesproken met "deze zomer"...
Ja, neem maar juli-september.
Men eerst ipod mini had ik in juli gekocht
De eerste iphones kwamen ook in deze periode uit.
Altijd hetzelfde schema dat Apple volgt:
Januari / Juli komen de nieuwe dingen uit, soms ook Okt-Nov.
Tweakers.net zei:T-Mobile heeft de introductiedatum voor de nieuwe iPhone inmiddels bevestigd: op 26 juni ligt de nieuwe Apple-smartphone in de Nederlandse winkels. Klanten kunnen dan overigens nog niet tetheren, oftewel de internetverbinding van de iPhone met laptop of desktop delen. Dat zou blijken uit een faq die naar de winkels is verstuurd en waar website iPhoneclub de hand op wist te leggen. Daarin staat dat het netwerk van T-Mobile Nederland nog niet klaar voor tethering is. T-Mobile blijft de enige provider die de iPhone aanbiedt.
BRON
Als ze hier die koppelverkoop nu ook eindelijk eens in een wet zouden gieten hé...
dat vind ik pas niet verstandig.
waar moeten nederlanders dan hun simlockvrije halen

Koppelverkoop is nu toegelaten hoor. Stond tog vorige maand of 2maand geleden in de krant/op het nieuws.

dat vind ik pas niet verstandig.
waar moeten nederlanders dan hun simlockvrije halen
De Morgen zei:De nieuwe iPhone 3GS zal op 26 juni in de winkel liggen. Dat heeft telecomoperator Mobistar, die de smartphone exclusief in ons land verdeelt, bekend gemaakt. Daarmee komt een einde aan een week tegenstrijdigheden tussen fabrikant Apple en Mobistar.
Nu is het enkel nog wachten op gegevens over de verkoopprijs van de nieuwe iPhones. En dat zou wel eens een onaangename verrassing kunnen zijn. De prijzen die bekendgemaakt werden in Italië, waar de iPhone net als bij ons SIM-lock vrij wordt verkocht, liggen alvast een stuk hoger dan de prijs van de vorige iPhone. Bij de Italiaanse telecomoperator TIM zal een iPhone met een geheugen van 16GB 599 euro gaan kosten. Wie 32GB aan geheugen wil, betaalt daar 699 euro voor.
Ter vergelijking; het goedkoopste model van de vorige iPhone 3G kost in België momenteel 525 euro. (Pieter Dumon)
BRON

Vandaag in de krant:
Phonehouse Belgie brengt koppelverkoop op de markt..
http://www.datanews.be/nl/news/90-6-24541/phone-house-en-hotgsm-starten-met-koppelverkoop.html
En van die prijzen: belgie is gewoon een enorm duur land als het op telefonie aankomt.
Abbonement prijzen zijn enorm duur in Belgie vergeleken met de rest van de EU of wereld, net zoals onze internetprijzen.
Hmmz, iTunes vindt nog geen 3.0 update, zou vandaag eigenlijk komen toch?
Hmmz, iTunes vindt nog geen 3.0 update, zou vandaag eigenlijk komen toch?